Durochris Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 "Kirkemøtet i Nikea i 325 bestemte at påskedag skulle være første søndag etter første fullmåne etter vårjevndøgn, noe den norske kirke også forholder seg til fortsatt, og datoen varierer dermed innenfor perioden 22. mars (1818 og 2285) til 25. april (1943 og 2038). Påskedag faller på 24. april i 2011, og på 8. april i 2012." Kilde: Wikipedia.no Lenke til kommentar
Xito Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Fler som har møtt på en pratesyk fyr i gangen som knapt har sovet på TG, og glemte å pakke med seg sovepose og madrass? Ja. Lenke til kommentar
zeat Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Kan noen gi meg adresse og slikt til "hubben" ? Lurte på om jeg skulle joine litt. Har jo 50TB + med diskplass Linja er ikkje like bra som på TG, men ikkje elendig heller her: tg11dc.no-ip.org hehe har itte vært på tg, men kunne jo vært fett og sjekka hva som er på hubben ^^ så er det et lite problem O.o veit ikke åssen jeg kobler meg til og til dere som har 50tb+ plass, hva fan ^^ jeg som trudde jeg hadde mye mer enn jeg trengte med 1 tb... vel siden jeg skal med neste gang så må jeg vel ønske meg penger til å lage meg en egen server med 20tb eller no sånt jeg kan ha med Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Fler som har møtt på en pratesyk fyr i gangen som knapt har sovet på TG, og glemte å pakke med seg sovepose og madrass? Ja. Møtte en som hadde "hølja" nedpå ni energidrikker av noe slag. La ut om leiligheta si til 500k, støtten fra kommunen på 25k, som hadde gått til flatskjerm. Han tok lån for å kjøpe leiligheta, btw. Nevnte jeg at han nesten frøys i hjel i militæret? Vel, det er derfor han går på trygd. Ble visst noe ødelagt av dette. Amerikanerne kverker gjerne nordmenn i Afghanistan, de bomber i alle retninger. Jobba visst litt innimellom da, men det var så dårlig betalt at han like greit kunne droppe det. I begynnelsen av livet der han ikke hadde noe å gjøre i hverdagen var det visst "laning" hver eneste dag. Driver visst i den retningen nå om dagen også. Det var så mye mer også, men jeg kunne ikke få med meg alt, og måtte til slutt ljuge meg unna for å slippe stakkaren. Har vi møtt samme person, eller har jeg vært den heldige utvalgte? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Fler som har møtt på en pratesyk fyr i gangen som knapt har sovet på TG, og glemte å pakke med seg sovepose og madrass? Ja. Finnes ikke den slags over hele TG? 2 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Fler som har møtt på en pratesyk fyr i gangen som knapt har sovet på TG, og glemte å pakke med seg sovepose og madrass? Ja. Møtte en som hadde "hølja" nedpå ni energidrikker av noe slag. La ut om leiligheta si til 500k, støtten fra kommunen på 25k, som hadde gått til flatskjerm. Han tok lån for å kjøpe leiligheta, btw. Nevnte jeg at han nesten frøys i hjel i militæret? Vel, det er derfor han går på trygd. Ble visst noe ødelagt av dette. Amerikanerne kverker gjerne nordmenn i Afghanistan, de bomber i alle retninger. Jobba visst litt innimellom da, men det var så dårlig betalt at han like greit kunne droppe det. I begynnelsen av livet der han ikke hadde noe å gjøre i hverdagen var det visst "laning" hver eneste dag. Driver visst i den retningen nå om dagen også. Det var så mye mer også, men jeg kunne ikke få med meg alt, og måtte til slutt ljuge meg unna for å slippe stakkaren. Har vi møtt samme person, eller har jeg vært den heldige utvalgte? Det høres veldig ut som vedkommende. Edit: Frostskadene han fikk i militæret... resulterte de i kjøttsår? Hvis ja; fucking bingo. Endret 29. april 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Han hadde visst også måtte ligge over russergrensa på oppdrag når han var i GSV eller noe sånt Lenke til kommentar
Fiberbabe Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Du vet du har valgt riktig kjæreste når hun drar deg med på TG Haha! Helt enig! Kan du informere typen min om at jeg egentlig er ganske kul??! 2 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Du vet du har valgt riktig kjæreste når hun drar deg med på TG Og når hun ordner TP til deg, fordi du er så n00b. :b 2 Lenke til kommentar
Fiberbabe Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Du vet du har valgt riktig kjæreste når hun drar deg med på TG Og når hun ordner TP til deg, fordi du er så n00b. :b Hehe, jaaa 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 (endret) TG 2011 Music Disc ._________ .______ | | __ ___ | ___| |___ /_______________ _______ ___ | \ / // / _//__/ | \__ __/ // /_ __/ ____ : __|__ |_. / _____ ________ __ _____ ____ _/ _/____ _/ _ \_ _ |----|/ _/___/ _ /_(_/_ ____/ |/ _/____ Y \_ | Y | : _/ / / /| | \ : \_ /. | | _ _ Y . _/-| : _ \ | | | | : | | . : _ . \ . | | `-----|____|----|_ ___|----^--\_____|___|____|-----^----\\____|----|____| H7/dS! . :/ : _ |____ _ | | ___________/ [ tHE gATHERING 2o11 ] |________| ## The Gathering 2011 Music Disc This is a collection of music tracks from The Gathering 2011, carefully selected by the party organizers. As always, a lot of great music is produced for the party, and we have made this compilation of our subjective highlights. We hope that you enjoy these tracks as much as we do. All tracks are copyright their authors, and are redistributed by The Gathering with permission. # Tracklist 01. lug00ber & OptimizE - TG11 Attention Grabber (Feat. Dave Noble) The Gathering 2011 Attention Grabber 02. Lfodd & Mc Vocodd - World Domination (2011 Live Version) Performed At The 2011 Scene.org Awards 03. OVRPWR - Best Way Of Defense (Edzes Fast'n Defensive Remix) 3rd Place Fast Remix Compo 04. Ghost Bastards - Want To Dance? 8th Place Freestyle Music And Soundtrack For 2nd Place Freestyle Video 05. OVRPWR - Save The Princess From The Tg11 Opening Concert 06. pistHoel - Comeback 10th Place Freestyle Music Compo 07. Flipside - Beautiful Sight 2nd Place Freestyle Music Compo 08. OVRPWR - Best Way Of Defense (Kaktusen's Bassface Remix) 1st Place Fast Remix Compo 09. Nicholai Smeby - Double Rainbow 6th Place Freestyle Music Compo 10. Miu - We Are The Bass (Feat Zaiah'man) 1st Place Freestyle Music Compo 11. Irvin - Struct Soundtrack From 3rd Place Demo Compo (Struct By Outracks) 12. Stereo Wildilfe - So This Is What It Feels Like Soundtrack From 2nd Place Demo Compo (Numb Res By Fairlight) 13. Kaktusen - We Crave Sustenance Soundtrack From 1st Place Demo Compo (We Crave Sustenance By Playpsyco) # Additional credits Cover photo: Steinar H. Gunderson Back photo: Vetle Halvorsen Cover design: Anders Lassen Tagging and packing: Ola Christian Gundelsby # More releases from The Gathering 2011 at: ftp://ftp.gathering.org/TG/2011/CreativeCompos/ The Gathering - http://www.gathering.org Endret 7. mai 2011 av Thor. 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Bare møkk med andre ord? 2 Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 var ikke på lanet , men hva synes du var den beste lan sangen var det bra der? når må vi melde oss på for å sikkre plasser til 2012 ? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 var ikke på lanet , men hva synes du var den beste lan sangen var det bra der? når må vi melde oss på for å sikkre plasser til 2012 ? Billetter pleier å komme for salgt rundt desember. Så du har god tid med andre ord... Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 var ikke på lanet , men hva synes du var den beste lan sangen var det bra der? når må vi melde oss på for å sikkre plasser til 2012 ? Om det var bra, ja! Første gangen min i år. Sangen som festet seg til ørene mine var nok Banana Phone, våknet til den de fleste dagene. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Ser dere frem til TG hele året? Blir ikke det helt ille lenge å vente? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Den som venter på noe godt, venter ei forgjeves. Det er tyngst rett etter TG og de siste ukene før, men rundt juletider pleier det å gå greit. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Synes egentlig følelsen og gleden av å være der har faset ut siden første gang jeg var der. Første gang var magisk, denne tredje gangen var helt ok.. Tenkte meg dit neste år også, men savner likevel samme følelsen og gleden som det første året. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Synes egentlig følelsen og gleden av å være der har faset ut siden første gang jeg var der. Første gang var magisk, denne tredje gangen var helt ok.. Tenkte meg dit neste år også, men savner likevel samme følelsen og gleden som det første året. Bli med i crew! Da gleder du deg mer jo lenger du har vært med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå