Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si at "crewet" på TG er rimelig slappe >.< Om du spør om noe så sender de deg bare videre til en annen, som sender deg videre til en annen osv...

Kommer jo helt ann på hva du vil det da :) Alle i crew vet ikke alt liksom ^^

Neinei, men da bør de skaffe seg oversikt mener jeg. 4 timer for å skaffe en sjøte-ledning fordi vi ikke hadde strøm borte hos oss er slapt! Rakk og ta en tur inn til Hamar city og shoppe litt i mellomtia da ^^

Lenke til kommentar

Må si at "crewet" på TG er rimelig slappe >.< Om du spør om noe så sender de deg bare videre til en annen, som sender deg videre til en annen osv...

Kommer jo helt ann på hva du vil det da :) Alle i crew vet ikke alt liksom ^^

Neinei, men da bør de skaffe seg oversikt mener jeg. 4 timer for å skaffe en sjøte-ledning fordi vi ikke hadde strøm borte hos oss er slapt! Rakk og ta en tur inn til Hamar city og shoppe litt i mellomtia da ^^

Det er jo bare å sende deg til logistikk det :p Så lett er det.

Lenke til kommentar

TG har starta skjønner jeg! :p

"Ved 13-tiden ble en gutt på 15 år fra Romerike tatt i et forsøk på å bruke falsk legitimasjon. En halvtime senere ble en mann i 20-årene, også fra Romerike, anmeldt for bruk av hasj i Vikingskipet. Det samme ble en mann i 18-årene fra Trøndelag en drøy time senere."

Lenke til kommentar

Mine innlegg! Showet begynner kl. 20?

+ 1. Trengte en kost etter at jeg greide å knuse et glass. Ble sendt fram og tilbake mellom 5 forskjellige poster.

Jeg spurte om en hammer for å slå ned en spiker i bordet mitt istad.. de fiksa det på 2 min :)

Lenke til kommentar

Mine innlegg! Showet begynner kl. 20?

+ 1. Trengte en kost etter at jeg greide å knuse et glass. Ble sendt fram og tilbake mellom 5 forskjellige poster.

Jeg spurte om en hammer for å slå ned en spiker i bordet mitt istad.. de fiksa det på 2 min :)

Du sitter nord i skipet? I så fall var det jeg som rev av hjørnet på bordet ditt :p

Lenke til kommentar

Konkurranse:

Den første til å komme med en strømkabel for pc til rad 61 rett ved det oransje lyset oppå det tårnet skal få en halv liter med kald cola :)

Jeg er han som sitter under plexiglass-kabinettet

Konkurransen avsluttes klokka 21:00

Jeg er også interessert i å kjøpe et PCI nettverkskort :)

Endret av WannabeLeet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...