Foxboron Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Skal du ha noe ned. Finn et program, Lag en tutorial som du laster opp på youtube. Post på 4chan. Masse Lulz etterpå. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hvis jeg kjøper slik creative ticket kan jeg sitte med kompisene mine da? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hvis jeg kjøper slik creative ticket kan jeg sitte med kompisene mine da? Nei, med mindre de også har crative ticket. Du sitter nemlig rett ved Creative-loungen med den billetten, sammen med andre kreative Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 nei, vennene dine er ikke kreative nok. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg er feit! Case closed! Jeg er feitest!!!!!!!111 Begynner å bli utålmodig med seatingen, hvordan har det vært de andre årene, dere som har vært der tidligere? Og jeg er "ripped to shredds" Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 I am zthe Fatest monami! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 12x2tb SAS så jeg vil tro de kommer til å takle 10 gbit sas er vel ganske overflødig der med tanke på at det sata disker med penere navn for bruk på sas backplate. Men er raidkontroller(ene) det kommer annpå, disker nok til fylle 10gbit får du rimelig men kontrollerne svir. Men vi kan slå oss sammen om du stiller med linjen Med sanet + raidet på vmware boksen har jeg 10gbit i lese/skrive ytelse samt et ubrukt 10gbit kort. Diskene er SAS fordi det er hva jeg fikk den med akuratt som linja jeg trenger ikke mer en en liten laptop harddisk og en 10/10 mbit linje med lav ping og en quad core CPU At jeg endte opp med denne er helt tilfeldig. Og jeg aner egentlig ikke hva du spør meg om her, RAID kontrolleren er sterk nok til å håndtere både linjen og diskenes krav. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) 2tb "sas" diskene er jo bare rebrandet sata med samme hastighet/ytelse som en sata, eneste nye er prisen som hoppet opp endel. Det prøver jo ikke engang hp,dell etc som skal pushe de på deg når du kjøper du das/san legge skjul på. du kan likegodt kalle de 2tb ssd om nytt navn på samme tingen får de til virke bedre Men tenkte mer på 12xSata klare 10gbit, med raid0 + superb kontroller + medvind + i nedoverbakke så kanskje. Endret 8. mars 2011 av cruzader Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 2tb "sas" diskene er jo bare rebrandet sata med samme hastighet/ytelse som en sata, eneste nye er prisen som hoppet opp endel. Det prøver jo ikke engang hp,dell etc som skal pushe de på deg når du kjøper du das/san legge skjul på. du kan likegodt kalle de 2tb ssd om nytt navn på samme tingen får de til virke bedre Men tenkte mer på 12xSata klare 10gbit, med raid0 + superb kontroller + medvind + i nedoverbakke så kanskje. Jeg eier ikke og ingen har pushet noe, det var bare at dette var alternativet og jeg eier ikke jeg leier. Og går utifra at de som har bygd serveren med SAS disker har behov for det, SATA enterprise hadde sikkert gjort sammen jobben. Men om jeg skulle bygget noe som skulle brukes på dette nivået ville jeg gått for enterprise disker, ikke på grunn av ytelse men på grunn av holdbarhet. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 http://www.gathering.org/tg11/en/news/52/56/Seating-date/ Seating dato! 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Snedig! Delt inn i forskjellige soner også. Jeg liker. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Liker hvordan ting er satt opp, men hva faen er standene "Sturla" og "ludde"? Lurer også på hvorfor komplett skal ha sånne store greier akkurat der, rett ved scena. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Andre som ikke får åpna "Click here for bigger"? Får ikke åpnet det store bildet, har ikke supersyn så greier ikke lese alt som står på de små bildene. Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Tror ingen får åpnet den Syns det er ganske idiotisk at seatingen åpner for alle som er mer enn sju 1 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Fikk åpna det isted, men nå funka det ikke lengre gitt. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 http://www.gathering.org/tg11/files/content/images/seatmap.png Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Hey, det er jo ikke det samme som lå ute isted. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 De som har grupper på 20-30 ++ blir kanskje litt små "eid" når mange grupper på 7+-20 seater antagelig fortere. Trur gruppa jeg er i er 10-11 stk ca. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå