Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HALO! Det er jo ingen purk på TG som bryr seg om annet en narko. Det eneste de gjør er å gå rundt på innfart dagen med narkohund. Det orker ikke å skjekke gjennom 5000+ pcer med ufattelige hundre vis med TB med piratfiler. Håper virkelig at dere troller.

Selvfølgelig troller de. Det ville ikke vært noen som helst mening i å begynne å lete gjennom folks PC-er etter et par filer som kanskje ikke skulle vært der. Heldigvis skjønner politiet dette. De leter kun etter narkotika, noe som i grunnen er helt greit.

Dessuten er det jo en kjent sak at ingen på TG driver med noe annet enn ren veldedighet ved å ta backup av hverandres PC-er. Ingenting galt i det. ;)

• Liker 4
Lenke til kommentar

Du deler 10 TB++ med ulovlige filer på DC, alle diskene dine er krypterte purken kommer bort, du trykker på panikk dismount, og sier til purken at koden er en 128 bit string som du tror du har liggende i en skoff hjemme. Hva kan de gjøre?

De kan beslaglegge maskina di? =)

Inntil?

Lenke til kommentar

Da må jeg rense harddiskene mine og fjerne alle torrent-programmer før jeg reiser oppover.

Det er lurt. Det foregår jo selvsagt noe fildeling på tg, men det er veldig hysj-hysj. Blir man tilbudt å joine en dc++ hub eller liknende er det mest sannsynelig snuten som har satt den opp og bare venter på at du skal joine og laste ned noe.

Da gjør politiet noe ulovlig siden de DELER UT ulovlige filene. så gg.

Og nøyaktig hvordan finner du ut at innholdet av en .rar-fil ikke er det filnavnet utgir seg for?

Da er ingen lover brutt. :]

Lenke til kommentar

Noen som har tall på hvor mange med narkotika som blir tatt på TG? Har lest i flere aviser at folk blir tatt osv. men aldri noe fullstendig eller avrundet tall.

Og alkohol, er dette lov så lenge det ligger i bilen under hele arrangementet?

Snus og røyk regner jeg med er lov :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...