WheelMan Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Så digg å vinne PCWorld-maskinen Fuu.. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 2 felles venner.. fuck yea? Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 5. Hvorav 2 er mormoner fra andre siden av landet. Hun er åpenbart mormon! Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) For å være i Tech-crewet på TG, kreves det noen som helst form for kompetanse? EDIT:*Facepalm* Gikk opp for meg sekundet etter at jeg postet at de faktisk har en hjemmeside med alt mulig av informasjon. Endret 26. april 2011 av Verbalo Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Ja. Hvilket Tech-crew tenker du å søke? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Fikk den av en. Noen av dere som var på tg som aner hva hun har i munnen? Endret 26. april 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Ja. Hvilket Tech-crew tenker du å søke? Det får vi se med tiden, kommer nok til å være deltager på et par The Gathering til, før jeg tar det steget. Skal også sies at jeg ikke utelukker Tech:server eller Tech:net, men kan godt være i et Crew der jeg omgås mer med deltagerene også. ^^, Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 *bilde* Fikk den av en. Noen av dere som var på tg som aner hva hun har i munnen? Tamponger Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Tamponger Og hva er så grunnen til alle disse tampongene i munnen? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Noe konkurransegreier, så helt idiotisk ut. Likevel ganske morsomt, mange tamponger i kjeften og drikke noe etterpå ender aldri godt, iallefall for min del. 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) du har erfaring, ja? Endret 26. april 2011 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Det får vi se med tiden, kommer nok til å være deltager på et par The Gathering til, før jeg tar det steget. Skal også sies at jeg ikke utelukker Tech:server eller Tech:net, men kan godt være i et Crew der jeg omgås mer med deltagerene også. ^^, Selv har jeg aldri vært på TG - men Sec:Medic frister faktisk! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Aner ikke hvordan de tar inn crew til The Gathering, men tviler på at flere av postene grever doktorgrad og årevis med erfaring Er ikke alle i TG sitt crew som akkurat oser verken erfaring eller kunnskap, det gjelder vell å være tidlig ute, være over en viss alder og vise pågangsmot og vilje? Dog er nivået for Tech:Net veldig høyt hvor det stort sett er folk som arbeider aktivt innen for nettverksløsninger, tviler på at representanter fra Cisco ønsker tilfeldige folk løpende rundt og ha hovedansvaret for nettverket på The Gathering. Selv kunne jeg tenke meg et år som crew innenfor Tech:Support på The Gathering å jobbe med nettverket da jeg vurderer å ta høyere utdanning innenfor feltet nettverk og kunne tenkt å se om det faktisk er noe for meg før jeg kaster meg over eventuell utdanning. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Fikk den av en. Det er bare så lame å lage og legge ut et sånt bilde. OG så om vedkommende var oftere på scenen enn scenefrekventeringspolitiets vedtekter godtok? Var det ikke lettere å drite i det og heller surfe 4chan eller å gå og ta seg en bolle? Endret 27. april 2011 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Det er bare så lame å lage og legge ut et sånt bilde. OG så om vedkommende var oftere på scenen enn scenefrekventeringspolitiets vedtekter godtok? Var det ikke lettere å drite i det og heller surfe 4chan eller å gå og ta seg en bolle? Å det vakka bare scenen http://tv.gathering.org Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Aner ikke hvordan de tar inn crew til The Gathering, men tviler på at flere av postene grever doktorgrad og årevis med erfaring Er ikke alle i TG sitt crew som akkurat oser verken erfaring eller kunnskap, det gjelder vell å være tidlig ute, være over en viss alder og vise pågangsmot og vilje? Tja, som det står så kreves det noe opplæring for å være medic der (føler meg utrolig g33k når jeg sier medic for noe sånn...). Den opplæring + mer får jeg om jeg får jobb som badevakt. Så jeg satser på det! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Fikk den av en. Det er bare så lame å lage og legge ut et sånt bilde. OG så om vedkommende var oftere på scenen enn scenefrekventeringspolitiets vedtekter godtok? Var det ikke lettere å drite i det og heller surfe 4chan eller å gå og ta seg en bolle? Nær bekjent? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Er vel heller at han er litt mer voksen enn mesteparten av de som sender de bildene rundt. Syns selv at det er idiotisk å holde på slik som noen småunger. 2 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Enig der, men jeg bare velger å ikke bry meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå