Hunnesen Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Det går an og slå av lyden...pluss det er kjekare og høyre på skrikinga og fordervelsen av ein 10 åring som taper, mens du har choper gunner på nuke town. Du skyter som myskje att du ikkje høyrer skrikinga Lenke til kommentar
HarGal Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Vil det bli arrangert turneringer og konkurranser innenfor rekken? Var dessverre veldig lite av dette ifjor. Lenke til kommentar
maats Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Uoffisiell LoL compo blir det og! Fantastisk! 1 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Digg. Noen som er gode med Sion som har lyst å bli med laget vårt i LoL ? : ] MÅ være sion for å fungere bra i komboen vå. (God as in spilt mange ranked matcher-god) Endret 25. mars 2011 av Möllers Tran Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 kunne gjort det om jeg fikk billett og skyss! Lenke til kommentar
discostu Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Gleder meg litt til TG i år også, selv om jeg kanskje begynner å bli litt for gammel. Så det skulle være Hardstyle DJs der, det kan bli fett. Bare handle inn noen glowsticks nå så blir det bra! Lenke til kommentar
AznChill Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Er det noen som vet hvor man kan få tak i glowsticks? ikke via nettet da Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Digg. Noen som er gode med Sion som har lyst å bli med laget vårt i LoL ? : ] MÅ være sion for å fungere bra i komboen vå. (God as in spilt mange ranked matcher-god) Du trenger bare en Nidalee så ere instant win ^^ Om det blir uoffisiell LoL compo tar nok jeg og noen kamerater med et team der. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Gleder meg litt til TG i år også, selv om jeg kanskje begynner å bli litt for gammel. Så det skulle være Hardstyle DJs der, det kan bli fett. Bare handle inn noen glowsticks nå så blir det bra! Nei. Hardstyle suger. Dessuten må en konsert være langt mer intim enn hva man får til på TG, og det må være fulle folk. En gjeng med svette nerder som helst vil spille, og en hardstyle konsert vil resultere i mange flaue personer, inkludert DJen. 4 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Digg. Noen som er gode med Sion som har lyst å bli med laget vårt i LoL ? : ] MÅ være sion for å fungere bra i komboen vå. (God as in spilt mange ranked matcher-god) Du trenger bare en Nidalee så ere instant win ^^ Om det blir uoffisiell LoL compo tar nok jeg og noen kamerater med et team der. ^^ teamet vi har hatt suuupersuksess med er: Sion Taric Jax Soraka zilean Litt latterlig kombo ^^ Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Stun, Stun, Stun, over map heal og revive ja. Litt piss og møte på det. Mitt team kjører: Nidalee Shen Amumu Annie Koq'Maw/Ashe Våres team kan jo ta en runde mot hverandre. Så kan vi se hvem som er best? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Gleder meg litt til TG i år også, selv om jeg kanskje begynner å bli litt for gammel. Så det skulle være Hardstyle DJs der, det kan bli fett. Bare handle inn noen glowsticks nå så blir det bra! Nei. Hardstyle suger. Dessuten må en konsert være langt mer intim enn hva man får til på TG, og det må være fulle folk. En gjeng med svette nerder som helst vil spille, og en hardstyle konsert vil resultere i mange flaue personer, inkludert DJen. Hver sin smak, men er forsåvidt enig i de siste punktene dine. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Noen LoL-teams som trenger en siste? ^^ Spiller hovedsaklig Kog'Maw, Anivia, Renekton og Gangplank. Kan selvfølgelig spille andre characters, men det er vel ikke så populært å stormlære seg dem kun noen uker før TG. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 What to bygge hylle av? Hobbyplater eller spon? Pros og cons ved begge? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 What to bygge hylle av? Hobbyplater eller spon? Pros og cons ved begge? Hobbyplater Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 What to bygge hylle av? Hobbyplater eller spon? Pros og cons ved begge? Hobbyplater er nok best. Har bygd 2 store LAN pulter av hobbyplater, og de er helt super. Et lag lakk kan være en ide for å beskytte platene. Da kan du bruke de igjen. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Noen som vet når det blir mulig å legge inn MAC adressen sin på Geekevents? Sto ingenting konkret i artikkelen på gathering.org. http://www.gathering.org/tg11/no/news/60/56/Information-regarding-DLD/ Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Sykt å tenke på at min første TG var TG2000 som nybakt 14åring, og at 11 år etterpå så er jeg fortsatt på TG og storkoser meg. Om 20 år ? Vel da kan ungene velge om de vil bli med mamma til fjells på skitur eller til pappa til vikingskipet og TG, håper ungene velger meg. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå