TheMartine Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Gutta, trenger hjelp! Har en 60GB ps3 som har fungert fint til nå. I sted fikk jeg en feilmelding om at PS3'en var overopphetet og at jeg måtte vente et øyeblikk før jeg skrudde den på igjen. Den skrur seg av av seg selv og blinker rødt så lenge den står i uttaket. Hva kan være gal? Jævlig kjipt at dette skjer på BEGYNNELSEN av TG, tror det har noe med strømnettet her å gjøre Akk, her sitter jeg på svaret og vil så gjerne hjelpe, men siden du bare søker råd fra dem med utovertiss, så kan jeg ikke =/ 4 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Gutta, trenger hjelp! Har en 60GB ps3 som har fungert fint til nå. I sted fikk jeg en feilmelding om at PS3'en var overopphetet og at jeg måtte vente et øyeblikk før jeg skrudde den på igjen. Den skrur seg av av seg selv og blinker rødt så lenge den står i uttaket. Hva kan være gal? Jævlig kjipt at dette skjer på BEGYNNELSEN av TG, tror det har noe med strømnettet her å gjøre Akk, her sitter jeg på svaret og vil så gjerne hjelpe, men siden du bare søker råd fra dem med utovertiss, så kan jeg ikke =/ Oh snap! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Sa akkurat det samme til gubben min ista, faktisk. Jamen da synes jeg det burde skje. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Akk, her sitter jeg på svaret og vil så gjerne hjelpe, men siden du bare søker råd fra dem med utovertiss, så kan jeg ikke =/ Spar meg. Har spilt alle disse spillene før hjemme og aldri fått denne beskjeden. Har jeg kobla på feil forgrener kanskje? Kan det bli spenningsfeil eller noe lignende av det? Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Jævla gjengen med wannebe anonymous som flyr rundt her. Hva vil de? :S Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Og timeren som står så og si rett over meg ved sektor 8, er nedtellingen til lysene slukkes? Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Er vel egentlig for showet, lysene skulle jo slukkes 20:00.. Men kan vel tenkes det er for begge deler nå Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Spar meg. Har spilt alle disse spillene før hjemme og aldri fått denne beskjeden. Har jeg kobla på feil forgrener kanskje? Kan det bli spenningsfeil eller noe lignende av det? Spare deg for hva? Kompetanse? Jeg er tross alt utdannet serviceelektriker. Hvis du tror du har kobla feil, burde du vel gjøre en enkel feilsøking ved å prøve å koble deg til en annen forgreiner. Sånn i første omgang. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Endelig. Endret 20. april 2011 av Zodihax Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Spar meg. Har spilt alle disse spillene før hjemme og aldri fått denne beskjeden. Har jeg kobla på feil forgrener kanskje? Kan det bli spenningsfeil eller noe lignende av det? Spare deg for hva? Kompetanse? Jeg er tross alt utdannet serviceelektriker. Hvis du tror du har kobla feil, burde du vel gjøre en enkel feilsøking ved å prøve å koble deg til en annen forgreiner. Sånn i første omgang. Hvilken forgreiner du er tilkoblet har i denne sammenheng ingenting å si. Mulige feilkilder kan være flere, som at det er varmere her, den kan ha blitt skadet under transport, eller noe annet. Vanskelig å si... Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Ajaco, stalking complete. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Spare deg for hva? Kompetanse? Jeg er tross alt utdannet serviceelektriker. Hvis du tror du har kobla feil, burde du vel gjøre en enkel feilsøking ved å prøve å koble deg til en annen forgreiner. Sånn i første omgang. Javel? Beklager, men hvis du mener du kan fikse det er det bare å trappe opp på rad 57, sete 22. Sitter med rød t-skjorte ZerkoX: Ok, prøvde litt forskjellige løsninger nå og ingen fungerte. Jeg slapp det ganske hardt ned i bakken i sted, men jeg satt jo mange timer å spilte etter det frem til det begynte å skje i 16-17 tiden en gang. Faen...takk for innspill folkens! Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Jævla gjengen med wannebe anonymous som flyr rundt her. Hva vil de? :S Noen som later som de er medlem, de skjønner tydligvis ikke hva gruppen betyr på norskt... Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Hvorfor har dere ikke postet noen bilder enda? >:-( Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Fordi vi er for oppptatte med å ha det gøy. Bilder kan komme etter TG. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Jævla gjengen med wannebe anonymous som flyr rundt her. Hva vil de? :S Noen som later som de er medlem, de skjønner tydligvis ikke hva gruppen betyr på norskt... Jeg lo. Så begynte jeg å synes synd på newfags Anonymitet betyr ikke å holde seg skjult. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Hvorfor har dere ikke postet noen bilder enda? >:-( Fordi vi er for oppptatte med å ha det gøy. Bilder kan komme etter TG. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1338422 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Ajaco, stalking complete. Hmm. Tror ikke jeg var på plassen min. Beskriv meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå