Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gutta, trenger hjelp! Har en 60GB ps3 som har fungert fint til nå. I sted fikk jeg en feilmelding om at PS3'en var overopphetet og at jeg måtte vente et øyeblikk før jeg skrudde den på igjen.

Den skrur seg av av seg selv og blinker rødt så lenge den står i uttaket. Hva kan være gal? Jævlig kjipt at dette skjer på BEGYNNELSEN av TG, tror det har noe med strømnettet her å gjøre :ermm:

Akk, her sitter jeg på svaret og vil så gjerne hjelpe, men siden du bare søker råd fra dem med utovertiss, så kan jeg ikke =/

• Liker 4
Lenke til kommentar

Gutta, trenger hjelp! Har en 60GB ps3 som har fungert fint til nå. I sted fikk jeg en feilmelding om at PS3'en var overopphetet og at jeg måtte vente et øyeblikk før jeg skrudde den på igjen.

Den skrur seg av av seg selv og blinker rødt så lenge den står i uttaket. Hva kan være gal? Jævlig kjipt at dette skjer på BEGYNNELSEN av TG, tror det har noe med strømnettet her å gjøre :ermm:

Akk, her sitter jeg på svaret og vil så gjerne hjelpe, men siden du bare søker råd fra dem med utovertiss, så kan jeg ikke =/

Oh snap!

Lenke til kommentar

Spar meg.

Har spilt alle disse spillene før hjemme og aldri fått denne beskjeden. Har jeg kobla på feil forgrener kanskje? Kan det bli spenningsfeil eller noe lignende av det?

Lenke til kommentar

Spar meg.

Har spilt alle disse spillene før hjemme og aldri fått denne beskjeden. Har jeg kobla på feil forgrener kanskje? Kan det bli spenningsfeil eller noe lignende av det?

Spare deg for hva? Kompetanse? Jeg er tross alt utdannet serviceelektriker. Hvis du tror du har kobla feil, burde du vel gjøre en enkel feilsøking ved å prøve å koble deg til en annen forgreiner. Sånn i første omgang.

Lenke til kommentar

Spar meg.

Spare deg for hva? Kompetanse? Jeg er tross alt utdannet serviceelektriker. Hvis du tror du har kobla feil, burde du vel gjøre en enkel feilsøking ved å prøve å koble deg til en annen forgreiner. Sånn i første omgang.

Hvilken forgreiner du er tilkoblet har i denne sammenheng ingenting å si.

Mulige feilkilder kan være flere, som at det er varmere her, den kan ha blitt skadet under transport, eller noe annet. Vanskelig å si...

Lenke til kommentar

Javel? Beklager, men hvis du mener du kan fikse det er det bare å trappe opp på rad 57, sete 22. Sitter med rød t-skjorte ;)

ZerkoX: Ok, prøvde litt forskjellige løsninger nå og ingen fungerte. Jeg slapp det ganske hardt ned i bakken i sted, men jeg satt jo mange timer å spilte etter det frem til det begynte å skje i 16-17 tiden en gang.

Faen...takk for innspill folkens!

Lenke til kommentar

Jævla gjengen med wannebe anonymous som flyr rundt her. Hva vil de? :S

Noen som later som de er medlem, de skjønner tydligvis ikke hva gruppen betyr på norskt...

Jeg lo. Så begynte jeg å synes synd på newfags :( Anonymitet betyr ikke å holde seg skjult.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...