Heart Break Kid Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) De har sagt at de helst vil ha hyllemålene 80x55cm i år, pga kabelføringer "mellom" hyllene om det skulle bli to med "rygg mot rygg." Husk at dette er utvendige mål. Endret 11. april 2011 av Heart Break Kid Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 er det like stor plass som i fjord 80 cm i bredden 60 cm i dybden? sånn at jeg kan lage et 80skap også være helt sikker på at det vil passe? Hvis man skal ha hylle skal den være 55cm i dybden. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 er det like stor plass som i fjord 80 cm i bredden 60 cm i dybden? sånn at jeg kan lage et 80skap også være helt sikker på at det vil passe? Hvis man skal ha hylle skal den være 55cm i dybden. Som "hylleansvarlig" skrev på TG-forumet, kan hyllene være 60cm i dybden, om du da skulle få en hylle rygg mot rygg, må du belage deg på å skyve hylla 5cm utenfor kanten, så pass på at hylla er stødig nok til dette om du velger å bygge den 80x60cm. Men som Estella! sier, 55cm er den nye regelen i år pga kabelføringer. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 er det like stor plass som i fjord 80 cm i bredden 60 cm i dybden? sånn at jeg kan lage et 80skap også være helt sikker på at det vil passe? Hvis man skal ha hylle skal den være 55cm i dybden. Som "hylleansvarlig" skrev på TG-forumet, kan hyllene være 60cm i dybden, om du da skulle få en hylle rygg mot rygg, må du belage deg på å skyve hylla 5cm utenfor kanten, så pass på at hylla er stødig nok til dette om du velger å bygge den 80x60cm. Men som Estella! sier, 55cm er den nye regelen i år pga kabelføringer. Man burde kutte ut 5 cm uansett mener nå jeg og ikke skyve over alle ledningene til den over deg som da får enda mindre plass. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Yo mah niggahs!<3 Skal være med på TG i år, men er egentlig ikke noe sånn jævlig spill-fan. Hva kan jeg gjøre der? Skal ta med PS3'en også og litt sånn snacks, men jeg har ikke fotfeste til tv'en. Hva kan jeg gjøre for å få tv'en til å stå uten fot? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Man burde kutte ut 5 cm uansett mener nå jeg og ikke skyve over alle ledningene til den over deg som da får enda mindre plass. Hylla mi bygde jeg i fjor, og den skal stå 5cm utenfor kanten, den er stabil nok til det. Var egentlig det jeg prøvde å komme fram til. Om man skal bygge en ny hylle derimot ville jeg nok gått for 55cm som du sier Estella!, men jeg tar meg ikke bryet å kappe 5cm fra min nåværene hylle, da det ikke vil være et problem å ha den som den er i dag. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Yo mah niggahs!<3 Skal være med på TG i år, men er egentlig ikke noe sånn jævlig spill-fan. Hva kan jeg gjøre der? Skal ta med PS3'en også og litt sånn snacks, men jeg har ikke fotfeste til tv'en. Hva kan jeg gjøre for å få tv'en til å stå uten fot? Bygg stilas TV Bjelker Jern vinkler for å forsterke strukturen Endret 11. april 2011 av N1ko Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Ingen dum ide, om det er en relativt vanlig modell kan man jo også se etter en orginal fot. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Yo mah niggahs!<3 Skal være med på TG i år, men er egentlig ikke noe sånn jævlig spill-fan. Hva kan jeg gjøre der? Skal ta med PS3'en også og litt sånn snacks, men jeg har ikke fotfeste til tv'en. Hva kan jeg gjøre for å få tv'en til å stå uten fot? Det er alltid masse å gjøre på tg at man rekker ikke å spille Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Yo mah niggahs!<3 Skal være med på TG i år, men er egentlig ikke noe sånn jævlig spill-fan. Hva kan jeg gjøre der? Gå på foredrag, se på show og konserter på scenen, se på streamen fra scenen (for de som ikke gidder å gå), sosialisere, spise cookies, sitte på facebook, forumtafsing, bli spillfan, se på film, gå på stands, kjøpe stæsj, kjøpe mat, spise mat, dusje, tafse, gaffe folk, bli gaffet, laste ned stæsj (primært familiebilder), dele dine familiebilder med andre... Bare noen av tingene du kan finne på. Sikkert mer, bare å bruke fantasien. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Er det noe særlig med damer der da? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Hm, jeg har et lite problem. Hadde egentlig fikset meg transport oppover, men han hadde tydeligvis ikke muligheten likevel.. Er det fremdeles mulig å refundere biletter? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Duuu da! Ikke droppe TG på transportproblemer, vel? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Utrolig kjedelig... Var det din eneste mulighet? Hva med tog, evt annen transport? Det er opprettet en tråd på det offesielle TG-forumet der det er mulig å selge billetten. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Er det noe særlig med damer der da? Mange,ink undertegnende! Hm, jeg har et lite problem. Hadde egentlig fikset meg transport oppover, men han hadde tydeligvis ikke muligheten likevel.. Er det fremdeles mulig å refundere biletter? Nei du kan ikke refundere den,men du kan selge den på TG forumet. Hadde jeg vært deg hadde jeg nok dratt på TG uansett hva planen var. Jeg ville angret hvis jeg ikke dro. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Mange er vel å ta litt i. Det har vel liggi ganske stabilt på ca. 10% jenter de siste åra. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Dere er nok i mindretall ja, noe som ikke er uventet egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Duuu da! Ikke droppe TG på transportproblemer, vel? Hvis jeg ikke kommer meg opp så må jeg jo avlyse Tog kunne fungert, men da blir det litt mye å dra med seg pc+skjerm+alt annet. Og har for øyeblikket ikke noen laptop som duger til noe mer enn forumsurfing. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Er de single eller svette nerder? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Er de single eller svette nerder? Mange er begge deler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå