The Doctor Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hvorfor vil du det ? Er det frivillig, da? Fikk inntrykk av at man ikke hadde noe valg, iallefall på kommentaren til svensken som skrev; Detta är något vi gör för din och andra sin säkerhet och är således inte valfritt. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) åja, ikke les spoiler ! 1 April, hint hint! Endret 1. april 2011 av Submit Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hva, noen som gikk på en aprilspøk? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Folk er så lettlurte disse dager :!: Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Haha så sykt bra spøk :!: Endret 1. april 2011 av Refsa Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 åja, ikke les spoiler ! 1 April, hint hint! Skjer med å ødelegge moroa? Man avslører aldri en aprilspøk før 2. april kl. 00.00. Fram til da sitter man stille og ler av de som lar seg lure, evt. spiller med. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Skjer med at 1. April er en meningsløs dritting som ikke gir mening a? Eneste den greier å oppnå er en blurry linje mellom spøk og virkelighet. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Skjer med at 1. April er en meningsløs dritting som ikke gir mening a? Eneste den greier å oppnå er en blurry linje mellom spøk og virkelighet. Det er greit at du er lettlurt, moro for alle oss som ikke er det. Men trenger du å bli så fornærmet? 2 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Skjer med at 1. April er en meningsløs dritting som ikke gir mening a? Eneste den greier å oppnå er en blurry linje mellom spøk og virkelighet. Det er greit at du er lettlurt, moro for alle oss som ikke er det. Men trenger du å bli så fornærmet? Nei, jeg blir ikke lurt på 1. April lenger, men jeg er veldig overanalyserende og kan tror ting som ikke er spøk er spøk som kanskje er enda værre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Nei, jeg blir ikke lurt på 1. April lenger, men jeg er veldig overanalyserende og kan tror ting som ikke er spøk er spøk som kanskje er enda værre. Isåfall er det hos deg problemet ligger. Klag heller på deg selv, enn å klag på en fin tradisjon der en får muligheten til å spille andre noen gode puss Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Nei, jeg blir ikke lurt på 1. April lenger, men jeg er veldig overanalyserende og kan tror ting som ikke er spøk er spøk som kanskje er enda værre. Isåfall er det hos deg problemet ligger. Klag heller på deg selv, enn å klag på en fin tradisjon der en får muligheten til å spille andre noen gode puss Nei jeg har ikke no problem med det jeg, men jeg syns det er så jævlig teit at de som sier, Ehmm, det er 1. April skal bli kjeftet på, når de gjør andre en tjeneste, er bare så latterlig at folk blir sure fordi noen andre sier det er 1. April, so fuckings what, get over it! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Nei jeg har ikke no problem med det jeg, men jeg syns det er så jævlig teit at de som sier, Ehmm, det er 1. April skal bli kjeftet på, når de gjør andre en tjeneste, er bare så latterlig at folk blir sure fordi noen andre sier det er 1. April, so fuckings what, get over it! Say wat? Kan du oversette det der til noe som faktisk gir litt mening? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Den setningen der gav lite mening... Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg syns det er TEIT med folk som kjefter på andre som informerer den lurte om at det er 1. April. Okey de ble lurt, hva mer skal du oppnå? Hva faen er problemet med at noen informerer om at det er 1. April? Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Poenget er jo att den som blir lurt skal finne ut att det er 1. april selv, så får de andre mer morro! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Er det noen steder der det ikke er så mange folk, sånn kose sted? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 En ting til, kan noen sende meg en link til en nettverks kabel som jeg kan bruke med tg med riktig lengde og sånn at jeg for brukt hastigheten optimalt? <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå