Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fler som har møtt på en pratesyk fyr i gangen som knapt har sovet på TG, og glemte å pakke med seg sovepose og madrass?

Han kortklipte fyren som har glemt sovepose og madrass hvert år han har vært her, og som er her med tvillingbroren sin? Joda, møtt på han to ganger, dessverre.

Lenke til kommentar

Fler som har møtt på en pratesyk fyr i gangen som knapt har sovet på TG, og glemte å pakke med seg sovepose og madrass?

Han kortklipte fyren som har glemt sovepose og madrass hvert år han har vært her, og som er her med tvillingbroren sin? Joda, møtt på han to ganger, dessverre.

Hahah. Stemmer det.

Lenke til kommentar

Han har vel også fortalt deg om alle drapene og ranene som pågår i kongsvinger? Eller hvor dårlige politiet er til å gjøre noe? Eller den gangen han ringte politiet og sa at de måtte komme å ta en mørkhudet person som stod å banket på vinduet hans, og de kom ikke før han sa han ville drepe den mørkhudete? Eller de gangene han har vært i militæret? Eller... eller...

Lenke til kommentar

Han har vel også fortalt deg om alle drapene og ranene som pågår i kongsvinger? Eller hvor dårlige politiet er til å gjøre noe? Eller den gangen han ringte politiet og sa at de måtte komme å ta en mørkhudet person som stod å banket på vinduet hans, og de kom ikke før han sa han ville drepe den mørkhudete? Eller de gangene han har vært i militæret? Eller... eller...

 

går vedkommende i slåbrokk? (beige/brun)

Lenke til kommentar

Hahaha. Han har kun fortalt meg om militæret, og et eller annet med åpne sår og noe greier som han fikk.. han mente naboen sin på TG lukta det samme som de sårene, og at han ble sinna. Jeg har kun møtt på han to ganger i dokø, og det har blitt min tur før han har rukket å komme noe særlig lenger.

 

Edit:

Nei, tror ikke han går i slåbrok.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Ikke de gangene jeg snakket med han, men han hadde ikke penger til særlig mye kunne han fortelle.

 

Hahaha. Han har kun fortalt meg om militæret, og et eller annet med åpne sår og noe greier som han fikk.. han mente naboen sin på TG lukta det samme som de sårene, og at han ble sinna. Jeg har kun møtt på han to ganger i dokø, og det har blitt min tur før han har rukket å komme noe særlig lenger.

 

Edit:

Nei, tror ikke han gåt i slåbrok.

Har møtt han to ganger vandrende på TG. Har liksom ikke hatt noen unnskyldning til å slippe unna heller.

Lenke til kommentar

Hahaha. Han har kun fortalt meg om militæret, og et eller annet med åpne sår og noe greier som han fikk.. han mente naboen sin på TG lukta det samme som de sårene, og at han ble sinna. Jeg har kun møtt på han to ganger i dokø, og det har blitt min tur før han har rukket å komme noe særlig lenger.

 

Edit:

Nei, tror ikke han går i slåbrok.

 

er noen folk som rett og slett irriterer livet av meg der oppe, leave us normal folks alone!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...