Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første dagen ifjor var helt for jævlig rett å slett. Etter å ha kjørt i en veldig veldig trang bil i 8 timer ankommer vi hamar kl 03:00. Det er bikkjekaldt, jeg var trøtt og sulten (får ikke sove sittende i en stående bil)

 

Når vi endelig køen starter kl 06:00 å vi må vente de neste 3 timene før vi kommer inn i skipet blir jeg bare sittende inpakka i soveposen min å fryse. Når vi kommer inn og jeg bare vil sove har jeg ingen steder å legge meg, noe som endte med at jeg ble veldig frustrert å sur. Nei, første dagen ifjor sugde balle.

 

Iår derimot, kommer vi dagen før og skal sove på hotell første natta. På morgenkvisten skal vi "sjekke inn" på skipet for så å dra tilbake for å spise en koselig frokost på hotellet! :)

Lenke til kommentar

Glad jeg slipper og tenke på madrass når en kamerat drar med seg campingvogn :D

 

I 2009 var påsken så tidlig, at selv med propanovn i vogna, var det kaldt som faen!

 

Vi ankommer ikke før utpå dagen på ett eller annet tidspunkt. Sikkert ikke før 4 eller no', men likevel må vi reise tidlig om morgenen... Stress å bo på vestlandet, gitt. :p

 

Vestlandet er for sosialt utskudd og annet rask!

 

Kjenner jeg liker å bo ca 30 min unna :D

 

Hadde hybel på Stange i 2007, var gull å ta scooteren hjem selv om det var en kjølig kjøretur. Er riktignok bare en halvtime med bilen til Brøttum, men det blir for mye stress når fatter'n har huset fullt av småunger...

 

5 min :ph34r:

 

Helvete heller, jeg kjører firmabil, jeg skal klare å få det ned i tre minutter fra Vikingskipet til Scandic!

Lenke til kommentar

Hvor dyp er bordplassen vår egentlig?

Nøyaktig 60cm

 

Nei? Det er totalt 120 cm delt på 2, og så er det kabler, strøm adapter og internet.

 

Så er det masse sånn kabel surr

 

Det er som regel det ja, men du kan jo alltids prøve å rydde opp i det selv, men om du skaper noe down-time for noen er de nok på deg som en hakkespett :p

Lenke til kommentar

Vi kjører kolonne oppover, så om det ikke blir plass i Svenna sin bil så er det sikkert plass i golfen kjæresten min kjører oppover :fun:

 

Ah, da burde det gå.

 

Mulig jeg tar en litt større koffert og plasserer hele maskina+klær nedi, og tar skjermen under armen.

Får se når jeg pakker på mandagen.

Hadde jeg vært bekymra hadde jeg sendt deg PM for lenge siden :p

 

Det går nok fint. Er vel 3 biler totalt.

Lenke til kommentar

Pakker kvelden før jeg. Er det virkelig så uvanlig? Trenger jo bare klær, toalettsaker, penger, PCen din, sovepose/noe å sove på.. og vel.. er det virkelig noe mer?

Jeg pakket det meste i går, og jeg bor på Hamar. :p

 

Kjenner jeg liker å bo ca 30 min unna :D

 

5 min :ph34r:

High five!

Lenke til kommentar

Dette er første gang jeg hører om dette arrangamentet, kanskje det blir noe på meg neste år.

Husk å komme med mange tilbakemeldinger om hvordan det har vært når det er ferdig!

 

 

 

 

 

 

 

Lite spørsmål til dere som er erfarne spillere her:

Skal jeg kjøpe bærbar eller stasjonær datamaskin (skal fungere som både spille og vanlig bruk). Går nå i 9'ende så jeg har ikke noe veldig stort behov for PC til å ha med på skolen. Så da blir det egentlig bare å spille med venner og sånt, men de jeg kjenner tar med minidataer på LAN og er ikke så veldig kjekke å spille med. Hva burde jeg velge?

Endret av Grøgger
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Lite spørsmål til dere som er erfarne spillere her:

Skal jeg kjøpe bærbar eller stasjonær datamaskin (skal fungere som både spille og vanlig bruk). Går nå i 9'ende så jeg har ikke noe veldig stort behov for PC til å ha med på skolen. Så da blir det egentlig bare å spille med venner og sånt, men de jeg kjenner tar med minidataer på LAN og er ikke så veldig kjekke å spille med. Hva burde jeg velge?

 

Jeg vil si det kommer mest an på hvor langt unna du bor, og hvordan transport til skipet du har mulighet for, når det kommer til hva slags maskin en skal ta med til TG.

 

Laptop er helt klart det letteste å ha med å gjøre, gjerne med en ekstern disk på et par terrabyte slik at en får benyttet seg av nettlinjen skikkelig. En kan jo også få relativt kraftige laptoper til ikke så alt for mye penger i dag.

 

Jeg for min del kommer muligens til å satse på laptop til neste år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...