Heart Break Kid Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Er det ikke no mulighet for å koble opp visakortet som det var før? Nei. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Var å handla hylle igår, nå er vi klar! Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 FAEN IKKE LENGE IGJEN! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Om en uke på denne tiden sitter jeg i Hamar! 1 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Var å handla hylle igår, nå er vi klar! Pics ? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Kvelden før er win! Selv om jeg er av typen som må ha litt søvn, så er det kos. Fyrer opp bål og griller på parkeringsplassen. Da kommer jeg kanskje og lurer til meg et par pølser. Siden bålet da blir det nærmeste et kitchen man kommer deromkring, forventer jeg faktisk at du står parat ved ankomst, med pølsene ferdig! :!: Lenke til kommentar
Balli Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Grillings på parkeringsplassen? I'm in! Bare å joine det. Vi blir vel en 5-6 stykker i år, så jo flere jo bedre. KORR? KORR? KORR? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Korr? nesj, vi stiller oss bare til på parkeringsplassen kvelden før, så det blir jo der det er ledig. Noen av oss skal sove den natta, så da blir det litt bortenfor andre bråkebøtter Er ikke så stort på parkeringsplassen ^^ Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Noen som har planer om å slå opp stort telt eller noe på parkeringsplassen natten før TG? Kjører opp i liten bil med to andre + utstyr, hadde vært fett om vi kunne sovet i noen andres telt i stedet for i bilen. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 Nå sitter jeg og formaterer minnekort til TG. Oh joy, jeg gleder meg. Noen som har en laptop å låne meg under TG forresten? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Nå sitter jeg og formaterer minnekort til TG. Oh joy, jeg gleder meg. Noen som har en laptop å låne meg under TG forresten? Minnekort? xD Laptop som skal brukes til hva? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 Surfing. Og kanskje opplasting, simple as that. Minnekort ja, du vet de du putter i kameraer og slikt? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Om en uke nå er det ikke lenge til jeg er på vei oppover ... Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Muligens 7 dager og 5 timer for meg Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Om nøyaktig en uke er jeg der, og har sikkert vært der et par timer - eller nettopp ankommet. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Surfing. Og kanskje opplasting, simple as that. Minnekort ja, du vet de du putter i kameraer og slikt? Skal du ikke ha med deg egen PC a gutt? Åja, slik å forstå. Begynte å lure på om brukte flere minnekort som små eksterne harddisker xD Går utifra at jeg anntik det fordi jeg har gjort det selv Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Var å handla hylle igår, nå er vi klar! Pics ? Atm står den som plater hos mannen. Har bare handlet materealer og sagd opp. Setter den sammen når vi er i skipet Lenke til kommentar
Balli Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 hylle/smylle hylle er folk som ikke tar seg råd til å være bred! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Jeg orker ikke hylle i år, og dropper server. Gidder ikke styre med det, får heller se i 2012 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) er da plass til server selv uten hylle? *edit* beit i det sure eplet og bestilte to ekstra harddisker, slik at jeg har ledig plass når jeg kommer Endret 13. april 2011 av Balli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå