Woltox Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Hjemme og installert, godt med 10 minutters kjøring hjem kjenner jeg. På tide å sove snart tenker jeg. Beste TG for meg hittil, fjerde året som deltaker og sjette året jeg er på TG 2 år som "ikke" deltaker? Sett på da eller Lenke til kommentar
aGal Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Hjemme og installert, godt med 10 minutters kjøring hjem kjenner jeg. På tide å sove snart tenker jeg. Beste TG for meg hittil, fjerde året som deltaker og sjette året jeg er på TG 2 år som "ikke" deltaker? Sett på da eller Et som besøkende og et år jeg sto i returgreia for flasker, bokser etc. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Hjemme og installert, godt med 10 minutters kjøring hjem kjenner jeg. På tide å sove snart tenker jeg. Beste TG for meg hittil, fjerde året som deltaker og sjette året jeg er på TG 2 år som "ikke" deltaker? Sett på da eller Et som besøkende og et år jeg sto i returgreia for flasker, bokser etc. Du bor jo i nærheten Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Da kuttes nettet straks og på raden her er det passe folketomt og dystert nå. Trøsten hjemme er familie og myk seng, samt alle de gode minnene. Takk for i år, folkens! Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 (endret) R.I.P TG11 Nett Onsdag 20.4.11 09.00 Søndag 24.04.11 12.00 Du var der for å føre meg ut i verden, men nå er du død. Du vil bli husket xD Endret 24. april 2011 av Woltox 2 Lenke til kommentar
War Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Bare til å bestille 100Gbit hjemme det, det er iallefall mulig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 "Hei, Altibox? Jeg skulle gjerne satt opp et 100 gbit-nettverk hjemme. Fikser dere internett?" Ikke glem at du må skaffe et nettverkskort som takler denne hastigheten også. Samt kabel. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Joda, det kan vi fikse. Vi sender da regningen på 2,5millioner sammen med utstyret. Ha en fin hastighet vidre Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Ikke det at Xbox har noe å gjøre på et dataparty uansett. Den står godt plantet hjemme. Klarer meg 5 dager uten altså. Akuratt nå så foretrekker jeg xbox kontrollen fremfor mus og tastatur(vanesak). Bare kommenterte han WoW tullingen over her, som mente at jeg bare tenker xbox, fordi det er der jeg er mest aktiv... Jo takk xbox tulling. 1 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Ikke det at Xbox har noe å gjøre på et dataparty uansett. Den står godt plantet hjemme. Klarer meg 5 dager uten altså. Akuratt nå så foretrekker jeg xbox kontrollen fremfor mus og tastatur(vanesak). Bare kommenterte han WoW tullingen over her, som mente at jeg bare tenker xbox, fordi det er der jeg er mest aktiv... Jo takk xbox tulling. Payback is a bitch Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Jeg må faktisk si at konsoller på et dataparty er veldig morsomt. 2 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Payback is a bitch No, its a payback. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Jeg må faktisk si at konsoller på et dataparty er veldig morsomt. Teknisk sett er de en datamaskin, bare med helt spessielt OS, og hardware. Litt kult å hatt en xbox 360 datamaskin Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 (endret) Jeg må faktisk si at konsoller på et dataparty er veldig morsomt. Teknisk sett er de en datamaskin, bare med helt spessielt OS, og hardware. Litt kult å hatt en xbox 360 datamaskin teknisk sett spiller du en konsoll med en konsoll, ikke tastatur og mus. Derfor blir det ikke bra nok så si at det har et helt "spessielt" os og hardware. Endret 24. april 2011 av JuletreDuden Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Hvis dere absolutt må pirke så jævlig... Konsoller er også datamaskiner, på lik linje med telefonene deres, kalkulatorene deres og andre elektroniske gjenstander med programmerbare enheter. Alt en datamaskin gjør, er å ta input og endre det til output. Et trykk på en tast ender opp med et headshot på skjermen, eller fargeinnstillinger endret. Nå gå og legg dere. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Hvis dere absolutt må pirke så jævlig... Konsoller er også datamaskiner, på lik linje med telefonene deres, kalkulatorene deres og andre elektroniske gjenstander med programmerbare enheter. Alt en datamaskin gjør, er å ta input og endre det til output. Et trykk på en tast ender opp med et headshot på skjermen, eller fargeinnstillinger endret. Nå gå og legg dere. 4 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Gleder meg til neste år, dette må jeg virkelig oppleve flere ganger! Godt å sitte i senga med laptopen nå, er vel ikke lenge før jeg dupper av Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 (endret) Hvis dere absolutt må pirke så jævlig... Konsoller er også datamaskiner, på lik linje med telefonene deres, kalkulatorene deres og andre elektroniske gjenstander med programmerbare enheter. Alt en datamaskin gjør, er å ta input og endre det til output. Et trykk på en tast ender opp med et headshot på skjermen, eller fargeinnstillinger endret. Nå gå og legg dere. Hadde vært awsome med RPG skytespill. Super realistisk skytespill Endret 24. april 2011 av Woltox Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Faen så digg å være hjemme! Savna senga og puta mi(som jeg greide å glemme). Men kommer også til å savne det å ha 100-650Mb/s nett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå