Hotel Papa Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Noen som trenger en billett? Lenke til kommentar
Chr1stian Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Når kommer programmet for TG vanligvis ut? Antar at jeg da kan finne det på gathering.org.. Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 er meget interresert i 3stk billetter, er det bare geekevents som selger billetter? Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jepp, kun GE (og privatpersonar). Rådar deg til å kjøpe frå GE så langt det er mogleg, då det er det tryggaste. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Min kjørerute! =D Det blir litt av en tur, men skeptisk til ferga da, eller om det blir brua til sverige. Ojda. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Er ikke dette fra TG? http://lolpics.se/4301-busted Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Når man ser på mengden CTR skjermer og fargen på kabinettet, er det neppe TG10 EDIT: Trodde du skrev TG10. Da veit jeg ikke Endret 4. februar 2011 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Dem drev vel med sjekking av PCer til folk som selv godtok at dem gjorde det et par år, eller er jeg helt off? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Ryktet som gikk når bildet der kom, rundt tg06 tror jeg, var at de bare lånte pcen hans for å sjekke sin private mail eller nyheter. Bilde er tatt ut av sammenheng. De sjekka ikke etter ulovlige ting. Har de aldri gjort på TG afaik. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 TG06? Som i 2006? hadde vi CRT skjemer i 2006? Og på bildet ser det heller ut som han er dopa... Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Ryktet som gikk når bildet der kom, rundt tg06 tror jeg, var at de bare lånte pcen hans for å sjekke sin private mail eller nyheter. Bilde er tatt ut av sammenheng. De sjekka ikke etter ulovlige ting. Har de aldri gjort på TG afaik. Jeg bare fant det helt tilfeldig og synes det var morsomt Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Og på bildet ser det heller ut som han er dopa... Lite søvn, mye redbull og gaming? 3 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 TG06? Som i 2006? hadde vi CRT skjemer i 2006? CRT-skjermer var ikke et uvanlig syn på TG06. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Da var premier kommet ut, kjente motivasjon min kom litt tilbake. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Vitsen med å ranesake PCene til de som godtar det, da har jo de mest sannsynlig intet ulovlig på den. Tror dette er på et lokalt LAN, nært meg. Politimannen ser kjent ut Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Er ikke dette fra TG? Sånn for å være vanskelig: Det ser ut som om vedkommende sitter ved et bord, og ikke den flotte plate + pall-løsningen på TG, vi burde ha sett pallen på enden av bordet. Men nå skal ikke jeg skryte på meg at jeg går rundt og gransker samtlige plasser på TG hvert år på jakt etter et sted der plater er erstattet med bord. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Er det realistisk at det blir et raid på TG hvor man blir busta for copyrighted shit?? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Er det realistisk at det blir et raid på TG hvor man blir busta for copyrighted shit?? Skjer hvert eneste år. Jeg ble busta i 2006, men siden den gang har jeg lært (30K i forelegg gjør at du lærer fort). Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 haha iceman skal bli standup komiker ;-) 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 What the, får man 30k i forelegg om man laster ned eller i det hele tatt har noe som er copyright på på TG? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå