Ballestikk Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 HALO! Det er jo ingen purk på TG som bryr seg om annet en narko. Det eneste de gjør er å gå rundt på innfart dagen med narkohund. Det orker ikke å skjekke gjennom 5000+ pcer med ufattelige hundre vis med TB med piratfiler. Håper virkelig at dere troller. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hvis en i politiet vil leke drittsekk så leker han drittsekk Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 De har vel ikke lov å se på PC'n din uten videre uansett? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 HALO! Det er jo ingen purk på TG som bryr seg om annet en narko. Det eneste de gjør er å gå rundt på innfart dagen med narkohund. Det orker ikke å skjekke gjennom 5000+ pcer med ufattelige hundre vis med TB med piratfiler. Håper virkelig at dere troller. Selvfølgelig troller de. Det ville ikke vært noen som helst mening i å begynne å lete gjennom folks PC-er etter et par filer som kanskje ikke skulle vært der. Heldigvis skjønner politiet dette. De leter kun etter narkotika, noe som i grunnen er helt greit. Dessuten er det jo en kjent sak at ingen på TG driver med noe annet enn ren veldedighet ved å ta backup av hverandres PC-er. Ingenting galt i det. 4 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Du deler 10 TB++ med ulovlige filer på DC, alle diskene dine er krypterte purken kommer bort, du trykker på panikk dismount, og sier til purken at koden er en 128 bit string som du tror du har liggende i en skoff hjemme. Hva kan de gjøre? De kan beslaglegge maskina di? =) Inntil? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Da må jeg rense harddiskene mine og fjerne alle torrent-programmer før jeg reiser oppover. Det er lurt. Det foregår jo selvsagt noe fildeling på tg, men det er veldig hysj-hysj. Blir man tilbudt å joine en dc++ hub eller liknende er det mest sannsynelig snuten som har satt den opp og bare venter på at du skal joine og laste ned noe. Da gjør politiet noe ulovlig siden de DELER UT ulovlige filene. så gg. Og nøyaktig hvordan finner du ut at innholdet av en .rar-fil ikke er det filnavnet utgir seg for? Da er ingen lover brutt. :] Lenke til kommentar
HarGal Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Dessuten, ville ikke en ransaking av en persons datamaskin, uten den personens tillatelse, bli sett på som ett brudd på personvern? Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jo, det skulle jeg tro, HarGal. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jo. Det er bare trolling, ikke noe vits å diskutere det videre. Fikk forressten tidenes TG-feeling idag! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jo. Det er bare trolling, ikke noe vits å diskutere det videre. Fikk forressten tidenes TG-feeling idag! Hva fikk deg i den feelingen? Fikk jeg og forresten Lenke til kommentar
HarGal Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Reknet med det var trolling ja, viss ikke hadde jeg blitt veldig overrasket Endret 9. februar 2011 av HarGal Lenke til kommentar
NOddi Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Er egentlig veldig overrasket over hvor mye narko de finner på TG. Er folk helt skutt ? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Noen som har tall på hvor mange med narkotika som blir tatt på TG? Har lest i flere aviser at folk blir tatt osv. men aldri noe fullstendig eller avrundet tall. Og alkohol, er dette lov så lenge det ligger i bilen under hele arrangementet? Snus og røyk regner jeg med er lov Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Røyker du på TG så funker ikke dataen din I fjord var det vell noen som ble tatt for å røyka noe ute på røykeplassen (?) også hørte jeg noe om at en av bikkjene gikk klikk ved noen jeg kjenner Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Bikkja putta hele hodet opp i baggen min i 09, men det var fordi det luktet katt/hund av den. Spurte snutemannen om det var dop den var ute etter, men så sa han: hehe nei da hadde den ikke oppført seg sånn Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg bare gir bikkjene et blikk jeg, så skygger de banen. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Er det rart de finner narkotika på TG, når freak.no har en egen rekke? 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå