Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Great news! Bilen min er ikke i kjørbar stand til tg -.- Må ha ny styrekule på venstre side. Wish me luck med å skaffe den i morgen håper de har den på lager i Arendal<3

 

Lykke til. :)

 

Har selv en kompis som mangler potte og foringer i stabilisatorstaget som ikke er helt i stand, men tror han kjøpte seg ny bil igår.

 

Fikset bilen til han jeg sitter på med igår, fikk nye dekk og felger, strammet håndbrekken og byttet foring på høyre siden. Nå er jeg egentlig pakket og klar til TG. :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-207017

Veldig praktisk å bo under 1 min fra vikingskipet hver gang det er TG :love: (ser vikingskipet fra rommet mitt i dette øyeblikk xD)

 

Hvor skal folk reise fra?

 

Anbefaler forresten taxi fra togstasjonen, da man sikker har mye utstyr. Men tar ikke mer enn 10-15 min å gå med normal eller rolig hastighet :p

Lenke til kommentar

Veldig praktisk å bo under 1 min fra vikingskipet hver gang det er TG :love: (ser vikingskipet fra rommet mitt i dette øyeblikk xD)

 

Hvor skal folk reise fra?

 

Anbefaler forresten taxi fra togstasjonen, da man sikker har mye utstyr. Men tar ikke mer enn 10-15 min å gå med normal eller rolig hastighet :p

 

Brånåsen aka Dollaråsen utenfor lillestrøm :D

Lenke til kommentar

Veldig praktisk å bo under 1 min fra vikingskipet hver gang det er TG :love: (ser vikingskipet fra rommet mitt i dette øyeblikk xD)

Hvor gammel er du/hvilken skole går du på?

 

Fant nettopp ut at jeg går glipp av semesterets fest pga det jævla nerdelanet. Faen, hva gjør jeg egentlig der oppe? Jeg er faen ikke noe spill-type! :mad:

2dui42b.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Lite spørsmål til dere som er erfarne spillere her:

Skal jeg kjøpe bærbar eller stasjonær datamaskin (skal fungere som både spille og vanlig bruk). Går nå i 9'ende så jeg har ikke noe veldig stort behov for PC til å ha med på skolen. Så da blir det egentlig bare å spille med venner og sånt, men de jeg kjenner tar med minidataer på LAN og er ikke så veldig kjekke å spille med. Hva burde jeg velge?

 

Jeg vil si det kommer mest an på hvor langt unna du bor, og hvordan transport til skipet du har mulighet for, når det kommer til hva slags maskin en skal ta med til TG.

 

Laptop er helt klart det letteste å ha med å gjøre, gjerne med en ekstern disk på et par terrabyte slik at en får benyttet seg av nettlinjen skikkelig. En kan jo også få relativt kraftige laptoper til ikke så alt for mye penger i dag.

 

Jeg for min del kommer muligens til å satse på laptop til neste år.

Greit, tror nok jeg satser på bærbar da. Penger er heller ikke problem siden jeg har komformasjon i tillegg. Uansett så kommer jeg ikke til å gå på TG i år da.

Lenke til kommentar

Fant nettopp ut at jeg går glipp av semesterets fest pga det jævla nerdelanet. Faen, hva gjør jeg egentlig der oppe? Jeg er faen ikke noe spill-type! :mad:

Jeg spiller heller ikke så du er nok ikke den eneste. Går også glipp av ei uke med festing, men tg er morro og det er gøy og gjøre noe annerledes en gang i blandt

Lenke til kommentar

Veldig praktisk å bo under 1 min fra vikingskipet hver gang det er TG :love: (ser vikingskipet fra rommet mitt i dette øyeblikk xD)

 

Hvor skal folk reise fra?

 

Anbefaler forresten taxi fra togstasjonen, da man sikker har mye utstyr. Men tar ikke mer enn 10-15 min å gå med normal eller rolig hastighet :p

Tyskland, vest for Duisburg.

 

 

Har nå kommet fram til første pitstop i danmark. Herrefred, overgangen fra autobahn til danske motorveier var kjedelig :sleep:

Lenke til kommentar

Fant nettopp ut at jeg går glipp av semesterets fest pga det jævla nerdelanet. Faen, hva gjør jeg egentlig der oppe? Jeg er faen ikke noe spill-type! :mad:

Jeg spiller heller ikke så du er nok ikke den eneste. Går også glipp av ei uke med festing, men tg er morro og det er gøy og gjøre noe annerledes en gang i blandt

Skjer med bilen din Petter? :p

Lenke til kommentar

Great news! Bilen min er ikke i kjørbar stand til tg -.- Må ha ny styrekule på venstre side. Wish me luck med å skaffe den i morgen håper de har den på lager i Arendal<3

 

Det er derfor jeg skal kjøpe Toyota :new_woot:

Har noe som heter selvrespekt jeg :)

 

Slimda: Ei styrekule som er utselitt skal skaffe deler i morgen så alt skal gå som planlagt :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-207017

Veldig praktisk å bo under 1 min fra vikingskipet hver gang det er TG :love: (ser vikingskipet fra rommet mitt i dette øyeblikk xD)

Hvor gammel er du/hvilken skole går du på?

 

Er 17. Går på Katta:) og du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...