Rudde Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 og der etter 14 timer var pc-en min koblet til nettet lol, WTF? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 og der etter 14 timer var pc-en min koblet til nettet Er du han some ble omtalt tidligere her? Som han stakkaren som stuka med PCen sin? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 og der etter 14 timer var pc-en min koblet til nettet Er du han some ble omtalt tidligere her? Som han stakkaren som stuka med PCen sin? Nei, han sitter her enda uten. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Hahah. Huff. Er ikke bare greit. DEt irriterer meg at det kun selges SteelSeries headset her. Nesten. Jeg vil prøve meg på noe annet for en gangs skyld. Lyst til å prøve logitech. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Ai, ikke nok med ulovlig materiale, men avhørt på stedet, litt flaut...! Det er jo ikke sånn at de satt og avhørte han midt i skipet da. Hadde det ikke evt vært flauere om han hadde blitt dratt ut i bilen og bort på politistasjonen? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Men skjer med folk og grønne lasere? Var en tulling jeg så som fekta rundt med sin mens han pekte på mennesker. Lenke til kommentar
tyDi Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Men skjer med folk og grønne lasere? Var en tulling jeg så som fekta rundt med sin mens han pekte på mennesker. Fillerist beistet! Det samme kan du gjerne gjøre med de kule guttene med Guy Fawkes masker 1 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Men skjer med folk og grønne lasere? Var en tulling jeg så som fekta rundt med sin mens han pekte på mennesker. Fillerist beistet! Det samme kan du gjerne gjøre med de kule guttene med Guy Fawkes masker Og onepiecebrukere =) 2 Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 (endret) Du får bonus poeng hvis du klarer alle på en gang Endret 21. april 2011 av ChristianL 1 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Du får bonus poeng hvis du klarer alle på en gang Achievement unlocked faktisk! Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Ja! Førstemann til å få achievementen Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Hahah. Huff. Er ikke bare greit. DEt irriterer meg at det kun selges SteelSeries headset her. Nesten. Jeg vil prøve meg på noe annet for en gangs skyld. Lyst til å prøve logitech. Er da rikelig med Razer headsett her? Lenke til kommentar
iKent Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Hahah. Huff. Er ikke bare greit. DEt irriterer meg at det kun selges SteelSeries headset her. Nesten. Jeg vil prøve meg på noe annet for en gangs skyld. Lyst til å prøve logitech. Er da rikelig med Razer headsett her? Vært på Siba? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Men skjer med folk og grønne lasere? Var en tulling jeg så som fekta rundt med sin mens han pekte på mennesker. Fantastisk, anmeld jævelen. Det blei ulovlig med laser over 1mW i Noreg i år, så politiet er nok glade for å beslaglegge slikt. Lenke til kommentar
War Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Skulle ha vert der med avbitertanga mi i år. Gikk så mange hlyttalere i 06 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Noen som vet hvor jeg kan skaffe et håndkle? Har glemt det, og skulle gjerne likt å vaska meg i løpet av oppholdet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Noen som vet hvor jeg kan skaffe et håndkle? Har glemt det, og skulle gjerne likt å vaska meg i løpet av oppholdet Vi selger på Chillout=) Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Men skjer med folk og grønne lasere? Var en tulling jeg så som fekta rundt med sin mens han pekte på mennesker. Fantastisk, anmeld jævelen. Det blei ulovlig med laser over 1mW i Noreg i år, så politiet er nok glade for å beslaglegge slikt. Jeg er lei idioter med laser som fikk dem ulovlig og haters som deg selv! Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Noen som selger saftblander/blålys? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå