Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når kan man søke crew for The Gathering 2012? Kunne veldig godt ha tenkt meg å prøve som Tech:Net eller Tech:Support for både erfaring og fordi jeg har brennende interesse innenfor området.

Jeg vet ikke, men jeg tror det er ekstremt vanskelig å komme inn i Tech:Net.

Lenke til kommentar

Crewsøknader pleier å starte i oktober-ish, og deretter opptak til crew i november/desember.

Angående Tech, så er det nok :Support som er lettest å komme inn i, selv om dette heller ikke er lett. :Support har ca 15 mann, og gjennomstrømningen er et par i året. Skriv derfor en god søknad, som beskriver hvorfor chief skal velge deg istedet for noen andre. Kunnskaper som trengs her er generelle pc-kunnskaper, og gjerne områder der du kan ting i dybden, slik at du kan best mulig hjelpe deltakere, og :Net/:Server til å feilsøke nettverket.

:Net relativt hard å komme inn i. Det er et forholdsvis lite crew, og det er relativt lav gjennomstrømming. Det kreves også meget god kunnskap om nettverk for å komme inn dørene der. Triks for å bedre sjansene dine vil være å bli med i :Support et par år, for å få kjennskap til hvordan ting bygger opp. :Net chief pleier ikke plukke opp folk som ikke har vært på tg før, med mindre han vet hva personen er god til. :Net er for de beste innen nettverk...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Som Slimda sa, de vet nok godt hva de holder på med, og de har gjort det før.

Er ikke stort mye som kan bli skadet om en fyller skipet med vann heller.

Jeg kan dog tenke meg at det vil bli litt av en vaskejobb i etterkant for å få vekk all dritten vannet drar med seg.

Lenke til kommentar

Som Slimda sa, de vet nok godt hva de holder på med, og de har gjort det før.

Er ikke stort mye som kan bli skadet om en fyller skipet med vann heller.

Jeg kan dog tenke meg at det vil bli litt av en vaskejobb i etterkant for å få vekk all dritten vannet drar med seg.

Jeg forstod det som at de fyller det med rent vann innenfra. Men i motsatt fall ville det blitt en jobb med relativt høy drittfaktor ja. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...