Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Roligere og bedre plass er det nok, men du får kulden med på kjøpet! ;) Hvis du har varm sovepose går det vel bra, men ha det uansett i tankene før du legger deg ute.

Tror det står noe som "-30" på soveposen min, så kulden skal jeg nok overleve uten problemer.

Jeg har sovet i ett par minusgrader uten å være kald med den :)

Lenke til kommentar

I fjor var jo stoveteltet som en fryser. :(

 

 

Ja, fy! Var nesten umulig og sove. Prøvde og sikre meg plassen ved utløpet, men var fortsatt iskaldt! Blir vel å ta med seg noen bilbatterier og fyre opp aircondition i bilen og sove der :D

 

GLEDER MEG! :new_woot:

 

EDIT: Men i år er TG 1mnd, eller no, seinre enn i fjor. Så da er det vel litt varmere?

Endret av Durochris
Lenke til kommentar

I fjor var jo stoveteltet som en fryser. :(

 

Men kan ikke Team 24 og rekefjøla spre anlegget over flere plasser i år?

Virker som om det er ganske usikkert om hvordan det blir til neste år. Mulig det blir restriksjoner på anlegg etc.

 

Ørepropper er til for å brukes. :D

ååå det hjelper ikke det kan jeg love deg :D!

Å joda. Husker godt en av de gangene de spilte på noe av sitt høyeste og jeg satt midt i den værste lydsonen. Hvis man ikke hadde ørepropper da, ble alt bare skurring inne i ørene og det gjorde vondt. :p

Endret av Nopros
Lenke til kommentar

De kunne godt satt av et hjørne til anleggsmafiaen, synes nå jeg. Unødvendig at resten av hallen skal få alt rabalderet tredd ned over øra. I påska i år var det for mye spredt rundt, og endel anlegg litt for sentralt.

 

Forøvrig fins det vel støybegrensinger i arbeidsmiljøloven, for de som jobber i hallen...? De burde overholdes.

 

Forøvrig burde absolutt minikjøleskap og andre strømkrevende duppeditter være tillatt å ta med sålenge de trekker mindre strøm enn anleggene som blir rigget opp.

 

Mulig jeg er slem og kjip, men når man må ha lydisolerte hodetelefoner for å kunne høre noe som helst i FPS-spill er det for drøyt. Min mening.

 

Edit:

 

85 dBA: Grenseverdi for lydnivå i arbeidsmiljøloven (gjennomsnitt over 8 timer).

Endret av knopflerbruce
Lenke til kommentar

De kunne godt satt av et hjørne til anleggsmafiaen, synes nå jeg. Unødvendig at resten av hallen skal få alt rabalderet tredd ned over øra. I påska i år var det for mye spredt rundt, og endel anlegg litt for sentralt.

Der er jeg enig med deg. Selv synes jeg det kunne settes opp visse steder på seatmappet som de med kraftige anlegg og de som ikke bryr seg om så høy musikk kan seates. Uansett var det veldig lite høy såilling fra Team 24s side i fjor (2010).

 

Forøvrig fins det vel støybegrensinger i arbeidsmiljøloven, for de som jobber i hallen...? De burde overholdes.

Det er vel få som egentlig "jobber" der. Er vel mest frivillige. Og i crew-områdene er det deilig og rolig.

 

Forøvrig burde absolutt minikjøleskap og andre strømkrevende duppeditter være tillatt å ta med sålenge de trekker mindre strøm enn anleggene som blir rigget opp.

Denne diskusjonen er tatt opp mang en gang før. Om slike USB-kjøleskap var lov ville straks noen spurt om noe litt større var lov. Etter hvert ville enkelte tatt med alt for store kjøleskap og for mye strøm ville blitt brukt. Men ja, jeg mener selv at slike USB-kjøleskap burde vært lov.

 

Mulig jeg er slem og kjip, men når man må ha lydisolerte hodetelefoner for å kunne høre noe som helst i FPS-spill er det for drøyt. Min mening.

Det vil vanlgivis fungere helt grei med "vanlige" headsett. Men enkelte ganger, hvis man sitter ved siden av de som har kraftig anlegg og de bestemmer seg for å spille høyt, er man kjørt. Derfor idèen min lengre opp i innlegget.

 

Det er jo en del av tg da!

Absolutt enig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...