SvennAndre Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 http://imgur.com/xbF5K Noen som vil reservere noe? Usa-export alt sammen Special price for you my friend! :!: Svinesund ftw! Mitt er billigere. MYE billigere Men anyways, den billetten kommer vel asap, printerne deres er vel ikke så trege at de bruker 14 dager på et ark? Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 http://imgur.com/xbF5K Noen som vil reservere noe? Usa-export alt sammen Special price for you my friend! :!: Og hvor finner jeg deg på TG? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Impotert det fra USA kan det umulig ha vært billigere, selv med båt shipping og eller bagasjeplass. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Det er ikke import, men eksport. Stor forskjell Men lurer folk på mer kan man sende PM, blir litt off-topic dette her. 10 dager til jeg begynner min reise til TG Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Det er ikke import, men eksport. Stor forskjell Men lurer folk på mer kan man sende PM, blir litt off-topic dette her. 10 dager til jeg begynner min reise til TG Så du exporterte det fra USA og impotertet det til Norge? Ja stor forskjell, men like dyrt om det er free trade i landet det sendes og mottas i. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Noen som har begynt å pakke enda? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hvorfor pakke over en uke i forveien? +_+ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Tenkte jeg sku pakke neste søndag. Så får jeg skrive litt lister og planlegge før den tid. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Noen gjør* vel det også Skriver nok en liste i exel med viktige ting jeg trenger, som jeg krysser av på etterhvert, ellers er jeg dømt til å glemme noe. Hvor mye penger vil jeg trenge på TG? Kjøper vel drikke og litt mat i Sverige først. Endret 8. april 2011 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Awww, foeler jeg helst ville vaert i Norge naa. Endret 8. april 2011 av Rudde93 Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hvorfor pakke over en uke i forveien? +_+ For det er kjempekjedelig å glemme noe eller finne ut at klærene man skulle ha med seg ligger i skittentøyet:P Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Ha med seg ekstra klær? Er det noe vits i a? Er jo bare 5 dager. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Ha med seg ekstra klær? Er det noe vits i a? Er jo bare 5 dager. Æsj? 6 Lenke til kommentar
aGal Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Pakker natta før TG, glemmer jeg noe er det bare 3 km hjem med bil så er ingen big deal Sverige dagen før TG selvfølgelig Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Skal begynne å pakke så smått nå til uka/helga. Vasking av klær, sånne ting. Drar avgårde mandag 18 april, så en del forberedelser må til. Lenke til kommentar
AudunXetrov Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hmm, begynne å pakke på torsdag/fredag, tenker jeg. Trenger man kontanter, eller holder det med kort? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Er det noen steder der det ikke er så mange folk, sånn kose sted? Kjelleren min, eventuelt crewområde. Men ikke så lett å komme inni sistnevnte. Førstnevnte er fritt fram eller? Forøvrig, alle som blir tatt i å drive utukt på crewområdet uten tillatelse vil bli filmet og vist på storskjermene. Så og si. Jeg gleder meg. ^^ Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hmm, begynne å pakke på torsdag/fredag, tenker jeg. Trenger man kontanter, eller holder det med kort? De har minibank i skipet, men jeg syns å huske at denne ble tom relativt ofte. Begge deler Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg ville basert meg på å bare bruke kontanter inne i skipet, og så heller hatt penger på kortet en kan ta ut hvis en virkelig trenger penger. Er ihvertfall det jeg pleier å gjøre, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå