Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer om jeg skal ta med en LG 23" W2363D 120Hz skjerm eller Dell 27" U2711 60Hz skjerm..

 

Fordelene med LG'en er at den tar mindre fysisk plass, den er 120Hz som er en fordel når jeg skal spille nærmest 24/7 over 5dager, har samtidig null etterslep eller input lag, men ulempene er jo at den har mindre bildeflate (23" vs 27"), lavere oppløsning (1920x1080 vs 2560x1440) og ikke minst så er alt av farge og bildekvalitet dårligere på TN-panelet til W2363D kontra H-IPS panelet på U2711...

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Å selge de sikkert er jo ikke noe problem. Hvis kompisen din er owner av billetten kan han til en hver tid endre "user" dersom kjøperen ikke betaler.

 

Det som derimot er risky er å kjøpe, nettop fordi eieren av billetten kan fjerne deg som user etter han har fått betalingen.

 

Personlig har jeg solgt én billett hittil i år. Det gikk smertefritt. Jeg var riktinok ikke i noe risiko, men så lenge begge to er oppegående folk, bør det gå fint.

Lenke til kommentar

Fikk melding fra komplett.no istad. Vant en billett hos de. De gir vekk en del til de som sitter på plassene deres, så dette blir bra :)

Du vet ikke tilfeldigvis om vi skal møte opp der hvor alle andre møter opp?

 

Uansett, merker jeg gleder meg mer og mer til TG11. Jeg hadde egentlig planer å få kjøpt billetter, men pga bil lappen så ble det ikke noe av.

Endret av MarB
Lenke til kommentar

Fikk melding fra komplett.no istad. Vant en billett hos de. De gir vekk en del til de som sitter på plassene deres, så dette blir bra :)

Du vet ikke tilfeldigvis om vi skal møte opp der hvor alle andre møter opp?

 

Uansett, merker jeg gleder meg mer og mer til TG11. Jeg hadde egentlig planer å få kjøpt billetter, men pga bil lappen så ble det ikke noe av.

Jeg har originalbilletten min som jeg kommer inn i skipet med, så ringer jeg han fyren når jeg kommer inn.

 

Du fikk et tlf-nr du også, eller?

Lenke til kommentar

Leser på gathering.org at man burde fått en mail om billett 2 uker før TG. Er nå 5 dager til, og jeg har enda ikke fått noe mail. Hvor/hvordan får jeg fiksa billett? Har altså bestilt billetter fra geekevents.org og valgt plasser. Hva gjør jeg etter det?

 

Sjekket søppelposten? Min lå der.

Sjekk e-posten du har registrert deg med og se om den samsvarer med den du prøver å logge inn med. Om ikke er det bare å ringe eller sende mail til Geekevents å spørre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...