Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden


Anbefalte innlegg

Ett år yngre, starter vel på Katta til høsten tenker jeg. Går på Ajer nå. :)

 

Oftopic :innocent:

 

Nå er nesten alt pakket til TG. Mangler bare headsett, noen kabler. Og ja, PC som jeg ikke har skaffet meg enda. :( Ønsker fortsatt å låne en laptop eller lignende under TG hvis noen har tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-207017

Veldig praktisk å bo under 1 min fra vikingskipet hver gang det er TG :love: (ser vikingskipet fra rommet mitt i dette øyeblikk xD)

 

Hvor skal folk reise fra?

 

Anbefaler forresten taxi fra togstasjonen, da man sikker har mye utstyr. Men tar ikke mer enn 10-15 min å gå med normal eller rolig hastighet :p

Tyskland, vest for Duisburg.

 

 

Har nå kommet fram til første pitstop i danmark. Herrefred, overgangen fra autobahn til danske motorveier var kjedelig :sleep:

 

Herlig, ekte entustiast du altså :new_woot:

 

Håper du forsatt får en fin vei til Hamar og TG (ala herligheten) da

Lenke til kommentar

Ett år yngre, starter vel på Katta til høsten tenker jeg. Går på Ajer nå. :)

 

Oftopic :innocent:

 

Nå er nesten alt pakket til TG. Mangler bare headsett, noen kabler. Og ja, PC som jeg ikke har skaffet meg enda. :( Ønsker fortsatt å låne en laptop eller lignende under TG hvis noen har tilgjengelig.

Du hadde samme problem i fjor hvorfor kjøper du deg ikke bare en ny pc?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-207017

Ett år yngre, starter vel på Katta til høsten tenker jeg. Går på Ajer nå. :)

 

Oftopic :innocent:

 

Nå er nesten alt pakket til TG. Mangler bare headsett, noen kabler. Og ja, PC som jeg ikke har skaffet meg enda. :( Ønsker fortsatt å låne en laptop eller lignende under TG hvis noen har tilgjengelig.

 

Ah okay :) Katta anbefales! (spørs litt hvilke linje du skal velge da)

Du kan ihvertfall se frem til å få en egen laptop da, hehe

 

Hmm, kunne spurt en kompis av meg om du forsatt skulle trenge, da han har planer om å ta med 2 pcer XD (+ han har en tredje hjemme som han ikke skal bruke)

Lenke til kommentar

Du hadde samme problem i fjor hvorfor kjøper du deg ikke bare en ny pc?

Penger Petter, penger. Jeg feilprioriterer utover hele sommeren. Tenker at jeg på magisk vis skal få noen tusenlapper utover mot vinteren, noe jeg aldri får. Og derfor aldri har råd til å kjøpe PC når jeg først trenger det til TG.

Lenke til kommentar

Veldig praktisk å bo under 1 min fra vikingskipet hver gang det er TG :love: (ser vikingskipet fra rommet mitt i dette øyeblikk xD)

 

Hvor skal folk reise fra?

 

Anbefaler forresten taxi fra togstasjonen, da man sikker har mye utstyr. Men tar ikke mer enn 10-15 min å gå med normal eller rolig hastighet :p

Tyskland, vest for Duisburg.

 

 

Har nå kommet fram til første pitstop i danmark. Herrefred, overgangen fra autobahn til danske motorveier var kjedelig :sleep:

 

Herlig, ekte entustiast du altså :new_woot:

 

Håper du forsatt får en fin vei til Hamar og TG (ala herligheten) da

Tusen takk :D

Lenke til kommentar

Nå er nesten alt pakket til TG. Mangler bare headsett, noen kabler. Og ja, PC som jeg ikke har skaffet meg enda. :( Ønsker fortsatt å låne en laptop eller lignende under TG hvis noen har tilgjengelig.

 

Har du et kabinett så har jeg et gammalt hovedkort, Pentium 4 cpu, 1gb ram og skjermkort :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...