WheelMan Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Et motell over gata, og to hotell 5 minutter unna med bil. Motellet er vel 150-200kr natta, hotellet opp mot 400. Kan til gjengjeld sove fire stk på et hotellrom da, så da blir det billigere per pers. 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Bare lurte, hvis jeg tar med meg en kamerat, kan han få sitte i HW-rekka ? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Eneste kravet er at h*n har en bruker her inne. Det bør man klare. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg lurte også på det. Tar med meg to-tre kamerater. Nå har dem forsåvidt bruker, dog ikke akkurat spesielt aktiv : p Siden vi kommer fra Bodø så vil jo vi ta tog, samt bo på et så billig, men nokså ok hotell. Hvis vi spleiser burde det vell ikke være så dyrt. 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Eneste kravet er at h*n har en bruker her inne. Det bør man klare. Ok, takk for ekstremt kjappt svar. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Man trenger ikke hotell alle nettene heller. Første og siste natta pleier de fleste å være i skipet Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Ja, sannsynligvis vi og Men de andre dagene kan det være greit å ha det slik Vi må bare kjappe oss med å finne noe, blir jo jævlig fort utsolgt 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Man trenger ikke hotell alle nettene heller. Første og siste natta pleier de fleste å være i skipet Hvordan er det med pc utstyret ? Skal man bare la det så der ? Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 jada, pc utstyret står der når du sover ikke noe problem, bare allier deg med noen naboer så ser de etter tingene dine 1 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Ja. Ingen som tar det. Jeg hadde et lydanlegg til 300k stående, samt laptop til nær 20k og stasjonær + skjerm til det dobbelte. Det er jo folk over alt, svært sjeldent noen tar noe. Da er det i såfall en mus, ekstern harddisk - eller i verste fall en laptop. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg går utifra at vi i HW-rekka passer godt på Kan iallefall stole på meg 1 Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 I tilegg til at du Wheelman satt rett i enden av denne ene rekke, mange som gikk forbi der men du ble ikke frastjelt noe så er relativft liten risiko for tyveri der. Mr.A: Jeg skal faktisk ha med meg noen fra harstad neste år 1 Lenke til kommentar
humbbuq Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg skal iallefall gjemme musa osv når jeg går ut... du vet aldri Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hehe, blir ikke stjelt bare ta alle kablene som kommer ut fra usben og tre de ned på en engelås s¨får de ikke med seg noe 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) jada, pc utstyret står der når du sover ikke noe problem, bare allier deg med noen naboer så ser de etter tingene dine Ok, takk for svar Ja. Ingen som tar det. Jeg hadde et lydanlegg til 300k stående, samt laptop til nær 20k og stasjonær + skjerm til det dobbelte. Det er jo folk over alt, svært sjeldent noen tar noe. Da er det i såfall en mus, ekstern harddisk - eller i verste fall en laptop. Seriøst ? Hadde du med deg et stereoanlegg til 300k ? Du er syk mann. Jeg går utifra at vi i HW-rekka passer godt på Kan iallefall stole på meg Det var det jeg tenkte meg Endret 14. august 2010 av Mr. A 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg skal ha så elektrisk sneglenett rundt alle tinga mine. Så hvis det kommer et kryp sigende over pulten min så får han støt. 2 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Stemmer. Jeg satt ved mittgangen, for tredje år på rad. Ca midt i skipet. Laptopen sto, som vanlig, helt løst på toppen av forsterkerracket 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hahaha nice Men, tja - selger dem brus inne i skipet ja ? 1 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) @ Mr.A. Leide det av en kamerat, http://www.pautleie.net Endret 14. august 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Ingen som tør og stjele noe fra hw rekka når Burkaguri og Tøsman er tilstede Endret 14. august 2010 av Kaketorsdag!<3 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå