Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden

Anbefalte innlegg

Folk vil jo alltid tenke forskjellig på slikt. Jeg synes ikke det ble nok musikk og jeg satt i den værste lydsonen på TG.

Derfor jeg synes crew kan ta i et tak og tilrettelegge litt for oss som liker lyd (også de som ikke er så glad i lyd). Som sagt, ordne på seatmappet og gjøre avtaler på forhånd med de som har de værste monsteranleggene om at dette blir varslet om på seatmappet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går sikkert an å stue alle anleggsfolka i et hjørne og sette opp en lydisolerende vegg rundt det området. Rimelig sikker på at det blir levelig i andre enden av skipet da, og da burde vel alle være fornøyde.

For all del, er ikke imot lyd... men det fins grenser. TG og lyd hører sammen, men det gjør TG og gaming også, og muligheten til å snakke med sidemannen uten å måtte skrike. Uten regler/tilrettelegging blir det bare lydfolka som har det levelig, og det er feil.

Lenke til kommentar

Uenig, Lyd burde være lov men i lovlige mengder. crew tar kablene hvis det blir for høyt ferdig med det. sytes det er greit slik :)

Nettopp, og slik har det alltid vært (si ifra hvis jeg tar feil her). Hvis jeg ikke husker helt feil mistet HW-rekka kablene til anlegget sitt en liten periode under årets TG, men om det var grunnet høyt støynivå eller strømforbruk er jeg usikker på.

Lenke til kommentar

Synes at lydanlegg burde forbys fra lan. Alle større lan jeg har vært på har det vært forbud mot lydanlegg da det bare blir masse bråk.

The Gathering er et dataparty.

:dremel:

Tror strømmen på litt av rekka gikk opptil flere ganger, men det var ganger da anlegget ikke var i bruk. Tror det var noe koblingsfeil.

Koblingsfeil fra både HOA og en deltager. En strømpad var koblet i loop, og HOA hadde dratt en kabel over hele raden for å få mer strøm opp dit - dette resulterte i varme og sikringer med aids.

Ja vi mistet kablene en gang, men strømmen kan jeg huske at gikk når "eieren" av anlegget var og sov så anlegget har ikke skylden :)

Vi? Jeg.. Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Lager en liten liste jeg over ting jeg tror kan være kjekt å ha med

pc

skjerm

headsett(helst lukkede)

tastatur

mus

musematte

stol

internetkabel

strømforgrener

mat

drikke

penger

teppe/dyne

pute

sovepose

Snus/røyk om behov

ørepropper

Noe annet jeg burde legge til ?

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Hvor mange hotell er det i nærheten der?

og hvor langt unna ca.

Når en først skal bruke mye penger på noe, kan jeg idetminste skaffe meg en god sove og dusjeplass også : 3

EDIT: når jeg tenker meg om blir det i det meste laget av penger..

Faen at jeg ikke har billappen før juli neste år.. "/

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...