Nopros Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 Synes det var et godt og informativt innlegg. Håper flest mulig får øye på det. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hvordan funker det med og bruke trådløs på TG? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Tror det skal være et trådløst nett der, men det er ikke å anbefale. Den kan ikke måle seg med det andre nettverket! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 Mye støy og signaler i skipet. Så trådløse nettverk skal ikke funke så veldig godt har jeg hørt. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Så hvis en av oss ligger halveis "besvimt" over tastaturet, blir det i beste actionfilm stil ropt "MAAAN DOWN, MEEEEDIIIIC, I NEED A MEDIC" ?? Lenke til kommentar
SuperTeD' Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hvordan funker det med og bruke trådløs på TG? Hører folk som sitter like ved antennen ikke finner signal. Det er nok flekkvis bra, men hvor de gode flekkene oppstår er umulig å forutsi. Så hvis en av oss ligger halveis "besvimt" over tastaturet, blir det i beste actionfilm stil ropt "MAAAN DOWN, MEEEEDIIIIC, I NEED A MEDIC" ?? Neppe, men hadde vært kult:) Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Prøvde trådløst i fjor, det funka rompe. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Trådløst er en såvidt fungerende backup. Ikke mer. Lenke til kommentar
ThreePinkApples Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 TG 11 blir mitt første TG (av mange regner jeg med) Skulle egentlig vært i år men ble syk >.> Gleder meg veldig Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 TG 11 blir mitt første TG (av mange regner jeg med) Skulle egentlig vært i år men ble syk >.> Gleder meg veldig Hadde vi ikke gledet oss alle mann hadde ikke denne tråden eksistert Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Nettverk - bulk kabel Nettverk - skjermet kabel Nettverk - uskjermet kabel Hva skal jeg ha til TG D: Men det var en jeg kjenner som spurte, seff skal jeg bruke kabel! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Kan kjøpe skjermet for sikkerhets-skyld. Det er vel ikke veldig stor forskjell på priser uansett? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Det er snakk om 98kr assa! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Bahh.. Kjenner mange som skal dit neste år, men jeg vet ikke om jeg kan. KRISE Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 5 tullete offtopic-innlegg forsvant. Hold dere til emnet, gutter! Masing etter "plusser" og oppramsing av personlig vekt er det ingen som vil ha her i denne tråden. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 5 tullete offtopic-innlegg forsvant. Hold dere til emnet, gutter! Masing etter "plusser" og oppramsing av personlig vekt er det ingen som vil ha her i denne tråden. Pluss er tull, beklager offtopic Hva er forskjell mellom skjermet kabel og uskjermet kabel. Lurer på om det er noe vits og bruke 100,- på uskjermet Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Hva er forskjell mellom skjermet kabel og uskjermet kabel. Lurer på om det er noe vits og bruke 100,- på uskjermet Skjermet kabel har noe som kan ligne aluminiumsfolie inni som skjermer det mot elektronisk støy. Tror det kan være lurt med en skjermet kabel. Endret 15. august 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Ja, det kan være lurt i og med at kanskje kabelen må gå opp til 15m. Er mye elektronikk på veien! I fjor brukte jeg en 15m uskjermet uten problemer, dog satt jeg rett ved switchen. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Noen som vet hvordan man finner ut om en kabel er skjermet eller ikke ? Og kanskje hvor man kan få tak i skjermet kabel. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 De fleste nettbutikker selger vel begge deler. Er det skjermet, så står det skjermet. Se etter CAT-5e eller CAT-6 for kabler som støtter gigabit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå