The Doctor Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Litt morsomt å tenke på at vi kom på topp 10 i den "uoffisielle" CSS compoen. Funfunfun. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Litt morsomt å tenke på at vi kom på topp 10 i den "uoffisielle" CSS compoen. Funfunfun. Vant den uofisielle League of Legends compoen vi : ] Lenke til kommentar
tyDi Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Litt morsomt å tenke på at vi kom på topp 10 i den "uoffisielle" CSS compoen. Funfunfun. Ut av 14 deltagende lag? 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Ingen som vet hvor man finner TG 11 theme song eller årets "attention grabber" ? Noen har den vel? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Den blir vel ikke releaset før etter TG. så bare vent i spenning. Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Jeg må prøve å sove mer på TG tror jeg, la meg da jeg kom hjem ca 12 på dagen i går og våknet 8 i dag tidlig. Sov altså 20 timer men godt var det Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Attention grabberen var ikke på høyde med de foregående årenes produksjon :/ Sov hver natt på TG, fungerte egentlig ganske så bra. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 20 timer, noe i den duren. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Litt morsomt å tenke på at vi kom på topp 10 i den "uoffisielle" CSS compoen. Funfunfun. Ut av 14 deltagende lag? Har ikke snøring på hvor mange lag som deltok, jeg. Vant den uofisielle League of Legends compoen vi : ] Peeent :> Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Syntes årets arrangement var noe skuffende tatt i betraktning at det var 20års jubileum og alt. Men stemningen i skipet, atmosfæren og deltakerne gjorde jo tingene knall som vanlig! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Noen som har replaysa fra finalen i Starcraft 2 tilgjengelig? Hørte det var ganske awesome kamper. Replaypacken skulle ifølge mYNDIG releases om ikke så lenge. HAn måtte bare få slettet alle kampene som ikke var med i tourneyen (noen tusen kamper), da spillerene gamet ladder og practice mellom kampene. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 har sovet ca 5 timer etter tg intet problem hadde vel imellom 5-10 timer søvn tilsammen under hele tg. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Akkurat stått opp etter å ha sovet i 21 deilige timer. TG tar på. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Syntes årets arrangement var noe skuffende tatt i betraktning at det var 20års jubileum og alt. Men stemningen i skipet, atmosfæren og deltakerne gjorde jo tingene knall som vanlig! Egentlig enig. Hardstyle var litt gøy, eneste minuset er at siden det ikke er alkohol inne i bildet tar liksom ikke folk av slik som hører hjemme med slik musikk. Resten var lame og drit kjedelig. Hypnoseshowet var bra, men dårligere enn i fjor. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Vanskelig å få sove nå uten 50+ høyttalere som spiller techno. Og hvorfor er det ingen som roper "Arne" tilbake lenger? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Vanskelig å få sove nå uten 50+ høyttalere som spiller techno. Og hvorfor er det ingen som roper "Arne" tilbake lenger? Sitter du hjemme og roper Arne og håper på svar? 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Vanskelig å få sove nå uten 50+ høyttalere som spiller techno. Og hvorfor er det ingen som roper "Arne" tilbake lenger? AAAARNEEEEEEE!!!! Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Vanskelig å få sove nå uten 50+ høyttalere som spiller techno. Og hvorfor er det ingen som roper "Arne" tilbake lenger? Sitter du hjemme og roper Arne og håper på svar? Øøh... Ja? 4 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Noen som har TG-musikk og spotify playlists? Savner TG allerede så må starte mitt eget hjemme! Endret 25. april 2011 av N1ko Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Noen som har TG-musikk og spotify playlists Savner TG allerede så må starte mitt eget hjemme! Jeg kommer bort bort med ett par tre pcer og høyttalersett også setter vi alle på forskjellige spillelister, så kan vi sitte og rope ARNE til hverandre, mens vi venter på TG12.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå