Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjer med at 1. April er en meningsløs dritting som ikke gir mening a? Eneste den greier å oppnå er en blurry linje mellom spøk og virkelighet.

Det er greit at du er lettlurt, moro for alle oss som ikke er det. Men trenger du å bli så fornærmet?

Nei, jeg blir ikke lurt på 1. April lenger, men jeg er veldig overanalyserende og kan tror ting som ikke er spøk er spøk som kanskje er enda værre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Nei, jeg blir ikke lurt på 1. April lenger, men jeg er veldig overanalyserende og kan tror ting som ikke er spøk er spøk som kanskje er enda værre.

Isåfall er det hos deg problemet ligger.

Klag heller på deg selv, enn å klag på en fin tradisjon der en får muligheten til å spille andre noen gode puss :D

Lenke til kommentar

Isåfall er det hos deg problemet ligger.

Klag heller på deg selv, enn å klag på en fin tradisjon der en får muligheten til å spille andre noen gode puss :D

Nei jeg har ikke no problem med det jeg, men jeg syns det er så jævlig teit at de som sier, Ehmm, det er 1. April skal bli kjeftet på, når de gjør andre en tjeneste, er bare så latterlig at folk blir sure fordi noen andre sier det er 1. April, so fuckings what, get over it!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Nei jeg har ikke no problem med det jeg, men jeg syns det er så jævlig teit at de som sier, Ehmm, det er 1. April skal bli kjeftet på, når de gjør andre en tjeneste, er bare så latterlig at folk blir sure fordi noen andre sier det er 1. April, so fuckings what, get over it!

Say wat?

Kan du oversette det der til noe som faktisk gir litt mening?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...