maats Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Er det rart de finner narkotika på TG, når freak.no har en egen rekke? Haha, enig! Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Og alkohol, er dette lov så lenge det ligger i bilen under hele arrangementet? Snus og røyk regner jeg med er lov Som i å gå ut og drikke, eller oppbevare det der? Førstnevnte ser jeg egentlig ikke poenget med uansett. Anyways, hva du har i bilen din har ingen noe med, inkludert politiet, med mindre de har ransakelsesordre. Det er ikke lov å ta med alkohol inn i skipet, og hvis du blir observert synlig beruset kan du bli kastet ut. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Tenker å oppbevare det i bilen under hele arrangementet Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 So yeah... Totally... Lenke til kommentar
HarGal Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 So yeah... Totally... Jau Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hvorfor løpe ut i bilen å drikke under TG? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hvorfor løpe ut i bilen å drikke under TG? Oppbevare er ikke det samme som å "løpe ut i bilen å drikke" om det var meg du siktet til. Tviler på at det blir kjøpt store mengder alkohol uansett, det meste går nok til snus når vi først er over grensen Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Dersom du har et par kasser alkohol i bilen din, så vil ikke kandu bry seg, så lenge du ikke drikker det på TG. Du kan oppbevare hva du vil i bilen din dersom du ønsker dette. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Måtte hvert det mest tragiske noen sinne om noen løp ut i bilen for å ta seg en slurk, så inn og så ut og så inn og så ut :!: Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Måtte hvert det mest tragiske noen sinne om noen løp ut i bilen for å ta seg en slurk, så inn og så ut og så inn og så ut :!: Haha, ja. Det har definitivt skyhøy fjortisfaktor. xP På nivå med noen jeg overhørte på raden bak meg på ungdomsskolen som hadde tenkt å gjemme en kasse øl i buskene utenfor da vi skulle ha juleball på skolen. Patetisk. Endret 14. februar 2011 av I.A.G. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Alle har vel vært på det stadiet en gang i livet sitt Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 ohh yes Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Men her var det så vidt jeg forstod ikke snakk om å springe ut å ta en slurk i ny og ne, men heller kjøpe alkohol i sverige, lagre det i bilen under TG, og deretter drikke det ved en annen anledning, og det var ikke noe jeg så for meg at KANDU bryr seg noe om Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Dette har KANDU å si om Alkohol i bilen: KANDU så KANDU Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Gosh, den var tørr :!: Faen ikke lenge igjen nå! Har ikke begynt å planlegge en gang Omg pr0tip jeg kom på selv nå, har ergra meg over at jeg har glemt det hvert år. Ta med gummitøfler som du kan bruke i dusjen! Det er omtrent et krav! Endret 14. februar 2011 av SvennAndre 2 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Ta med gummitøfler som du kan bruke i dusjen! Det er omtrent et krav! Ikke i jentedusjen! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Evt vær så lur at du dusjer rett etter de har vasket området. Ta med gummitøfler som du kan bruke i dusjen! Det er omtrent et krav! Ikke i jentedusjen! Dette har selvsagt ingenting med at det er "litt" flere gutter på TG enn jenter. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Nei, selvfølgelig ikke. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Sekunder på http://tg.tard.no/ pliz ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå