Slimda Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Er bare 79 dager igjen du. Endret 30. januar 2011 av Slimda Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Går nok fortere enn man aner, men fy så jeg gleder meg. Blir første gangen for meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Bare ta det med ro friksjon, vi har med glidemiddel så det ikke blir så mye friksjon. 2 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Tror jeg må bli litt mer sosial og snakke med folk på rekka i år Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Det skal ikke jeg, skal dra på meg hodetelefoner når jeg kommer så jeg slipper maset til folk Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Tror jeg må bli litt mer sosial og snakke med folk på rekka i år Det er min hovedgrunn til å dra, snakke med forumfolk Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Bare ta det med ro friksjon, vi har med glidemiddel så det ikke blir så mye friksjon. :!: Skal iallefall bli en heidundranes roadtrip fra Bergen over til Sverige og til Hamar igjen, er glad for at personen jeg kjører med liker samme musikk som meg iallefall Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Tror jeg må bli litt mer sosial og snakke med folk på rekka i år Det er min hovedgrunn til å dra, snakke med forumfolk Mitt første TG i fjor. Var litt sjenert Pluss jeg ahdde ikke hengt så mye på forumet at det hjalp noe Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg er ikke sjenert, hvertfall ikke i en slik setting som TG. En ting, når jeg taper i spill, banner jeg, HØYT Det er kun når jeg er sammen med folk da, eller over chat. Alene er jeg helt stille 2 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg er ikke sjenert, hvertfall ikke i en slik setting som TG. En ting, når jeg taper i spill, banner jeg, HØYT Det er kun når jeg er sammen med folk da, eller over chat. Alene er jeg helt stille Du blir vant til å ha folk bakom ryggen din til en hver tid tilslutt. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Gleder meg til og lene meg bakover i godstolen med wow på skjermen(e) og n&j under leppa.. fy faen det er livet Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Fatter ikke hva folk stresser så etter med seating det er jo leeeenge til tg enda Fordi det er usannsynlig greit å bli ferdig med shitet - regner med at seatinga i år blir relativt jævlig med tanke på at det er et nytt system.. EDIT: Eller så kan de bare annonsere en dato seatinga vil åpne, er i alle fall greit å vite hvilken dag jeg skal sette av for å sikre meg og mine gode plasser.. Endret 31. januar 2011 av Zodihax Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Gleder meg til og lene meg bakover i godstolen med wow på skjermen(e) og n&j under leppa.. fy faen det er livet Bytt ut skjermene med skjermen og n&j med general så har du meg, det skal bli så herlig Og litt CSS innimellom, men da blir det som Zoro Sama, veldig mye banning Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Gleder meg til og lene meg bakover i godstolen med wow på skjermen(e) og n&j under leppa.. fy faen det er livet Etter du har løpt en lengde tilsvarende norge på tvers for å bære sakene. gå over alt dritte for å sørge for at alt er der. Koble alt sammen. osv. Ikkno slår følelsen, uansett om det er TG eller ikke. 2 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Min kjørerute! =D Det blir litt av en tur, men skeptisk til ferga da, eller om det blir brua til sverige. 3 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Fatter ikke hva folk stresser så etter med seating det er jo leeeenge til tg enda Greit å få det unnagjort så slipper man drive å følge med på når seatinga er og stresse over det... Lenke til kommentar
NOddi Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Det kommer til å gå i Trackmania nation forever og CODBO på meg Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Det kommer til å gå i Trackmania nation forever og CODBO på meg Minecraft, LoL, CoD4 og muligens litt BO vil det nok gå i hos meg Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Blir nok Minecraft, BF:BC2, AoE:III, SC2, og muligens så kjøper jeg meg CoD4. Må ikke glemme Portal 2 da! Homefront kommer jo også! Crysis 2 !? Er jo masse awesome som kommer Endret 1. februar 2011 av N1ko Lenke til kommentar
NOddi Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 AAhhh! Portal 2 gikk i glemme boka... *dask på lanken* Det må jeg også få til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå