Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da må jeg rense harddiskene mine og fjerne alle torrent-programmer før jeg reiser oppover.

Det er lurt. Det foregår jo selvsagt noe fildeling på tg, men det er veldig hysj-hysj. Blir man tilbudt å joine en dc++ hub eller liknende er det mest sannsynelig snuten som har satt den opp og bare venter på at du skal joine og laste ned noe.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Da må jeg rense harddiskene mine og fjerne alle torrent-programmer før jeg reiser oppover.

Det er lurt. Det foregår jo selvsagt noe fildeling på tg, men det er veldig hysj-hysj. Blir man tilbudt å joine en dc++ hub eller liknende er det mest sannsynelig snuten som har satt den opp og bare venter på at du skal joine og laste ned noe.

Det var akkurat det jeg brant meg på!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Da gjør politiet noe ulovlig siden de DELER UT ulovlige filene. så gg.

Lenke til kommentar

Da gjør politiet noe ulovlig siden de DELER UT ulovlige filene. så gg.

Og nøyaktig hvordan finner du ut at innholdet av en .rar-fil ikke er det filnavnet utgir seg for?

Lenke til kommentar

Du deler 10 TB++ med ulovlige filer på DC, alle diskene dine er krypterte purken kommer bort, du trykker på panikk dismount, og sier til purken at koden er en 128 bit string som du tror du har liggende i en skoff hjemme. Hva kan de gjøre?

De kan beslaglegge maskina di? =)

Lenke til kommentar

Er nok 94 hele gjengen.

Kewlt. 95 her, og jeg drar sammen med én kammerat, ingen andre på skolen som gadd, fikk lov eller hadde tid. Og vi plasserer oss på rekefjøla :blush:

:thumbup: Gruppa mi seater sammen vi, har de to siste årene sittet på HW-rekka, men pga så mange ble med i år og omtrent ingen av dem er med på forumet her så valgte vi å seate selv.

Lenke til kommentar

Fantastisk at folk er så paranoide i forhold til politiet på TG.

Jeg ble også busted en gang på TG (30k i forelegg), men da fikk jeg beskjed om at politiet kun kunne se på PCn min dersom jeg ikke var på PCn.

Dette har jeg altså løst med å ha alt på en ekstern harddisk, som jeg tar med når jeg dusjer, går på do eller sover - anbefales! :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...