Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Digg. Noen som er gode med Sion som har lyst å bli med laget vårt i LoL ? : ] MÅ være sion for å fungere bra i komboen vå.

(God as in spilt mange ranked matcher-god)

Du trenger bare en Nidalee så ere instant win ^^ Om det blir uoffisiell LoL compo tar nok jeg og noen kamerater med et team der.

Lenke til kommentar

Gleder meg litt til TG i år også, selv om jeg kanskje begynner å bli litt for gammel.

Så det skulle være Hardstyle DJs der, det kan bli fett. Bare handle inn noen glowsticks nå så blir det bra!

Nei. Hardstyle suger. Dessuten må en konsert være langt mer intim enn hva man får til på TG, og det må være fulle folk. En gjeng med svette nerder som helst vil spille, og en hardstyle konsert vil resultere i mange flaue personer, inkludert DJen.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Digg. Noen som er gode med Sion som har lyst å bli med laget vårt i LoL ? : ] MÅ være sion for å fungere bra i komboen vå.

(God as in spilt mange ranked matcher-god)

Du trenger bare en Nidalee så ere instant win ^^ Om det blir uoffisiell LoL compo tar nok jeg og noen kamerater med et team der.

^^

teamet vi har hatt suuupersuksess med er:

Sion

Taric

Jax

Soraka

zilean

Litt latterlig kombo ^^

Lenke til kommentar

Gleder meg litt til TG i år også, selv om jeg kanskje begynner å bli litt for gammel.

Så det skulle være Hardstyle DJs der, det kan bli fett. Bare handle inn noen glowsticks nå så blir det bra!

Nei. Hardstyle suger. Dessuten må en konsert være langt mer intim enn hva man får til på TG, og det må være fulle folk. En gjeng med svette nerder som helst vil spille, og en hardstyle konsert vil resultere i mange flaue personer, inkludert DJen.

Hver sin smak, men er forsåvidt enig i de siste punktene dine.

Lenke til kommentar

Noen LoL-teams som trenger en siste? ^^

Spiller hovedsaklig Kog'Maw, Anivia, Renekton og Gangplank. Kan selvfølgelig spille andre characters, men det er vel ikke så populært å stormlære seg dem kun noen uker før TG.

Lenke til kommentar

What to bygge hylle av? Hobbyplater eller spon? Pros og cons ved begge?

Hobbyplater er nok best. Har bygd 2 store LAN pulter av hobbyplater, og de er helt super. Et lag lakk kan være en ide for å beskytte platene. Da kan du bruke de igjen.

Lenke til kommentar

Sykt å tenke på at min første TG var TG2000 som nybakt 14åring, og at 11 år etterpå så er jeg fortsatt på TG og storkoser meg.

Om 20 år ? Vel da kan ungene velge om de vil bli med mamma til fjells på skitur eller til pappa til vikingskipet og TG, håper ungene velger meg. :)

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...