voidDraw() Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Søren og...håper virkelig jeg slipper å få en slik plass. Kommer mange i løpet av kveldeen eller er det slik at veldig mange er der tidlig? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Aldri vært der før, men hører og leser at det visstnok er ei stygg kø der ved åpningen. Men kommer nok like mange utover dagen/aftenen/kvelden også, vil jeg tro. Mange reiser langt, og tar det piano. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Aldri vært der før, men hører og leser at det visstnok er ei stygg kø der ved åpningen. Men kommer nok like mange utover dagen/aftenen/kvelden også, vil jeg tro. Mange reiser langt, og tar det piano. Stygg kø? Det var en stygg kø i 2009. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Køen i 2009 var helvete. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Da tar jeg kveld, med avmarsj retning hamar i morgen tidlig. Bilen er stappa(!), håper jeg får plass til TøseGuri sitt stæsj i oslo. Første stopp er rett innenfor grensa i danmark. Mandagen bærer det videre til frederikshavn. Tirsdagen tar stenaline meg over til Oslo, og videre til hamar samme kveld. Roadtrip! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Da tar jeg kveld, med avmarsj retning hamar i morgen tidlig. Bilen er stappa(!), håper jeg får plass til TøseGuri sitt stæsj i oslo. Første stopp er rett innenfor grensa i danmark. Mandagen bærer det videre til frederikshavn. Tirsdagen tar stenaline meg over til Oslo, og videre til hamar samme kveld. Roadtrip! Hvor i alle dager kjører du fra? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Tyskland Langt vest, mot nederland. 2 Lenke til kommentar
aGal Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Tyskland Langt vest, mot nederland. Det kaller jeg TG-entusiast! 1 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Haha, vel er ikke så veldig ille kjøretur. Hvertfall når den deles opp på 3 dager. Folk fra finnmark kjører lengre. Faktisk, alle nordafor tromsø ca må kjøre lengre enn meg, og de må betale full pris, jeg får jo scora 50% rabbatt, men jeg må jo ut med $$$ for ferga. God natt. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Kjøpe en 2 terra disk og evt en SSD før TG, eller er det mulig jeg kan få det til ca samme pris/billigere i skipet? /1st timer Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Det pleier å være en del salg der, men også en del som er overpriset. Men utstyr, kabler osv selges der, ja. Er nok en del komponenter som ryker iløpet av TG også.. mtp at det er 5k+ folk der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Da tar jeg kveld, med avmarsj retning hamar i morgen tidlig. Bilen er stappa(!), håper jeg får plass til TøseGuri sitt stæsj i oslo. Første stopp er rett innenfor grensa i danmark. Mandagen bærer det videre til frederikshavn. Tirsdagen tar stenaline meg over til Oslo, og videre til hamar samme kveld. Roadtrip! Nå ble jeg litt skremt her.. Er heldigvis ikke så mye jeg har med, en koffert med skjerm og annet stasj, og maskinen Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Der bare etter disker. Tenker det er litt surt om det er salg på den samme disken jeg nettop kjøpte, eller en lignende eller bedre til lavere pris Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Pakker kvelden før jeg. Er det virkelig så uvanlig? Trenger jo bare klær, toalettsaker, penger, PCen din, sovepose/noe å sove på.. og vel.. er det virkelig noe mer? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Da tar jeg kveld, med avmarsj retning hamar i morgen tidlig. Bilen er stappa(!), håper jeg får plass til TøseGuri sitt stæsj i oslo. Første stopp er rett innenfor grensa i danmark. Mandagen bærer det videre til frederikshavn. Tirsdagen tar stenaline meg over til Oslo, og videre til hamar samme kveld. Roadtrip! Nå ble jeg litt skremt her.. Er heldigvis ikke så mye jeg har med, en koffert med skjerm og annet stasj, og maskinen Vi kjører kolonne oppover, så om det ikke blir plass i Svenna sin bil så er det sikkert plass i golfen kjæresten min kjører oppover Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Pakker kvelden før jeg. Er det virkelig så uvanlig? Trenger jo bare klær, toalettsaker, penger, PCen din, sovepose/noe å sove på.. og vel.. er det virkelig noe mer? Nei, det er nok ikke så uvanlig. Jeg pakker også dagen/kvelden før. Noen ganger natt til onsdagen. Det er riktignok greit å tenke litt over hva man trenger før man skal pakke, så det ligger jo litt i bakhodet en ukes tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Vi kjører kolonne oppover, så om det ikke blir plass i Svenna sin bil så er det sikkert plass i golfen kjæresten min kjører oppover Ah, da burde det gå. Mulig jeg tar en litt større koffert og plasserer hele maskina+klær nedi, og tar skjermen under armen. Får se når jeg pakker på mandagen. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Pakker natta før vi reiser, men har småplanlagt hva jeg skal ta alt blir med. Ifjor glemte vi f.eks madrass. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Pakker natta før vi reiser, men har småplanlagt hva jeg skal ta alt blir med. Ifjor glemte vi f.eks madrass. And how did you solve that? Hahaha, det minner meg om... tror det var 3. natten i fjor. Dersom det ligger en madrass som ikke brukes, har man lov til å flytte den. Vi hadde lett overalt etter et sted å ligge. Så omsider finner vi en STOR "dobbelseng"-madrass typ som ingen brukte. Vi flytta den, og satt den på høykant inntil veggen. Ca 2 sec etter vi la oss ned, kommer det 2 stk... som eide denne madrassen. "FAEN DA!". Hahaha, holdt på å dø av latter inni meg. Jeg sov godt, da. Endret 16. april 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Ble soving i stolen. Møtte ei jeg hadde jobbet med tidligere som hadde oppblåsbar dobbelseng-madrass, fikk låne den mens de var våken en natt. Sov i 8 timer da. Endret 16. april 2011 av Nurk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå