Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men nå er det 100 gbit / ~5200 mennesker da

10 gbit kun for seg selv er saker det :D

Jeg må bare påpeke, at i praksis har du ubegrenset netthastighet på tg (les, 1gbit, siden det er det raskeste nettverkskortet ditt støtter.

Siden vi etter alt å dømme ikke kommer til å utnytte i nærheten av kapasiteten, vil det alltid være mer enn nok kapasitet til at du skal få så mye fart som du vil...

Lenke til kommentar

Men nå er det 100 gbit / ~5200 mennesker da

10 gbit kun for seg selv er saker det :D

Og dette var vist svar 3000 i tråden :D

Og harddiskene dine skriver hvor fort? : ]}

Saken er den at jeg trengte en kraftig server til TG (ikke i nettkapasitet men i CPU) ikke kommer jeg til å si hvorfor men jeg gjør det (nei, skal ikke engang forsøke å DOS'e) så er det ganske tilfeldig at det ble en med 10 gbit, og den har 12x2tb SAS så jeg vil tro de kommer til å takle 10 gbit :p

Men jeg skulle mye heller ha vært på TG o_O

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar

Var bare for å påpeke at du ikke vet hva DDOS-ing er for noe, noe som gjør at du ikke kommer til å bedrive det, nøyaktig som du sa. Ikke noe mer enn det.

Hvordan kan jeg utføre ett Distributed Denial of Service med en server og en person? Jeg kan ikke utføre mer en ett Denial of Service angrep fra én server.

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg utføre ett Distributed Denial of Service med en server og en person? Jeg kan ikke utføre mer en ett Denial of Service angrep fra én server.

DoS er meningsløst å bedrive da du aldri kan få nok kraft i en boks til å ta ned noe viktig. :p

Lenke til kommentar

Begynner å bli utålmodig med seatingen, hvordan har det vært de andre årene, dere som har vært der tidligere?

Jeg skal faen meg si deg hvordan det har vært de andre årene, jeg. Det har vært fint! Og flott! Og det har fungert! Det høres utopisk ut, men det er faktisk sant.

Lenke til kommentar

12x2tb SAS så jeg vil tro de kommer til å takle 10 gbit :p

sas er vel ganske overflødig der med tanke på at det sata disker med penere navn for bruk på sas backplate.

Men er raidkontroller(ene) det kommer annpå, disker nok til fylle 10gbit får du rimelig men kontrollerne svir.

Men vi kan slå oss sammen om du stiller med linjen :D

Med sanet + raidet på vmware boksen har jeg 10gbit i lese/skrive ytelse samt et ubrukt 10gbit kort.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Legg merke til at han ikke engang kan skrive det korrekt.

Ikke drit deg ut. Man kan ikke kjøre DDoS fra en enkelt server (med mindre man virtualiserer det, og da er det strengt tatt ikke "en server"). Man kan kontrollere et DDoS-angrep fra en server. Distributed denial of service vil si mer enn en maskiner. DoS kan man kjøre fra en enkelt maskin. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...