Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forbannede vakter.

Den ene vakter sier jeg kan sove ved tribunen, så lenge jeg holder meg inntil gjerdet. Hadde nesten sovnet, så kommer en som ikke engang kan norsk og jager meg vekk. Forfjamset som jeg var fikk jeg ikke presset frem noen engelske ord. Så nå sitter jeg her, trøtt og jævlig.

Lenke til kommentar

Forbannede vakter.

Den ene vakter sier jeg kan sove ved tribunen, så lenge jeg holder meg inntil gjerdet. Hadde nesten sovnet, så kommer en som ikke engang kan norsk og jager meg vekk. Forfjamset som jeg var fikk jeg ikke presset frem noen engelske ord. Så nå sitter jeg her, trøtt og jævlig.

Må være 18 år eller eldre for å sove ute. Skjønner godt hvorfor de gjør det sånn, men med tanke på vintersoveposen min og varmen inne og hvor trøtt jeg er så går ikke det spesielt godt opp -.-

Lenke til kommentar

Det var to stykk i teltet når jeg la meg klokka 20, men når jeg stod opp klokka 02 var det ganske fult.

EDIT: Ja, det ligger en eller flere bunker med slike lapper i standen. Bare å ta. Og bare spør etter fler hvis det er tomt, dar var en del der for en times tid siden.

Endret av Knut Knudsen
Lenke til kommentar

Det var to stykk i teltet når jeg la meg klokka 20, men når jeg stod opp klokka 02 var det ganske fult.

EDIT: Ja, det ligger en eller flere bunker med slike lapper i standen. Bare å ta. Og bare spør etter fler hvis det er tomt, dar var en del der for en times tid siden.

Tre ledige plasser i da jeg var der for en liten stund siden om man gikk med på å dele dobbeltmadrass med noen andre :p De ble tatt tror jeg, spesielt siden jeg måtte inn å hente soveposte og underlag først.

Lenke til kommentar

De hadde vel 7k av de eller noe tror jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...