olololol Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Blir det noe "Team 24" i år? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Derp, slett. Endret 2. mars 2011 av Nopros 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Noen som vet når seatingen åpner i år? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Noen som vet når seatingen åpner i år? Senest 20ende april. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Haha, blir sikker random plasser i år. Første mann til mølla :!: 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Haha, blir sikker random plasser i år. Første mann til mølla :!: Det hadde vært ett interessant konsept Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Gruppa jeg er i er på 50 personer. Dette kan bli interessant :!: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Nettavisen - De 5200 datafrelste i Vikingskipet vil bli koblet til omverdenen med en nettlinje på 100.000 megabit per sekund Lenke til kommentar
danielch Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 HOLY Q#WROJQAWOJRÅDJÅRWEJFÅWQER Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Må vel handle noen harddisker der oppe ^^ Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Er stygt redd for at noen tusinger på disker forsvinner letth der oppe... Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Da forventer jeg terrabit på TG12 og 10 gbit fiber til alle som måtte ønske det / kan ha det Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Hahah. Er jeg som er avbildet i artikkelen. Jeg la ikke merke til det før jeg var ferdig med å lese. Sitter med blå lue. Ler fortsatt. Endret 7. mars 2011 av Ajaco 2 Lenke til kommentar
sofiepett Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Heisann! Jeg vurderer dra på TG i år, igjen, men denne gangen nekter jeg å sitte med dårlig nettverkskort siden det blir en helrå linje inn i år.. igjen. Har googlet litt rundt for å finne ut et helt greit eksernt kort som jeg kan bruke, men er usikker på kompabilitet. Det skal vel egentlig være en grei sak, men jeg er ikke så utrolig flink når det kommer til pc-deler osv. Er egentlig ganske sikker på at dette kortet skal funke til min supergamle Dell Inspiron 6400. Noen som kan bekrefte at det faktisk vil fungere? Tror jeg har expresscard slot, men vil bare være 100% sikker på at jeg kjøper riktig så jeg ikke sitter med skjegget i postkassa rett før TG begynner. Mvh Sofie Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Nå har jeg ikke vært aktiv her sida tråden var rundt 100, men slenger meg på igjen nå. Hadde en stund ikke tenkt å dra til TG, men noen kompiser fikk meg til å sette meg i kø istad, jeg står som noe med 600 i køen. kan jeg ha en sjans? : P Lenke til kommentar
sofiepett Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Nå har jeg ikke vært aktiv her sida tråden var rundt 100, men slenger meg på igjen nå. Hadde en stund ikke tenkt å dra til TG, men noen kompiser fikk meg til å sette meg i kø istad, jeg står som noe med 600 i køen. kan jeg ha en sjans? : P Tror de slipper rundt 200 billetter ved seating, eller om du vil være sikker så kan du søke på creative-ticket istedenfor. Det gjorde jeg, men står fortsatt i kø på ordinær billett. Står som den 150. i køen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå