Estella! Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Hva blir det av "shopping" i år? Partyshop,siba og komplett TROR jeg. Komplett og siba er ihvertfall sponsor, om de kommer til å selge vil jeg tro når de først skal dit(håper også forøverig) Endret 11. april 2011 av Estella! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Det er ikke noen som skal forbi drammen som har plass til meg+700d,skjerm,bag og kontorstol? Jeg betaler minshare ofc Send en pm om mer info eller noe. Kom deg til oslo så kan du sitte på hos meg. Krever godt humor og spleising på bensinen Kjører tirsdag kveld, rundt 22:00. Om noen vil ha transport Hamar > Trondheim/Nord-Trøndelag når TG er ferdig, send meg en pm! Lenke til kommentar
aGal Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Partyshop,siba og komplett TROR jeg. Komplett og siba er ihvertfall sponsor, om de kommer til å selge vil jeg tro når de først skal dit(håper også forøverig) Komplett skal bare ha konkurranser og moro så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Hadde hatt plass om ikke en kamerat av en kamerat skulle sitte på Haha ser den Det er ikke noen som skal forbi drammen som har plass til meg+700d,skjerm,bag og kontorstol? Jeg betaler minshare ofc Send en pm om mer info eller noe. Kom deg til oslo så kan du sitte på hos meg. Krever godt humor og spleising på bensinen Kjører tirsdag kveld, rundt 22:00. Om noen vil ha transport Hamar > Trondheim/Nord-Trøndelag når TG er ferdig, send meg en pm! Gi meg en dag og tenke på det så skal jeg kontakte deg på pm Lenke til kommentar
discostu Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Er det ikke no mulighet for å koble opp visakortet som det var før? Lenke til kommentar
jblas44 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Rakk akkuratt ikke å ta lappen, og foreldre/venner er bortreist i påsken. Jeg tenker selv å ta toget, og med tanke på at jeg reiser alene er jeg usikker på hvordan jeg skal få med alt. Er det noen fra Oslo-området (eller som skal innom Oslo) som har plass i bilen til en PC+Skjermer og en bag? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Hvis ikke kaketorsdag skal sitte på her, har jeg plass. Som nevnt tidligere, ta med godt humør + spleising på bensin Lenke til kommentar
NOddi Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Pleier det å være mange folk der klokka 0900 når det åpner? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Når er en god tid å komme på? Og pappa gav meg en feltseng, og ba meg finne ut som den kunne brukes. Kan den? Lenke til kommentar
NOddi Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 En del. Da er jeg der 0800 sharp!! Så er det forhåpentligvis ikke så lang kø ;D Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Når er en god tid å komme på? Og pappa gav meg en feltseng, og ba meg finne ut som den kunne brukes. Kan den? 1 Det er helt opp til deg. Innslipet starter 9. 2 ja det kan du(bare husk å ta med deg senga tilbake til plassen din! Endret 12. april 2011 av Estella! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Da er jeg der 0800 sharp!! Så er det forhåpentligvis ikke så lang kø ;D Tja, fare for at det kan være det. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Kan tanke meg at en feltseng er en del bedre enn en tynn luftmadrass Hvis jeg kommer mellom åtte og ni, hvor lenge må jeg da vente i kø før jeg slipper inn? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 En del. Da er jeg der 0800 sharp!! Så er det forhåpentligvis ikke så lang kø ;D Vi drar oppover kvelden før så Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Kvelden før er win! Selv om jeg er av typen som må ha litt søvn, så er det kos. Fyrer opp bål og griller på parkeringsplassen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Grillings på parkeringsplassen? I'm in! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Tenker gjengen jeg kjører med kommer til å ende opp i skipet i ca. 12 tiden, avhengig av når vi kjører fra Sverige. Tror ikke noen gidder å sitte i kø, kjenner jeg de rett Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Grillings på parkeringsplassen? I'm in! Bare å joine det. Vi blir vel en 5-6 stykker i år, så jo flere jo bedre. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Kvelden før er win! Selv om jeg er av typen som må ha litt søvn, så er det kos. Fyrer opp bål og griller på parkeringsplassen. Da kommer jeg kanskje og lurer til meg et par pølser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå