Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg så det. Kan ikke tenke meg noe annet enn at det er noe opprydningsarbeid eller lignende. Ser ikke helt for meg at folk kaster ut søplesekker gjennom vinduene i fart, og klarer å lure de under autovernet osv.

 

 

 

 

Jeg ble forresten veldig glad av all ropingen om hatt (eller HaTh, som jeg innbilte meg :D )

 

 

Lenke til kommentar

Når jeg kjørte på E6 på vei til TG sto det en del arbeidere og plukket søppel og la dem i slike poser til en bil som kom senere og henta dem - sikkert samme greia nå også.

 

Vi møtte en bil med slike poser ja. Problemet var at den slapp av flere poser enn den tok på. (Vi hadde en nesten ulykke fordi han mista en diger pose midt på motorveien.

Lenke til kommentar

Flere som har lagt merke til at det ligger 20000 søpplesekker langs E6? Alle er like og nesten like fulle. Noen spesiell grunn for dette? eller er det bare søppel?

 

Konsentrasjonen var spesielt høy rundt Espa, Strandlykkja og Morskogen. Forklaringen er at det hver eneste vår er et ubegripelig antall mennesker som blir borte på uforståelig vis i de traktene...

 

Det er bare vårsøppelplukking, men den forklaringen er ikke noe morsom...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...