Runar Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 blir man vekket av crew om man legger seg ute? Vi vekket et par-tre stykker som lå ute for å sjekke at de var i live og for å gjøre de oppmerksomme på at det faktisk var plass både inne og i teltene, samt for å si ifra at de lå der på eget ansvar. Dette ble meldt inn til "sentralen", så de ble kun vekket én gang. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 blir man vekket av crew om man legger seg ute? Vi vekket et par-tre stykker som lå ute for å sjekke at de var i live og for å gjøre de oppmerksomme på at det faktisk var plass både inne og i teltene, samt for å si ifra at de lå der på eget ansvar. Dette ble meldt inn til "sentralen", så de ble kun vekket én gang. Det høres bra ut. Det er jo roligere og bedre plass ute, samt at man slipper å lete etter plasser å sove. Godt mulig jeg satser på det neste år Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Sov i sovepose med klæra på men forsatt var det kalt Og når jeg våknet var du borte og jeg måtte liste meg på tå mellom alle nerdene som lå å sov der. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Haha sant Endret 13. august 2010 av Kaketorsdag!<3 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 blir man vekket av crew om man legger seg ute? Vi vekket et par-tre stykker som lå ute for å sjekke at de var i live og for å gjøre de oppmerksomme på at det faktisk var plass både inne og i teltene, samt for å si ifra at de lå der på eget ansvar. Dette ble meldt inn til "sentralen", så de ble kun vekket én gang. Det høres bra ut. Det er jo roligere og bedre plass ute, samt at man slipper å lete etter plasser å sove. Godt mulig jeg satser på det neste år Roligere og bedre plass er det nok, men du får kulden med på kjøpet! Hvis du har varm sovepose går det vel bra, men ha det uansett i tankene før du legger deg ute. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Ja misunna deg litt der Wheelie Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Ja misunna deg litt der Wheelie Lol. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Roflmao? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Blæææ, hotell ødelegger feelingen. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Know, men det er chill i bløt seng ^^ 1 Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Oppskrift på bløt seng! Du trenger;7 1 stk. oppblåbar madrass (Gjerne elektrisk!) Nok vann til å fylle madrassen. 2 stk. cola (viktig at det er på boks.) Gaffateip Slik gjør du det; Start med at du blåser opp madrassen slik at den er full av luft. Åpne så ventilen, og hell FORT på med masse vann. Har du ikke ventil, bruk kniv og gaffateip. Legg deg på senga og chill med en cola ! Slik gjør du det om du ikke har oppblåsbar madrass og stuper snart i søvne; Ta en bøtte med vann / mye brus, hell på madrassen og legg deg på den. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hotellrom Er gull verdt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Oppskrift på bløt seng! ... Vann blir kaldt... Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Wrong, kroppstempraturen varmer det godt og varmt Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Det er lang ifra nok. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Ikke for oss litt feite, vi holder på varmen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Dude, jeg har vannseng. Er det noe jeg vet, så er det hvor kald en vannseng faktisk blir. Og sover du på en vannseng, blir du skikkelig syk. Da ligger du og sover nedkjølt hele natta. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 har hatt vannseng jeg å det er awesome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå