ZenMuch Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Ajaco, stalking complete. Hmm. Tror ikke jeg var på plassen min. Beskriv meg Joda. Du satt ved komplett, nærmest den store søppelbøtta? Ikke den største i verden og hadde stripeteish skjorte/genser på deg? Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) gaah! har så lyst til å være der jeg og! Kanskje neste år er det mulighet for å ha med en xbox360 og en 32" lcd tv? Endret 20. april 2011 av HeadhunterZ Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 gaah! har så lyst til å være der jeg og! Kanskje neste år er det mulighet for å ha med en xbox360 og en 32" lcd tv? Klart det Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Flott! da skal jeg kanskje vurdere det neste år Lenke til kommentar
iKent Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 gaah! har så lyst til å være der jeg og! Kanskje neste år er det mulighet for å ha med en xbox360 og en 32" lcd tv? Klart det Sitter på en 32 " TV som PC skjerm nå jeg, funker fett så lenge du ikke skal ha mini hylle og ha plass til pcen din på bordet ved skjermen. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 FFFFFFanden HW! Det digre duken deres dekker for halve skjermen! Hadde det vært noe kvalitet (noe annet en musikk-ish) på scenen, så hadde jeg nesten irritert meg /mine innlegg Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Ajaco, stalking complete. Hmm. Tror ikke jeg var på plassen min. Beskriv meg Joda. Du satt ved komplett, nærmest den store søppelbøtta? Ikke den største i verden og hadde stripeteish skjorte/genser på deg? Hmm. Da har du nok sett meg ja. Hvit/blå stripete tskjorte, og verdens diggeste blå ull-cardigan<3 Nifst. Lurer på om jeg skal stalke tilbake. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Ajaco, stalking complete. Hmm. Tror ikke jeg var på plassen min. Beskriv meg Joda. Du satt ved komplett, nærmest den store søppelbøtta? Ikke den største i verden og hadde stripeteish skjorte/genser på deg? Hmm. Da har du nok sett meg ja. Hvit/blå stripete tskjorte, og verdens diggeste blå ull-cardigan<3 Nifst. Lurer på om jeg skal stalke tilbake. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 FFFFFFanden HW! Det digre duken deres dekker for halve skjermen! Hadde det vært noe kvalitet (noe annet en musikk-ish) på scenen, så hadde jeg nesten irritert meg /mine innlegg Til info, så er det ikke HW sin duk, men AnimeNord sin, som de viser animeserier på og slikt. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) nvm, fant det... Endret 20. april 2011 av Spirre Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Når erre ting begynner å roe seg ned her? Er grisetrøtt, ikke sovet på over 30 timer! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Stakkar, fyrn foran meg har enda ikke fått igang pcn! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Stakkar, fyrn foran meg har enda ikke fått igang pcn! Hva med å hjelpe han istedenfor å skrive det her flere ganger? Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Hvor vanskelig kan det være? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Stakkar, fyrn foran meg har enda ikke fått igang pcn! Hva med å hjelpe han istedenfor å skrive det her flere ganger? Var da svært så grinete? Når det gjelder pc'ns anatomi, så har jeg ikke peiling så er vel mer til bry enn til hjelp. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Var da svært så grinete? Når det gjelder pc'ns anatomi, så har jeg ikke peiling så er vel mer til bry enn til hjelp. Grinete nei, langt ifra. Du kan jo spørre om han trenger en "hjelpende hånd" Endret 20. april 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Noen bør foreslå at han går til info:desk, og kontakter tech:support. Da skal han nok få hjelp Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Tror det har vært en kis fra Siba å sett på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå