Zodihax Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hehe, ser nok muligheten for det - ja. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Synes egentlig følelsen og gleden av å være der har faset ut siden første gang jeg var der. Første gang var magisk, denne tredje gangen var helt ok.. Tenkte meg dit neste år også, men savner likevel samme følelsen og gleden som det første året. Samme her, blir dårligere og dårligere for hvert år. Mulig jeg som begynner å bli for gammel til å tilbringe påska innestengt uten alkohol og kvinnfolk Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Derfor drar du med deg kvinnfolket på The Gathering! Det er lov med både pose og sekk i påsken! Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Syntes faktisk ikke tg var i nærheten så bra som det var første gangen som andre gangen.. desverre.. i tilegg likte jeg ikke temaet Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Syntes faktisk ikke tg var i nærheten så bra som det var første gangen som andre gangen.. desverre.. i tilegg likte jeg ikke temaet Samme her, men drar nok neste år, også! Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Syntes faktisk ikke tg var i nærheten så bra som det var første gangen som andre gangen.. desverre.. i tilegg likte jeg ikke temaet Temaet var jo bra og ga faktisk mening. Partly cloudy - vi begynner å bruke "skyen".. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Selv om det ga mening var det ikke no kult. Jeg syns hot and cold var fett jeg. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Enig. Første året mitt også, var ganske episk. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Dessuten husker jeg fortsatt attentiongrabbern derfra. Hvordan var den i år? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Dessuten husker jeg fortsatt attentiongrabbern derfra. Hvordan var den i år? Du kan jo høre på den selv (.mp3-fil). Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Dessuten husker jeg fortsatt attentiongrabbern derfra. Hvordan var den i år? Du kan jo høre på den selv (.mp3-fil). Vanskelig å kjenne igjen. All dubstep er jo helt likt! F&I hadde i hvertfall "Attention" med i sangen Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Dessuten husker jeg fortsatt attentiongrabbern derfra. Hvordan var den i år? Du kan jo høre på den selv (.mp3-fil). Vanskelig å kjenne igjen. All dubstep er jo helt likt! F&I hadde i hvertfall "Attention" med i sangen F&I hadde episk sang og alt var episk det året! Skrev forresten hot and cold over her (LOLWTF?) Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) . Endret 11. oktober 2016 av Kakelagringsdirektivet Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Helvete som dere whiner. Lag en bedre en selv da vel. 4 Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Årets grabber var dårlig. Måtte spørre noen om det faktisk var noen grabber i år Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Jeg fikk aldri med meg at det var en grabber i år Lenke til kommentar
Fiberbabe Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Jeg fikk aldri med meg at det var en grabber i år Ikke jeg heller Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Personlig hadde jeg mest lyst å kaldkvele den som satte på både grabberen og banana song etter første natta. Var bare så utrolig trøtt. Høyt og fælt fra noen crappy høytalere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå