aGal Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 er enkelt å si det når man snakker til andre, men ville du gjort det selv? : ] Ja, jeg ville ha gjort det selv. Er vel mest sannsynlig dyrere eller lite lønnsomt å ta inn igjen to harddisker til salgsverdi ca 800 kr Har selv opplevd at varer til ca samme prisen var DOA, da fikk jeg ny uten at jeg trengte sende tilbake. Koster antagelig mere for bedriften å drive med slikt med mindre det er en liten bedrift. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 http://www.gathering.org/tg11/no/news/55/56/Call-of-Duty-Black-Ops/ Black Ops-compo Bare synd at nivået mitt er for varierende, spiller jeg aktivt over en periode så kan jeg hevde meg, men har dessverre for mye å gjøre. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Skandale at de slipper frem Blops til fordel for CS:S og CS 1.6. Og alt dette HoN og LoL hurrdurr greiene, for noe tull.. /flamesuit 3 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg vil ha Super Smash Brawl compo!!!!!1 Jeg hoster en intern på rekefjøla da Lenke til kommentar
chilin Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Black Ops compo... Uff. Det er et helt decent spill. Ikke noe som gjør det veldig spesielt. Counter strike er jo noe som har vært så lenge nå og noe man burde forvente skulle være compo. Men alle spill blir gamle en gang så en eller annen gang må counter strike fjernes. Tilbake til Black Ops... Jeg personelig synes spillet ikke er noe "OMG DETTE EIER" og jeg har flere bekjente som har samme syn som meg. Mw2 var/er bedre pga bedre kontroll over karakter og våpen. MW2 hadde sine feil som f.eks det var mange måter du kunne ødelegge spillopplevelsen på. Alle spill har sine negative sider og feil, men synes Black Ops tok litt hardt i på den delen. Men alt er allerede bestemt, og jeg skal heller ikke delta på noe compo uansett. Så skal ikke klage noe mer Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Av alle spill så velger de black ops for turnering... SKUFFET. FÅ BFBC2 DER! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Nei, så tafatt opplegg. Black Ops er jo elendig i forhold til CSS og BFBC2. Først så velger de HoN isteden for LoL og nå dette. Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 oi oi glede seg til HoN turnering nå Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 At de i det hele tatt har compo i HoN og LoL i stedet for dota er jo latterlig med tanke på det lave nivået i hon-scenen Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 haha er vell det samme som skjer med DOTA som skjer med CS. gamle spill blir faset ut litt etter litt å blir byttet ut med noe nytt. ^.^ Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 CS 1.6 og CS:S har jo vært med i flere år, med compoer i flere av verdens største LAN og turneringer og jeg vil tro at disse to spillene, hver for seg, trekker flere deltakere (iallefall mer enn hon og Lolololol), men du har ett poeng Gar0. Er vel bare meg som liker å følge med på turneringen via SourceTV og generelt er CSS/1.6 fanboy når det kommer til turneringer og lignende. Enda ett trist syn er at Blops compoen også skal foregå på Xbox 360, teh fuck Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Hvorfor kalles Dreamhack for et LAN når, Thegathering er akkurat det samme men blir kalt et dataparty? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2011 The Gathering er ikke akkurat det samme. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Fordi det ikke er det samme. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Hva er så forskjellen? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Hva er så forskjellen? INgenting Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Nei, så tafatt opplegg. Black Ops er jo elendig i forhold til CSS og BFBC2. Først så velger de HoN isteden for LoL og nå dette. Det med HON > LOL er jo forståelig nok, HoN er mye mer rettet på konkurransespill og ikke hvem som har best runes, men jeg er selv LoL-gutt ^^ haha er vell det samme som skjer med DOTA som skjer med CS. gamle spill blir faset ut litt etter litt å blir byttet ut med noe nytt. ^.^ De får ihvertfall skaffe en skikkelig oppfølger for CS da, black ops er største møkkaspillet du får tak i... 2 Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Hvorfor kalles Dreamhack for et LAN når, Thegathering er akkurat det samme men blir kalt et dataparty? Fordi det ikke er lov med høytallere på Dreamhack, altså inget party. Men på The Gathering er det heftig mye musikk på store høytallere dermed navnet dataparty. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Fra en som har vert på Dreamhack og TG: Dreamhack is mer sentrert rundt SPILL, PREMIER og SCENA. = LAN The Gathering er mer sentrert rundt MUSIKK og MORO. = Party Endret 23. mars 2011 av JuletreDuden Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Kan ikke delta på Black Ops compoen :!: tenkte ikke på at det er 18 år aldersgrense på Black Ops, er ikke det som slår deg når du hører 10 åringer skrike i Micen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå