The Doctor Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 SUP GUISE, rad 11 reporting in. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Må si at "crewet" på TG er rimelig slappe >.< Om du spør om noe så sender de deg bare videre til en annen, som sender deg videre til en annen osv... Kommer jo helt ann på hva du vil det da Alle i crew vet ikke alt liksom ^^ Neinei, men da bør de skaffe seg oversikt mener jeg. 4 timer for å skaffe en sjøte-ledning fordi vi ikke hadde strøm borte hos oss er slapt! Rakk og ta en tur inn til Hamar city og shoppe litt i mellomtia da ^^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Må si at "crewet" på TG er rimelig slappe >.< Om du spør om noe så sender de deg bare videre til en annen, som sender deg videre til en annen osv... Kommer jo helt ann på hva du vil det da Alle i crew vet ikke alt liksom ^^ Neinei, men da bør de skaffe seg oversikt mener jeg. 4 timer for å skaffe en sjøte-ledning fordi vi ikke hadde strøm borte hos oss er slapt! Rakk og ta en tur inn til Hamar city og shoppe litt i mellomtia da ^^ Det er jo bare å sende deg til logistikk det Så lett er det. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 TG har starta skjønner jeg! "Ved 13-tiden ble en gutt på 15 år fra Romerike tatt i et forsøk på å bruke falsk legitimasjon. En halvtime senere ble en mann i 20-årene, også fra Romerike, anmeldt for bruk av hasj i Vikingskipet. Det samme ble en mann i 18-årene fra Trøndelag en drøy time senere." Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 SUP GUISE, rad 11 reporting in. Rad 29 copying loud and strong! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Mine innlegg! Showet begynner kl. 20? Må si at "crewet" på TG er rimelig slappe >.< Om du spør om noe så sender de deg bare videre til en annen, som sender deg videre til en annen osv... + 1. Trengte en kost etter at jeg greide å knuse et glass. Ble sendt fram og tilbake mellom 5 forskjellige poster. Jeg spurte om en hammer for å slå ned en spiker i bordet mitt istad.. de fiksa det på 2 min Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Man merker godt at noen er mere service-innstilt enn andre her ja ;D Hvor er HW-rekka btw? Sitter på rad 17, helt på enden. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 61, bare og komme. Noen som blir med ut for og kjøpe noe mat? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 61, bare og komme. Noen som blir med ut for og kjøpe noe mat? Kjøp av pose boller bellønnes med en Twix sjokolade + det det kostet xb Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 61, bare og komme. Noen som blir med ut for og kjøpe noe mat? Kjøp av pose boller bellønnes med en Twix sjokolade + det det kostet xb ¨ Hvor sitter du? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 61 - 43 , pizza oppå kabinettet Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Jeg lurer på hva som får knehøner til å skru av powerknappen på strømforgreineren min, fordi de skal sjekke om det er strøm på den. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Noen som vet hvorfor en på rekka her blir stuck på "Kobler til" og får etter vært "tidsavbrudd i forbindelsen" i DC++? Han har akkuratt samme settingsa som meg. Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Mine innlegg! Showet begynner kl. 20? Må si at "crewet" på TG er rimelig slappe >.< Om du spør om noe så sender de deg bare videre til en annen, som sender deg videre til en annen osv... + 1. Trengte en kost etter at jeg greide å knuse et glass. Ble sendt fram og tilbake mellom 5 forskjellige poster. Jeg spurte om en hammer for å slå ned en spiker i bordet mitt istad.. de fiksa det på 2 min Du sitter nord i skipet? I så fall var det jeg som rev av hjørnet på bordet ditt Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Sitter helt i midten Har komplett.no billett. Sitter ved den søppelbøtta på raden. Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Konkurranse: Den første til å komme med en strømkabel for pc til rad 61 rett ved det oransje lyset oppå det tårnet skal få en halv liter med kald cola Jeg er han som sitter under plexiglass-kabinettet Konkurransen avsluttes klokka 21:00 Jeg er også interessert i å kjøpe et PCI nettverkskort Endret 20. april 2011 av WannabeLeet Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Konkurranse: Den første til å komme med en strømkabel for pc til rad 61 rett ved det oransje lyset oppå det tårnet skal få en halv liter med cola Er colaen kald? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Sitter helt i midten Har komplett.no billett. Sitter ved den søppelbøtta på raden. Time to stalk. Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Legger den i kjølebag as we speak Endret 20. april 2011 av WannabeLeet Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 SUP GUISE, rad 11 reporting in. Rad 29 copying loud and strong! NEED BACKUP! Spiste kebabtallerken i kiosken bortenfor Siba sin stand. Herregud, den var sterk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå