Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg allerede til Thomassen sin Snikcerskake og Skoffekake<3

Jeg lagde skuffekake til konfirmasjonen min. :wee:

Heldiggris!<3

Gleder meg som faen til TG'11 :D. Håper at soveteltet ute blir varmere en i fjor, jeg hadde glemt soveposen i bilen å orket aldri å hente den. Så prøvde å sove ute med jakken min som dyne, det var faen meg kaaaldt!

Vet o.O sov der i fjor å det var drit kaldt! begge ender sto oppe hele natta !

Lenke til kommentar

Gleder meg som faen til TG'11 :D. Håper at soveteltet ute blir varmere en i fjor, jeg hadde glemt soveposen i bilen å orket aldri å hente den. Så prøvde å sove ute med jakken min som dyne, det var faen meg kaaaldt!

Med "i fjor" så mener dere 2009? I år (2010) var teltet oppvarmet og vi passet på at det alltid var lukket.

Lenke til kommentar

Det meste av info finner du vel på nettsiden deres. Bord må du ikke ha med da det er satt opp lange rekker med bord fra før. Aldresgrense aner jeg ikke da jge faktisk aldri har vært på tg.

Edit: fra tg sin nettside

Hvor gammel må man være for å delta på The Gathering?

Det er ikke satt noen aldersgrense på The Gathering, men du må være gammel nok til å ta vare på deg selv. Hvis du reiser med familie eller venner, burde dette gå greit, uansett alder, men vår generelle regel er at du må være gammel nok til å ta vare på deg selv. Politiet krever at alle under 16 år har med seg et samtykkeskjema fra foreldre/foresatte. Dette skjemaet kan du laste ned her.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Med "i fjor" så mener dere 2009? I år (2010) var teltet oppvarmet og vi passet på at det alltid var lukket.

Desverre var det i år (2010) da jeg sov der var begge ender oppe og de klarte ikke og få lokket de igjen før langt ute på natta.

Lenke til kommentar

Da gjorde dere en dårlig job med oppvarmingen. Når jeg prøvde å sove der, var det så bikkjekaldt at jeg lå og frøs hele natta lang. Langt mer komfortabelt å sove inne.

Lenke til kommentar

Da var dere nok uheldige. :) Vi fikk riktignok et par bemerkninger/klager på kjølig temperatur, men mesteparten av tiden (og alle gangene jeg var innom) var det varmt og lukket. Jo flere som ligger der jo varmere blir det!

Nå vet jeg ikke om varmen ble skrudd av på dagtid, men hvis dette er tilfelle var det nok ganske kaldt hvis man gikk dit "tidlig" på kvelden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...