Mr. A Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg ble frastjelt hjertet mitt under TG av de alle pene jentene som var der. Så tyveri forekommer, vær på vakt. Hvis slikt skjer under neste års TG så grip tak i nærmeste Securityperson, så skal vi ta en alvorsprat med de aktuelle jentene! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Nå håper jeg virkelig ikke du er seriøs Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg ble frastjelt hjertet mitt under TG av de alle pene jentene som var der. Så tyveri forekommer, vær på vakt. Hvis slikt skjer under neste års TG så grip tak i nærmeste Securityperson, så skal vi ta en alvorsprat med de aktuelle jentene! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Nå håper jeg virkelig ikke du er seriøs Ganske så sikker på at han er 100 prosent seriøs. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Ganske så sikker på at han er 100 prosent seriøs. Tror han bare er 83,633635563676% seriøs. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Nå håper jeg virkelig ikke du er seriøs Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Nå håper jeg virkelig ikke du er seriøs Edit: Kom over denne her Endret 14. august 2010 av Mr. A 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 So full of win. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Er det noen spesiell grunn til at det ikke er lov å sove på plassen sin ? Og hva er det lurt å ha med seg ? Brann. Om det blir brann og du ligger under der kan du risikere og bli trampet i hjel eller lignendes. Crew sjekker også om folk sover under pulten, og vekker dem man finner, ikke verdt forsøket om du vil sove godt. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Er det noen spesiell grunn til at det ikke er lov å sove på plassen sin ? Og hva er det lurt å ha med seg ? Brann. Om det blir brann og du ligger under der kan du risikere og bli trampet i hjel eller lignendes. Crew sjekker også om folk sover under pulten, og vekker dem man finner, ikke verdt forsøket om du vil sove godt. Så du mener at hvis det blir brann og du ligger å sover på plassen så kommer folk automatisk hoppende oppå deg og tramper deg ihjel Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Nei, men du kan bli gjenglemt og ikke sett, f.eks. Og hvis alle ligger og sover på plassen sin, blir det veldig trangt å komme seg ut. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 2.That! 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Nei, men du kan bli gjenglemt og ikke sett, f.eks. Og hvis alle ligger og sover på plassen sin, blir det veldig trangt å komme seg ut. Så da må man sove i soveteltet, på tribunen eller på et motel el Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Nei, men du kan bli gjenglemt og ikke sett, f.eks. Og hvis alle ligger og sover på plassen sin, blir det veldig trangt å komme seg ut. Jeg siterer crew som gikk vakt; "... i tilfelle brann, da både hylla kan rase og du kan bli tråkket på i nødssituasjoner". Nei, men du kan bli gjenglemt og ikke sett, f.eks. Og hvis alle ligger og sover på plassen sin, blir det veldig trangt å komme seg ut. Så da må man sove i soveteltet, på tribunen eller på et motel el Jepp. Men helt ærlig, det er ikke noe stress bare du ser lyst på det. Etter to døgn uten søvn ville du nok blitt glad om du fikk sove i et bikkjebur. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Sannhetens ord dette her edgar! 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hva med powernap over tastaturen, funker det for crewet ? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Ofc kom akkurat på at jeg har spurt om det før. Sånn går det med lite søvn. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Ofc kom akkurat på at jeg har spurt om det før. Sånn går det med lite søvn. Itte verst. 1 Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 haha Powernaps er must ! 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 haha Powernaps er must ! Skulle ha tatt meg en nå, men da er jeg redd jeg ikke våkner før i natt. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 da er vi 50 siden jeg er tjukk 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå