RamGuy Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 xD Man får bare brukt 1Gbit da Åneida, det er 2Gbit uplink fra bordswitchene så med litt link aggregation skal vi nok prøve å se om vi kan pushe 2Gbit! Men du blir jo throttla av alle de andre på samme rad som deg da. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 I en alder av 24, har jeg aldri fått oppleve TG...jeg og en kompis har snakket om å reise i årenes løp.. kanskje jeg får prøve meg på TG 12 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Webcam stream: http://vikingskipet.no/ Enjoy 2 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Jah, der var det jammen mye aktivitet Edit: Glem det. Trodde det var kontinuerlig stream, men det ser ut som det er en bilde stream. Endret 15. april 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Vurderer om jeg skal ta med en LG 23" W2363D 120Hz skjerm eller Dell 27" U2711 60Hz skjerm.. Fordelene med LG'en er at den tar mindre fysisk plass, den er 120Hz som er en fordel når jeg skal spille nærmest 24/7 over 5dager, har samtidig null etterslep eller input lag, men ulempene er jo at den har mindre bildeflate (23" vs 27"), lavere oppløsning (1920x1080 vs 2560x1440) og ikke minst så er alt av farge og bildekvalitet dårligere på TN-panelet til W2363D kontra H-IPS panelet på U2711... Endret 15. april 2011 av RamGuy Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Hadde nok tatt 23", 120Hz er pluss når du gjerne sitter dager i strekk og spiller. Selv klarer jeg ikke sitte på noe større enn 24". Annet spørsmål, disse innsjekkingsbevisene. Det har vel ingenting å si om det er skrevet ut i farger eller sort/hvitt? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Hvordan selger man bilettene sikkert? Har en kompis som skal selge, men er usikker på hvordan det skjer. Noen som gidder å gi en kjapp tutorial? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Å selge de sikkert er jo ikke noe problem. Hvis kompisen din er owner av billetten kan han til en hver tid endre "user" dersom kjøperen ikke betaler. Det som derimot er risky er å kjøpe, nettop fordi eieren av billetten kan fjerne deg som user etter han har fått betalingen. Personlig har jeg solgt én billett hittil i år. Det gikk smertefritt. Jeg var riktinok ikke i noe risiko, men så lenge begge to er oppegående folk, bør det gå fint. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Kompisen min skal kansje selge til en annen kompis av meg, de kjenner ikke hverandre men jeg kjenner dem. Så tror det skal gå greit. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Du kan jo være mellomledd, og holde pengene frem til TG, for så å overføre de til selgeren når du ser at kjøperen er inne i skipet. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Mine tankar om privat billettsalg Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Fikk melding fra komplett.no istad. Vant en billett hos de. De gir vekk en del til de som sitter på plassene deres, så dette blir bra Du vet ikke tilfeldigvis om vi skal møte opp der hvor alle andre møter opp? Uansett, merker jeg gleder meg mer og mer til TG11. Jeg hadde egentlig planer å få kjøpt billetter, men pga bil lappen så ble det ikke noe av. Endret 15. april 2011 av MarB Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Fikk melding fra komplett.no istad. Vant en billett hos de. De gir vekk en del til de som sitter på plassene deres, så dette blir bra Du vet ikke tilfeldigvis om vi skal møte opp der hvor alle andre møter opp? Uansett, merker jeg gleder meg mer og mer til TG11. Jeg hadde egentlig planer å få kjøpt billetter, men pga bil lappen så ble det ikke noe av. Jeg har originalbilletten min som jeg kommer inn i skipet med, så ringer jeg han fyren når jeg kommer inn. Du fikk et tlf-nr du også, eller? Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 gleder meg vildt til tg nå ass... deilig følelse ^^ Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 KOM AA HENT MEG FRA USA!! Jeg kan vaere i bagasjen deres Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Leser på gathering.org at man burde fått en mail om billett 2 uker før TG. Er nå 5 dager til, og jeg har enda ikke fått noe mail. Hvor/hvordan får jeg fiksa billett? Har altså bestilt billetter fra geekevents.org og valgt plasser. Hva gjør jeg etter det? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Leser på gathering.org at man burde fått en mail om billett 2 uker før TG. Er nå 5 dager til, og jeg har enda ikke fått noe mail. Hvor/hvordan får jeg fiksa billett? Har altså bestilt billetter fra geekevents.org og valgt plasser. Hva gjør jeg etter det? Sjekket søppelposten? Min lå der. Sjekk e-posten du har registrert deg med og se om den samsvarer med den du prøver å logge inn med. Om ikke er det bare å ringe eller sende mail til Geekevents å spørre. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Ringte dem. Fikk raskt og bra svar. Jeg har 2 billetter registrert på meg, så jeg må overføre den andre billetten til min kompis sin TG-bruker og velge forhåndsinnsjekking, så skal vi få hver vår .pdf-fil å skrive ut. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Da har jeg å gubben forhåndsbestillt Portal 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå