Runar Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Han var tysk og det var moro å ha han på laget! Kanskje litt vanskelig for de av deltakerne som verken forstår engelsk eller tysk, men… Endret 28. april 2011 av Runar Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Ahh, deilig å være litt rutinert i det å sove på TG altså. Etter første året så har jeg aldri hatt noen problemer med å finne meg soveplass eller å få min "gode" nattesøvn. (sover inne på skipet hver gang) Tips: Toppen av tribunen er en klar vinner, og er tilnærmet alltid ledig. Hvorfor? Tror muligens at noen ikke tror de får plass bak øverste stolrad, ettersom det er begrenset med plass i bredden. Selv med god skulderbredde så bør det gå helt fint, og du slipper i tillegg at andre nærmest går over deg. (samt du kommer lengst vekk fra lydkilder som overhode mulig) Helt OK temp, selv om det er noe varmt til tider. Madrass anbefales da du da blir hevet såass at du kan breie deg over enda mer plass. En ting er sikkert oger at det er MYE bedre enn det å sove halveis i trappeoppganger (selv om det er lov på visse steder). Satan, jeg gjorde mange feil første året og aldri sovet så dårlig noen gang. (å våkne opp i en travel trappeoppgang med vondt i hode og vond kropp etter møte med betongen er ikke særlig kult) Følte meg som en hypotetisk uteligger på Oslo S. Endret 28. april 2011 av Andrull Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Åssen madrass snakker du om? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Ihvertfall ikke dobbelmadrasser, for de kan du bare glemme å få plass til. Det kan også bli trangt med de "høye" enkeltmadrassene (de med masse luft), men jeg har sett folk få presset de ned i tribunen, i seteradene, så du får sikkert plass på toppen også. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Tenkte helt standard madrasser, uten luft. Aka, ta med seg en hjemmefra. Er det virkelig sparsomt hjemme så tar jeg gjerne med en oppblåsbar madrass eller et godt liggeunderlag, men ikke de svære som du får på TG. Tar for stor plass og koster flesk. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Når på døgnet hopper du til sengs da? Endret 28. april 2011 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Når på døgnet hopper du til sengs da? Det geniale er at disse sengeplassene er ledige hele døgnet. I motsetning til 99 % av de resterende plassene. De er ledige når jeg står opp, og mange ledige når jeg legger meg. (som er mellom 3 og 6-tia) Legger man seg før 24-01 tia, så klarer man nok uansett å skaffe seg en vanlig plass litt lenger ned på tribunen der du kan forvente deg noe bedre plass.... selv synes jeg ikke det er verdt det. Litt lovlig sent er det lov å legge seg. Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Gikk tilfeldigvis forbi plassen din på TG Andrull Lurket litt rundt mellom radene og vips, plutselig ser jeg en W7 innlogginskjerm med brukernavnet til personen som inspirerte til å bygge kabinetter fra bunnen av ^^Følte meg bæret Suppekatten Endret 6. april 2017 av Suppekatten Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Haha, sweeet. Morro det da. Synd jeg ikke var der. (men da hadde du kanskje ikke lagt merke til Andrull-navnet...) Rimelig lett å finne tilbake til plassen min i år dog, da jeg satt rett under One piece -flagget som svaiet høyere enn noe annet på TG. Og det i en spinkel mast som holdt på å brekke any second) Ellers synd jeg har kastet "The Black Box" kabinettet mitt, som jo var det mest awesome kabinettet noensinne bygget. Selv med sine svakheter. Men gir god inspirasjon for å prøve å bygge kabinetter fra grunnen av. Edit: Om det blir noe neste år, så får jeg ha et rødt neonskilt av "Andrull" med pil ned mot plassen min. Endret 28. april 2011 av Andrull Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Vurderte faktisk å gå inn i crew i år, men ble aldri noe av :/ Er nok siste året siden alle andre jentene ditcher tg (skulle egentlig være 7 i år, ble bare 2) Også skal jeg flytte til Oslo, så i påsken blir det å være hjemme og treffe folk:p Men skal tilbake en eller annen gang, for tg er epic <3 1 Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Var på TG i år for første gang siden 1998 (eller var det 97... husker ikke), var omtrent som før, utenom at jeg ikke klarer meg på 1-2 timer søvn pr natt. Du vet du har valgt riktig kjæreste når hun drar deg med på TG Endret 28. april 2011 av blackbrrd 6 Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Akkurat det høres litt sånn awesome ut, blackbrrd. Og velkommen tilbake i skipet! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Var på TG i år for første gang siden 1998 (eller var det 97... husker ikke), var omtrent som før, utenom at jeg ikke klarer meg på 1-2 timer søvn pr natt. Du vet du har valgt riktig kjæreste når hun drar deg med på TG Men jeg synes du tok litt vel mye plass! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Han var tysk og det var moro å ha han på laget! Kanskje litt vanskelig for de av deltakerne som verken forstår engelsk eller tysk, men… Det ante meg det. Jeg snakker både tysk og engelsk, men når en nettopp har stått opp var det litt vanskelig å forstå. Jeg dreiv å snakket norsk til han, og alt som kom ut av munnen hans det klokkeslettet var bare babbel. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Var på TG i år for første gang siden 1998 (eller var det 97... husker ikke), var omtrent som før, utenom at jeg ikke klarer meg på 1-2 timer søvn pr natt. Du vet du har valgt riktig kjæreste når hun drar deg med på TG Men jeg synes du tok litt vel mye plass! Jepp, jeg har det med å breie meg! Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 skuffende med videoer fra TG på youtube i år.. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Ta heller en titt her: gathering.blip.tv Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Tok i alle fall ett noe 20 minutt langt opptak med mobilen min, men lyden var litt for høy.. så det skurrer Skal se om jeg får tatt opp noe klipp snart Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 iGoogle :F Første jeg ser vær dag 5 Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Nå kan vi også glede oss over at det er mye kortere til TG12 enn det var mellom TG10 og TG11. Edit: TG-kalenderen er en av de få hvor året har variabel lengde... Endret 29. april 2011 av I.A.G. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå