Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden

Anbefalte innlegg

Jeg ble frastjelt hjertet mitt under TG av de alle pene jentene som var der. Så tyveri forekommer, vær på vakt. :tease:

Hvis slikt skjer under neste års TG så grip tak i nærmeste Securityperson, så skal vi ta en alvorsprat med de aktuelle jentene!

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Nå håper jeg virkelig ikke du er seriøs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ble frastjelt hjertet mitt under TG av de alle pene jentene som var der. Så tyveri forekommer, vær på vakt. :tease:

Hvis slikt skjer under neste års TG så grip tak i nærmeste Securityperson, så skal vi ta en alvorsprat med de aktuelle jentene!

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Nå håper jeg virkelig ikke du er seriøs

Ganske så sikker på at han er 100 prosent seriøs.

:whistle:

Lenke til kommentar

Er det noen spesiell grunn til at det ikke er lov å sove på plassen sin ? Og hva er det lurt å ha med seg ?

Brann. Om det blir brann og du ligger under der kan du risikere og bli trampet i hjel eller lignendes. Crew sjekker også om folk sover under pulten, og vekker dem man finner, ikke verdt forsøket om du vil sove godt.

Lenke til kommentar

Er det noen spesiell grunn til at det ikke er lov å sove på plassen sin ? Og hva er det lurt å ha med seg ?

Brann. Om det blir brann og du ligger under der kan du risikere og bli trampet i hjel eller lignendes. Crew sjekker også om folk sover under pulten, og vekker dem man finner, ikke verdt forsøket om du vil sove godt.

Så du mener at hvis det blir brann og du ligger å sover på plassen så kommer folk automatisk hoppende oppå deg og tramper deg ihjel

Lenke til kommentar

Nei, men du kan bli gjenglemt og ikke sett, f.eks. Og hvis alle ligger og sover på plassen sin, blir det veldig trangt å komme seg ut.

Jeg siterer crew som gikk vakt; "... i tilfelle brann, da både hylla kan rase og du kan bli tråkket på i nødssituasjoner".

Nei, men du kan bli gjenglemt og ikke sett, f.eks. Og hvis alle ligger og sover på plassen sin, blir det veldig trangt å komme seg ut.

Så da må man sove i soveteltet, på tribunen eller på et motel el

Jepp. Men helt ærlig, det er ikke noe stress bare du ser lyst på det. Etter to døgn uten søvn ville du nok blitt glad om du fikk sove i et bikkjebur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...