lceman™ Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 What the, får man 30k i forelegg om man laster ned eller i det hele tatt har noe som er copyright på på TG? Det var i 2006, når du beregner med inflasjon og reallønnsvekst er det nok oppe i 40-50K nå. 2 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Da må jeg rense harddiskene mine og fjerne alle torrent-programmer før jeg reiser oppover. 1 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 What the, får man 30k i forelegg om man laster ned eller i det hele tatt har noe som er copyright på på TG? Da jubler vell staten med tanke på antall anlegg du har som spiller uautorisert musikk. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Da må jeg rense harddiskene mine og fjerne alle torrent-programmer før jeg reiser oppover. Det er lurt. Det foregår jo selvsagt noe fildeling på tg, men det er veldig hysj-hysj. Blir man tilbudt å joine en dc++ hub eller liknende er det mest sannsynelig snuten som har satt den opp og bare venter på at du skal joine og laste ned noe. 3 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Da må jeg rense harddiskene mine og fjerne alle torrent-programmer før jeg reiser oppover. Det er lurt. Det foregår jo selvsagt noe fildeling på tg, men det er veldig hysj-hysj. Blir man tilbudt å joine en dc++ hub eller liknende er det mest sannsynelig snuten som har satt den opp og bare venter på at du skal joine og laste ned noe. Det var akkurat det jeg brant meg på! 2 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Da må jeg rense harddiskene mine og fjerne alle torrent-programmer før jeg reiser oppover. Det er lurt. Det foregår jo selvsagt noe fildeling på tg, men det er veldig hysj-hysj. Blir man tilbudt å joine en dc++ hub eller liknende er det mest sannsynelig snuten som har satt den opp og bare venter på at du skal joine og laste ned noe. Da gjør politiet noe ulovlig siden de DELER UT ulovlige filene. så gg. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Gleder meg sykt til TG, blir 3. året, Blir rundt 40stk fra Fredrikstad. 1 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Da må jeg rense harddiskene mine og fjerne alle torrent-programmer før jeg reiser oppover. Det er lurt. Det foregår jo selvsagt noe fildeling på tg, men det er veldig hysj-hysj. Blir man tilbudt å joine en dc++ hub eller liknende er det mest sannsynelig snuten som har satt den opp og bare venter på at du skal joine og laste ned noe. Da gjør politiet noe ulovlig siden de DELER UT ulovlige filene. så gg. Og nøyaktig hvordan finner du ut at innholdet av en .rar-fil ikke er det filnavnet utgir seg for? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Du deler 10 TB++ med ulovlige filer på DC, alle diskene dine er krypterte purken kommer bort, du trykker på panikk dismount, og sier til purken at koden er en 128 bit string som du tror du har liggende i en skoff hjemme. Hva kan de gjøre? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 successfulltroll.jpg dontfeedthetroll.jpg trollercoaster.jpg 3 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Gleder meg sykt til TG, blir 3. året, Blir rundt 40stk fra Fredrikstad. Hva alderene på Fredrikstad folkene? Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Gleder meg sykt til TG, blir 3. året, Blir rundt 40stk fra Fredrikstad. Hva alderene på Fredrikstad folkene? Er nok 94 hele gjengen. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Du deler 10 TB++ med ulovlige filer på DC, alle diskene dine er krypterte purken kommer bort, du trykker på panikk dismount, og sier til purken at koden er en 128 bit string som du tror du har liggende i en skoff hjemme. Hva kan de gjøre? De kan beslaglegge maskina di? =) Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Er nok 94 hele gjengen. Kewlt. 95 her, og jeg drar sammen med én kammerat, ingen andre på skolen som gadd, fikk lov eller hadde tid. Og vi plasserer oss på rekefjøla Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Er nok 94 hele gjengen. Kewlt. 95 her, og jeg drar sammen med én kammerat, ingen andre på skolen som gadd, fikk lov eller hadde tid. Og vi plasserer oss på rekefjøla Gruppa mi seater sammen vi, har de to siste årene sittet på HW-rekka, men pga så mange ble med i år og omtrent ingen av dem er med på forumet her så valgte vi å seate selv. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Fantastisk at folk er så paranoide i forhold til politiet på TG. Jeg ble også busted en gang på TG (30k i forelegg), men da fikk jeg beskjed om at politiet kun kunne se på PCn min dersom jeg ikke var på PCn. Dette har jeg altså løst med å ha alt på en ekstern harddisk, som jeg tar med når jeg dusjer, går på do eller sover - anbefales! Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Eneste de kan gjøre er vell at de kan spørre pent om de kan sjekke dataen? Men at de bare kan sjekke PCen hvis du er borte så er det jo bare å låse dataen, da får de ikke gjort så mye Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 de kan bare sjekke min data, skal bare trykke på 1 knapp på kabinettet først som skrur av hele hotswap racket mitt Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 De kan gjerne tvinge seg til å kikke på pc'en min, men det jeg vet er at de bevisene ikke er gyldige fra det sekundet de bryter seg inn på min pc uten lov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå