Nizzen Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Hvor lå tg11 theme song? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Trist å være hjemme igjen Savner dere! Lenke til kommentar
discostu Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Digg å være hjemme igjen også egentlig. Sov fra 7-1600 idag. Fortsatt rimelig trøtt. 7 TG året på rad gjennomført Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 (endret) Noen som fikk noen koselige lapper under DATAmusa ser jeg Hvordan likte dere dem? Edit: Endret 24. april 2011 av JuletreDuden Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Noen som fikk noen koselige lapper under musa ser jeg Hvordan likte dere dem? Always Ultra, eller Libresse string 1 Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Hjemme, våken og med ny kjøler til CPU (vant ikke, men fikk billig) Føler at TG burde ha vart i noen uker til 1 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Ble syk på TG jeg, så var utrolig deilig å få kommet hjem etter å ha kjørt ti timer i feber. Bra TG, men alle gode ting er tydeligvis ikke tre - ble syk mitt tredje år på TG. TG12 får bli bedre! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Jeg blir alltid syk på tg. nå sitter jeg her og hoster som jeg skulle hatt aids Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Flere som har lagt merke til at det ligger 20000 søpplesekker langs E6? Alle er like og nesten like fulle. Noen spesiell grunn for dette? eller er det bare søppel? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Ja, jeg så det. Kan ikke tenke meg noe annet enn at det er noe opprydningsarbeid eller lignende. Ser ikke helt for meg at folk kaster ut søplesekker gjennom vinduene i fart, og klarer å lure de under autovernet osv. Jeg ble forresten veldig glad av all ropingen om hatt (eller HaTh, som jeg innbilte meg ) Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Når jeg kjørte på E6 på vei til TG sto det en del arbeidere og plukket søppel og la dem i slike poser til en bil som kom senere og henta dem - sikkert samme greia nå også. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Da var jeg på vei hjem òg. Sliten, sjuk og lykkelig. ^_^ Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Da var jeg på vei hjem òg. Sliten, sjuk og lykkelig. ^_^ Ofc du er lykkelig, you just had the ultimate nerdgasm. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Alltid lykkelig etter TG. ^_^ Helt til jeg får sovet ut, så blir det plutselig litt tomt og stille. Merkelig det der. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Nå skal det joggu bli godt å ligge på noe annet en betong. Natti folkens:) Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Enig Gyr0, lei av luftmadrass og bilseter nå. Blir herlig å sove nå, etter en 8 timers biltur. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Er det ingen her som har TG 11 theme song? Det var digg med hotell og mat på hotellet ja Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Når jeg kjørte på E6 på vei til TG sto det en del arbeidere og plukket søppel og la dem i slike poser til en bil som kom senere og henta dem - sikkert samme greia nå også. Vi møtte en bil med slike poser ja. Problemet var at den slapp av flere poser enn den tok på. (Vi hadde en nesten ulykke fordi han mista en diger pose midt på motorveien. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Flere som har lagt merke til at det ligger 20000 søpplesekker langs E6? Alle er like og nesten like fulle. Noen spesiell grunn for dette? eller er det bare søppel? Konsentrasjonen var spesielt høy rundt Espa, Strandlykkja og Morskogen. Forklaringen er at det hver eneste vår er et ubegripelig antall mennesker som blir borte på uforståelig vis i de traktene... Det er bare vårsøppelplukking, men den forklaringen er ikke noe morsom... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå