Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

er da plass til server selv uten hylle? :p

 

*edit* beit i det sure eplet og bestilte to ekstra harddisker, slik at jeg har ledig plass når jeg kommer :new_woot:

 

Kunne nok fått plass til det på et vis, men orker ikke ta det med.

Tar bare med meg en ekstern disk på 1,5Tb.

(Første gangen jeg faktisk har fått bruk for den eksterne disken jeg vant på TG i fjor.. :blush: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er da plass til server selv uten hylle? :p

 

*edit* beit i det sure eplet og bestilte to ekstra harddisker, slik at jeg har ledig plass når jeg kommer :new_woot:

 

Kunne nok fått plass til det på et vis, men orker ikke ta det med.

Tar bare med meg en ekstern disk på 1,5Tb.

(Første gangen jeg faktisk har fått bruk for den eksterne disken jeg vant på TG i fjor.. :blush: )

Jeg har IKKE plass til hylle, haha :D

 

Kanskje flatpakka. Kanskje! :p

Lenke til kommentar

Lagringsmedier er for wuzzes. 80GB SSD + VPN-tunnell hjem til filserveren er veien å gå :fun:

 

Jobber på spreng for å bli ferdig med vannkjølinga til TG.

 

Btw, dagens pokemon er Charizard.

 

Nice, tipper du har ganske heftig båndbredde?

 

25/25, holder veldig fint til VPN. Kan streame det jeg vil hjemmefra da =)

 

Damn, her har jeg 8/2 Hva betaler du for den linja?

500,- i måneden. Men dette blir litt off topic egentlig, så vi får spore det tilbake med å si at det nå er 6 dager, 18 timer og 25 minutter til dørene åpner :D Endret av clvn
Lenke til kommentar

Har selv 28/28 mbit men hjelper fint lite når filserveren er endel av den stasjonære som skal med på The Gathering uansett.. Problemet er at det er en harddisk for mye som ikke får plass i maskinen, napper jeg ut denne så risikerer jeg dødt RAID om en disk fyker under The Gathering så må nok finne på en eller annen måte å feste denne skikkelig på så har jeg nesten 7TB med lagring jeg kan leke meg med.

 

Lenge siden jeg har vært på TG nå men regner med at det skal være ok plass for en Dell UltraSharp U2711 på bordet? Og alt av drikkevarer osv stapper jeg bare under bordet da vi aldri klarte å karre oss til å lage hylle i år.

 

Hvilke spill er det som gjelder i år? Har et nokså snevert utvalg med spill og uten spill så blir det ikke mye gøy.. Attpåtil har lønnen uteblitt for forrige måned så økonomien for innkjøp av spill er nokså begrenset noe som passer ekstremt dårlig kan mann si, men noe å spille må jeg nå ha uansett!

Lenke til kommentar

Dro med U2711 i fjor (og kommer til å dra den med i år), og det er fint plass til den.

 

Og apropos lønna, samme skjedde med meg. Får dobbelt opp dagen TG starter, men det er på en måte litt seint. I tillegg eksploderte hovedkortet (ja, det fysisk eksploderte biter fra det), så ble 2800,- i ufrivillig oppgradering. Utrolig irriterende.

 

Men nå er vannkjølingsbuilden min faktisk blitt ferdig, og klar til å dra på tg :D

Lenke til kommentar

Har selv 28/28 mbit men hjelper fint lite når filserveren er endel av den stasjonære som skal med på The Gathering uansett.. Problemet er at det er en harddisk for mye som ikke får plass i maskinen, napper jeg ut denne så risikerer jeg dødt RAID om en disk fyker under The Gathering så må nok finne på en eller annen måte å feste denne skikkelig på så har jeg nesten 7TB med lagring jeg kan leke meg med.

 

Lenge siden jeg har vært på TG nå men regner med at det skal være ok plass for en Dell UltraSharp U2711 på bordet? Og alt av drikkevarer osv stapper jeg bare under bordet da vi aldri klarte å karre oss til å lage hylle i år.

Hvilke spill er det som gjelder i år? Har et nokså snevert utvalg med spill og uten spill så blir det ikke mye gøy.. Attpåtil har lønnen uteblitt for forrige måned så økonomien for innkjøp av spill er nokså begrenset noe som passer ekstremt dårlig kan mann si, men noe å spille må jeg nå ha uansett!

 

Ser den er 64cm bred. Bordet på tg er 80cm :)

 

Her går det i BF:Bad Company 2, Starcraft 2, Minecraft, WoW,Crysis 2, evt. litt Crysis 1 :)

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor behjelpelige techcrew bruker å være? Drar med meg en Cisco SLM2008 Smart Switch hvor jeg og en kompis da kjører våre 2x porter rett inn på SLM2008, setter opp Link Aggregation (helst da LACP) og kjører LACP (2x Gbit LAN) til våre maskiner + enkelt kobling til Xbox360 og PlayStation3.

 

Vi skulle jo da aller helst fått satt opp LACP til SLM2008 men dette krever jo tilgang til bordswitchen noe som bare techcrew har så derfor lurer jeg på hvor behjelpelige de pleier å være, eller om vi må belage oss på Static Link Aggregation istedenfor LACP? Med årets 100Gbit linje så kan jo faktisk Link Aggregation vise seg å gi det lille ekstra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...