Slimda Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg blir ekstra irritert når man driver mobbing av jenter på TG. Er ikke 5% jenter lite nok kanskje? 1 Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Syntes synd på henne jeg, nå liger hun mange stede på imageshack, 4chan og andre steder. I tilegg vet folk hva henne heter på face. Hun gjorde ikke noe galt, var jo heldig som fikk delta på så mange konkurranser. Men uansett her er noen TG-lister: TG 2k11 <3 TG 2,11 2 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 du har erfaring, ja? Hehe, har nok blitt påtvunget å ta tamponger i munnen og drikke noe etterpå. Er ikke så gale, så lenge mengden tamponger er moderat :> Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Mener heller ikke man ska drive med mobbing, men det var veldig tydelig at hun kun var på tg for å vise seg frem og få oppmerksomhet, og det syns jeg ble litt feil. Kan selvsagt ikke bestemme hvem som skal komme på tg eller ikke, men reise dit når du ikke har et snev av interesse for data syns jeg blir teit I år var det jo faktisk mange flere jenter enn de tidligere årene jeg har vært der, så det var jo positivt ^^ Men uansett, var mitt siste år på tg, så bryr meg egentlig ikke 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Mener heller ikke man ska drive med mobbing, men det var veldig tydelig at hun kun var på tg for å vise seg frem og få oppmerksomhet, og det syns jeg ble litt feil. Kan selvsagt ikke bestemme hvem som skal komme på tg eller ikke, men reise dit når du ikke har et snev av interesse for data syns jeg blir teit I år var det jo faktisk mange flere jenter enn de tidligere årene jeg har vært der, så det var jo positivt ^^ Men uansett, var mitt siste år på tg, så bryr meg egentlig ikke Teit du er! Er jo nå du går inn i crew! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Siste året Candy? Hvorfor det da? Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Det året man slutter å være deltaker så burde man søke crew Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Er det no aldersgrense på Crew? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Er det no aldersgrense på Crew? Neida, er da shitkids i crewet også Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Er det no aldersgrense på Crew? Neida, er da shitkids i crewet også Ja! Noen som så han duden som spilte FIFA mot deltagere :!: Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hadde vært litt kult å meldt seg på... Neh, venter 1 år til Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Er det no aldersgrense på Crew? Neida, er da shitkids i crewet også Ja! Noen som så han duden som spilte FIFA mot deltagere :!: Det var meg det Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Ja! Noen som så han duden som spilte FIFA mot deltagere :!: Det var meg det Hihihi. :!: Men nå har de jo til og med sluppet jenter inn i Tech, så neste år kan jo alt skje. Edit: Eneste det er aldersgrense på er vel Sec:sec og Sec:medic. Endret 28. april 2011 av bazukh Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg beklager at jeg ikke fant alle som svarte i tråden, men jeg var enten opptatt med å være på vakt, sove eller spille Portal 2. Men jeg fant ihvertfall bazukh! Neste år skal jeg finne dere alle! Kanskje til og med legge igjen noe på plassen deres. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hæ, var du på TG? Jeg sneik meg inn første dagen, fant ei jakke det sto Security på og gikk rundt i den og lekte slem. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg sneik meg inn første dagen, fant ei jakke det sto Security på og gikk rundt i den og lekte slem. Da var sikkert du han slemme vakten som jaget meg vekk fra plassen jeg sov på. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Syntes synd på henne jeg, nå liger hun mange stede på imageshack, 4chan og andre steder. I tilegg vet folk hva henne heter på face. Hun gjorde ikke noe galt, var jo heldig som fikk delta på så mange konkurranser. Men uansett her er noen TG-lister: TG 2k11 <3 TG 2,11 THE TG-liste: http://open.spotify.com/user/wheeelman/playlist/39p4IwviP1uzT8POzSPAg7 ..sanger som legges her blir vurdert lagt til Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Da var sikkert du han slemme vakten som jaget meg vekk fra plassen jeg sov på. Det skal du ikke se bort ifra! Fra spøk til revolver: Jeg går ikke rundt i Security-jakke fordi jeg liker å vekke folk. Men når det ligger personer sovende bokstavelig talt på og under "No sleeping area"-skilt kan jeg nesten ikke bare gå videre. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Det skal du ikke se bort ifra! Fra spøk til revolver: Jeg går ikke rundt i Security-jakke fordi jeg liker å vekke folk. Men når det ligger personer sovende bokstavelig talt på og under "No sleeping area"-skilt kan jeg nesten ikke bare gå videre. Hehe, jeg la meg i bilen tilslutt, ble bare litt (mektig) irritert når jeg hadde spurt en fra Security om jeg kunne få sove der, og han gir sin tillatelse og så kommer det en som ikke kan norsk og jager meg vekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå