The Doctor Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 CS fikk meg i en litt mer våken tilstand. Vurderer å bare stikke hodet ned i tastaturet eller ligge meg under pulten, når den tid kommer. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 CS fikk meg i en litt mer våken tilstand. Vurderer å bare stikke hodet ned i tastaturet eller ligge meg under pulten, når den tid kommer. Du tror ikke security kommer og vekker deg hvis du ligger under pulten altså? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Du tror ikke security kommer og vekker deg hvis du ligger under pulten altså? Det gjør de nok. Gjorde det med kompisen min. Så tror nok jeg bare kliner hodet ned i tastaturet, eller stikker ut i bilen og legger meg med mindre to av de tre andre jeg er med sovner før meg. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Noen som har noen DC hubber å anbefale her på tg? Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Noen som har noen DC hubber å anbefale her på tg? tg11.info? Er i allefall den jeg har hørt om. Er det noen i IRC kanaler her da? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 share-e 100GiB for å connecte Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Noen som prøver skal delta i noen av programeringscompoene her? Prøver på hardcore selv. Målet mitt er bare å delta, starta alt for sent til å ha noe å på resultatlista i det hele tatt. Dessuten er jeg ikke verdens beste programmerer heller, men det er morsomt i allefall Lenke til kommentar
Damio Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Planen var å være med i fast demo, men henger bak på med rendered graphic og freestyle =/ Hvilke språk bruker du? Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Planen var å være med i fast demo, men henger bak på med rendered graphic og freestyle =/ Hvilke språk bruker du? Går i C++, et ganske dumt valg for meg. Merker det er for lenge siden jeg har jobbet med det, så det blir en del egentlig unødvendig googling og feilsøking. Vet ikke helt hvilke andre språk som hadde vært aktuelle, det andre språket jeg kan beste er PHP, men synes ikke det passer så godt. Har hørt om noen som har brukt det, men han porta hele saken til C etterpå av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Noen som har noen DC hubber å anbefale her på tg? tg11.info? Er i allefall den jeg har hørt om. Er det noen i IRC kanaler her da? IRC er det. #TG på Efnet. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Noen som har noen DC hubber å anbefale her på tg? tg11.info? Er i allefall den jeg har hørt om. Er det noen i IRC kanaler her da? IRC er det. #TG på Efnet. Fant den, trodde jeg endra posten så det sto at jeg fant kanalen til og med. Takk i allefall Lenke til kommentar
JohnPEtersen Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Anonymous jobber med å lage en film til en konkuranse her på TG. Filmen skal handle om Anonymous sin protest mot DLD, men er lakt til en Zelda-spill. Vi trenger så mange statister som mulig. Møt oss på parkeringsplassen utenfor skipet klokka 17:00, se etter masker og flagg. Om du ikke har maske, er det fint om du finner en måte å skjule ansiktet på. Alt fra dopapir rundt hodet, til trollface med hull til øyne funker. Om vi vinner konkuransen går premien til Stopp DLD. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Anonymous jobber med å lage en film til en konkuranse her på TG. Filmen skal handle om Anonymous sin protest mot DLD, men er lakt til en Zelda-spill. Vi trenger så mange statister som mulig. Møt oss på parkeringsplassen utenfor skipet klokka 17:00, se etter masker og flagg. Om du ikke har maske, er det fint om du finner en måte å skjule ansiktet på. Alt fra dopapir rundt hodet, til trollface med hull til øyne funker. Om vi vinner konkuransen går premien til Stopp DLD. Neeeei, det er da HW-rekka skal ta gruppebilde! Drøy det et kvarter, da. Kom an. 1 Lenke til kommentar
Foxxyb Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Neeeei, det er da HW-rekka skal ta gruppebilde! Drøy det et kvarter, da. Kom an. Vi skal sette ny tid asap. 1 Lenke til kommentar
JohnPEtersen Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Er det pizza-tur rett etter bildetakinga? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Er det pizza-tur rett etter bildetakinga? Japp. Enkleste måten å samle alle :b Lenke til kommentar
JohnPEtersen Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Hadde egentlig vært den enkleste måten for oss og, men det er nå så Noen aning om når dere er tilbake? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Hadde egentlig vært den enkleste måten for oss og, men det er nå så Noen aning om når dere er tilbake? Nei. Skal du raide raden vår? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå