Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har ingenting med akkurat det der, Rudde... Ligger liksom i navnet "Anonymous". Anonym.

 

No kidding? Men fortsatt dopapir er patetisk, om du ser mer, har du ingen anelse om hvem jeg er du kommer MYYE lengre med ett navn, og enda lengre med en IP adresse som mage av disse noobsa ikke har vett til å skule, men tryne skal de skjule 24/7, selv når INGEN bryr seg, når du går rundt med den maska i skipet f.eks. er du ikke anonym, det eneste du oppnår er å trekke mer oppmerksomhet mot deg.

Lenke til kommentar

Det har ingenting med akkurat det der, Rudde... Ligger liksom i navnet "Anonymous". Anonym.

 

No kidding? Men fortsatt dopapir er patetisk, om du ser mer, har du ingen anelse om hvem jeg er du kommer MYYE lengre med ett navn, og enda lengre med en IP adresse som mage av disse noobsa ikke har vett til å skule, men tryne skal de skjule 24/7, selv når INGEN bryr seg, når du går rundt med den maska i skipet f.eks. er du ikke anonym, det eneste du oppnår er å trekke mer oppmerksomhet mot deg.

 

 

Hvordan tror du Anonymous oppsto? På et hemmelig fora? Pubilisitet my friend. Men leste du hva det var til? Det var en fake (les: FAKE).

 

Nå, Anonymous og Gay Fawkes masker har da heller ingenting med hverandre å gjøre. Det har bare blitt et kjenne merke etter at flere synes det hadde vert kult å bruke samme maske. Poenget i seg selv er å maskere ansiktene for å forhindre eventuelle Scientologer som filmer osv fra andre demoer.

 

Men jo du er anonym med maske i skipet. Du skjuler din identitet. Idioter sitter på plassen og henger opp maska for lulz.

Lenke til kommentar

Hele Anonymous begynte som en protest mot Scientologene, som brukte sterke virkemidler mot ikke-anonyme personer, særlig i USA. Uten et navn eller ansikt, kan ikke Scientologene gjøre noe mot enkeltpersoner eller deres familier.

 

At det har spredt seg videre, er ikke overraskende.

 

Men husk. Anonymous er ikke noe du "blir med". Alle er Anonymous. Noen velger å gjøre noe med det. Noen på en god måte. Noen på en dårlig måte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det har ingenting med akkurat det der, Rudde... Ligger liksom i navnet "Anonymous". Anonym.

 

No kidding? Men fortsatt dopapir er patetisk, om du ser mer, har du ingen anelse om hvem jeg er du kommer MYYE lengre med ett navn, og enda lengre med en IP adresse som mage av disse noobsa ikke har vett til å skule, men tryne skal de skjule 24/7, selv når INGEN bryr seg, når du går rundt med den maska i skipet f.eks. er du ikke anonym, det eneste du oppnår er å trekke mer oppmerksomhet mot deg.

 

 

Hvordan tror du Anonymous oppsto? På et hemmelig fora? Pubilisitet my friend. Men leste du hva det var til? Det var en fake (les: FAKE).

 

Nå, Anonymous og Gay Fawkes masker har da heller ingenting med hverandre å gjøre. Det har bare blitt et kjenne merke etter at flere synes det hadde vert kult å bruke samme maske. Poenget i seg selv er å maskere ansiktene for å forhindre eventuelle Scientologer som filmer osv fra andre demoer.

 

Men jo du er anonym med maske i skipet. Du skjuler din identitet. Idioter sitter på plassen og henger opp maska for lulz.

 

Har du sett filmen V for Vendetta? Det er der de har den fra.

Lenke til kommentar

Jeg vet hvor masken er fra og jeg vet hvorfor anonymitet var en veldig vikting ting når det kommer til scientology demostarajonene i USA (fordi scientology folk er syke i hue ofc...)

 

Ja jeg har sett V for Vendetta og vet det kommer derifra (genial film BTW)

 

Og Anonymous startet vel opp på en Japansk image board, nå er det vel mest kjent fra 4chan om jeg ikke tar helt feil?

 

Og publisitet er da langt i fra målet med Anonymous, det er å faktisk gjøre en forskjell at hva de gjør faktisk merkes, at de faktisk har makt til å få noe gjort, ikke publisitet og det vil heller ikke hjelpe dem da det er mange idioter som liker å fucke opp publisiteten dems (til negativ) og "leke" en seriøs Anonymous aktivist ved å gjøre faenskap og ulovligheter for egen tilfredsstillelse.

Lenke til kommentar

Nice Möllers tran! Fiskelinse eller panorama? Jeg ser i hvert fall ingen skjøter :p

 

Kit-linse 0_0

Photoshop gjør en ganske god automatisert sålenge bildene er nogetlunde i lik høyde jobb :]

 

Godt resultat i hvert fall! :thumbup: Bakgrunnsbilde over tre skjermer når jeg kommer hjem, dette. ;)

 

Awesome, vant Antec Lanboy Air av komplett.no pga. kjærestens hvite BH :fun: Synd jeg ikke trenger det.

whut? hva gikk konkurransen ut på?

Førstemann til komplett-standen med en hvit BH. Kjæresten hadde en på seg som jeg lånte et minutt. Awesome!

 

Epic win! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...