Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bilen som skulle kjøre Datagompen til Sverige i morgen før TG har gått til helvete, noe som har resultert i at verken han eller jeg har muligheten til få få tak i energidrikk, brus eller godteri for en billig penge.

 

Er det noen snille mennesker på forumet som skal innom Sverige i dag eller i morgen og som kan kjøpe inn til oss?

 

Hvis du har muligheten hadde det vært fint om du sendte meg en PM så jeg kan gi deg handlelista vår.

Lenke til kommentar

Veit fortsatt ikke om jeg skal ha med en eller to skjermer :(

 

EDIT: Jeg kan jo kanskje ta med 17" i stedet for 19".

Hvis vi skal ha en SSBB og evt en Mario Kart konkuranse på rekka, er det jo praktisk med en skjerm med "stats" :yes:

Endret av Knut Knudsen
Lenke til kommentar

Bilen som skulle kjøre Datagompen til Sverige i morgen før TG har gått til helvete, noe som har resultert i at verken han eller jeg har muligheten til få få tak i energidrikk, brus eller godteri for en billig penge.

 

Er det noen snille mennesker på forumet som skal innom Sverige i dag eller i morgen og som kan kjøpe inn til oss?

 

Hvis du har muligheten hadde det vært fint om du sendte meg en PM så jeg kan gi deg handlelista vår.

 

Vet ikke om du har løst dette problemet, men wheelman aka Adrian skulle muligens til Sverige i dag.

Lenke til kommentar

Bilen som skulle kjøre Datagompen til Sverige i morgen før TG har gått til helvete, noe som har resultert i at verken han eller jeg har muligheten til få få tak i energidrikk, brus eller godteri for en billig penge.

 

Er det noen snille mennesker på forumet som skal innom Sverige i dag eller i morgen og som kan kjøpe inn til oss?

 

Hvis du har muligheten hadde det vært fint om du sendte meg en PM så jeg kan gi deg handlelista vår.

 

Vet ikke om du har løst dette problemet, men wheelman aka Adrian skulle muligens til Sverige i dag.

 

Nei, problemet er ikke løst :p Skriver pm til han nå :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...