Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh, deilig å være litt rutinert i det å sove på TG altså. Etter første året så har jeg aldri hatt noen problemer med å finne meg soveplass eller å få min "gode" nattesøvn. (sover inne på skipet hver gang)

 

Tips: Toppen av tribunen er en klar vinner, og er tilnærmet alltid ledig. Hvorfor? Tror muligens at noen ikke tror de får plass bak øverste stolrad, ettersom det er begrenset med plass i bredden. Selv med god skulderbredde så bør det gå helt fint, og du slipper i tillegg at andre nærmest går over deg. (samt du kommer lengst vekk fra lydkilder som overhode mulig)

Helt OK temp, selv om det er noe varmt til tider. Madrass anbefales da du da blir hevet såass at du kan breie deg over enda mer plass. :)

 

 

En ting er sikkert oger at det er MYE bedre enn det å sove halveis i trappeoppganger (selv om det er lov på visse steder). Satan, jeg gjorde mange feil første året og aldri sovet så dårlig noen gang. (å våkne opp i en travel trappeoppgang med vondt i hode og vond kropp etter møte med betongen er ikke særlig kult) Følte meg som en hypotetisk uteligger på Oslo S. :ph34r:

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Når på døgnet hopper du til sengs da? :ohmy:

 

Det geniale er at disse sengeplassene er ledige hele døgnet. I motsetning til 99 % av de resterende plassene. De er ledige når jeg står opp, og mange ledige når jeg legger meg. (som er mellom 3 og 6-tia)

 

 

Legger man seg før 24-01 tia, så klarer man nok uansett å skaffe seg en vanlig plass litt lenger ned på tribunen der du kan forvente deg noe bedre plass.... selv synes jeg ikke det er verdt det. Litt lovlig sent er det lov å legge seg. :p

 

 

Lenke til kommentar

Haha, sweeet. :D Morro det da. :new_woot: Synd jeg ikke var der. (men da hadde du kanskje ikke lagt merke til Andrull-navnet...)

 

Rimelig lett å finne tilbake til plassen min i år dog, da jeg satt rett under One piece -flagget som svaiet høyere enn noe annet på TG. Og det i en spinkel mast som holdt på å brekke any second)

 

 

Ellers synd jeg har kastet "The Black Box" kabinettet mitt, som jo var det mest awesome kabinettet noensinne bygget. Selv med sine svakheter. laugh.gif Men gir god inspirasjon for å prøve å bygge kabinetter fra grunnen av.

Edit: Om det blir noe neste år, så får jeg ha et rødt neonskilt av "Andrull" med pil ned mot plassen min. :cool:

 

 

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Vurderte faktisk å gå inn i crew i år, men ble aldri noe av :/ Er nok siste året siden alle andre jentene ditcher tg (skulle egentlig være 7 i år, ble bare 2) Også skal jeg flytte til Oslo, så i påsken blir det å være hjemme og treffe folk:p Men skal tilbake en eller annen gang, for tg er epic <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han var tysk og det var moro å ha han på laget! :) Kanskje litt vanskelig for de av deltakerne som verken forstår engelsk eller tysk, men…

 

Det ante meg det.

 

Jeg snakker både tysk og engelsk, men når en nettopp har stått opp var det litt vanskelig å forstå. Jeg dreiv å snakket norsk til han, og alt som kom ut av munnen hans det klokkeslettet var bare babbel. :p

Lenke til kommentar

Var på TG i år for første gang siden 1998 (eller var det 97... husker ikke), var omtrent som før, utenom at jeg ikke klarer meg på 1-2 timer søvn pr natt. :D

 

Du vet du har valgt riktig kjæreste når hun drar deg med på TG ;)

 

Men jeg synes du tok litt vel mye plass! :whistle:

Jepp, jeg har det med å breie meg! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...