Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har for tiden tilgang til billettshoppen, så hvis det er noen som vil at jeg skal bestille så kan jeg det. Så i stad at det var 9 billetter igjen! Send PM hvis du trenger billett..

 

 

 

 

BTW;

 

Jeg tenker å ha med 2 bærbare pcer oppover, er dette mulig å ha begge på internett samtidig? Er det lov til å ta med en Switch og sette opp den?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg tenker å ha med 2 bærbare pcer oppover, er dette mulig å ha begge på internett samtidig? Er det lov til å ta med en Switch og sette opp den?

 

Det er lov så lenge du vet hva du gjør og ikke lager krøll på nettet, skal jeg tolke det technet sier rett.

Vil anbefale at du bruker en "dum" switch, det er det tryggeste.

Lenke til kommentar

Fikk melding fra komplett.no istad. Vant en billett hos de. De gir vekk en del til de som sitter på plassene deres, så dette blir bra :)

Du vet ikke tilfeldigvis om vi skal møte opp der hvor alle andre møter opp?

 

Uansett, merker jeg gleder meg mer og mer til TG11. Jeg hadde egentlig planer å få kjøpt billetter, men pga bil lappen så ble det ikke noe av.

Jeg har originalbilletten min som jeg kommer inn i skipet med, så ringer jeg han fyren når jeg kommer inn.

 

Du fikk et tlf-nr du også, eller?

Etter nærmere kontakt, så fikk jeg en kontaktperson og telefon nummer ja. Rart de ikke nevnte det med en gang i emailen :p

Lenke til kommentar

Driver å gjør et salg mellom to kompiser av meg her, og lurer på om det er mulig for kompis 1 og bare gi geekevents kontoen sin til kompis 2 som skal kjøpe billetten?

 

Ser at det går an å endre alle felt, inkludert navn. I teorien vil det fungere, men eg ville jo tru at kontoen juridisk er personleg, og at det ser litt rart ut.

 

Om dei ikkje har meir tillit til kvarandre enn det kan jo kjøpar lage sin eigen konto, og sette denne som brukar av billetten. Han kan i tillegg få kontroll over selgars konto, slik at selgar ikkje kan bytte brukar. Like trygt, og meir ryddig. TG-crew likar ikkje billettar der ikkje alt er i orden, og det viser dei veldig tydeleg.

 

 

Er det slik at man kan risikere å få plass slik at man får de vertikale pallene i mellom bena?

 

Jepp. Kvar 3. plass har pall midt på.

Endret av enixitan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...