Nopros Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 Ligg tett/friksjon = varme. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Dette har jeg sagt to år på rad uten å gjennomføre det, men i år vil jeg ta turen til Hamar! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Dette har jeg sagt to år på rad uten å gjennomføre det, men i år vil jeg ta turen til Hamar! Neste år (Husker denne diskusjonen) Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Dette har jeg sagt to år på rad uten å gjennomføre det, men i år vil jeg ta turen til Hamar! Har gjort det samme som deg flere år før, men dro ditt endelig i år! Do it, eneste jeg har å si. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Gleder meg allerede til Thomassen sin Snikcerskake og Skoffekake<3 Jeg lagde skuffekake til konfirmasjonen min. Heldiggris!<3 Gleder meg som faen til TG'11 . Håper at soveteltet ute blir varmere en i fjor, jeg hadde glemt soveposen i bilen å orket aldri å hente den. Så prøvde å sove ute med jakken min som dyne, det var faen meg kaaaldt! Vet o.O sov der i fjor å det var drit kaldt! begge ender sto oppe hele natta ! Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Den kaka til Henrik var faen meg rå. Husker da han fikk være kaptein (med kapteinlue) mens jeg gikk på do, ordentlig gladgutt Han styrte skuta så fint så! Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Ja uff kunne spist meg virkelig feit på den kaka der:) skuta gikk glatt og fint under Den våpen glade henrik <3 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Gleder meg som faen til TG'11 . Håper at soveteltet ute blir varmere en i fjor, jeg hadde glemt soveposen i bilen å orket aldri å hente den. Så prøvde å sove ute med jakken min som dyne, det var faen meg kaaaldt! Vet o.O sov der i fjor å det var drit kaldt! begge ender sto oppe hele natta ! Med "i fjor" så mener dere 2009? I år (2010) var teltet oppvarmet og vi passet på at det alltid var lukket. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 TG-kalender. 1 Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Er det noe aldersgrense der? må man ha med bord sjæl? er helt grønn så ikke mobb ! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Det meste av info finner du vel på nettsiden deres. Bord må du ikke ha med da det er satt opp lange rekker med bord fra før. Aldresgrense aner jeg ikke da jge faktisk aldri har vært på tg. Edit: fra tg sin nettside Hvor gammel må man være for å delta på The Gathering? Det er ikke satt noen aldersgrense på The Gathering, men du må være gammel nok til å ta vare på deg selv. Hvis du reiser med familie eller venner, burde dette gå greit, uansett alder, men vår generelle regel er at du må være gammel nok til å ta vare på deg selv. Politiet krever at alle under 16 år har med seg et samtykkeskjema fra foreldre/foresatte. Dette skjemaet kan du laste ned her. Endret 12. august 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Gleder meg som faen til TG'11 . Håper at soveteltet ute blir varmere en i fjor, jeg hadde glemt soveposen i bilen å orket aldri å hente den. Så prøvde å sove ute med jakken min som dyne, det var faen meg kaaaldt! Vet o.O sov der i fjor å det var drit kaldt! begge ender sto oppe hele natta ! Med "i fjor" så mener dere 2009? I år (2010) var teltet oppvarmet og vi passet på at det alltid var lukket. Desverre var det i år (2010) da jeg sov der var begge ender oppe og de klarte ikke og få lokket de igjen før langt ute på natta. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Med "i fjor" så mener dere 2009? I år (2010) var teltet oppvarmet og vi passet på at det alltid var lukket. Da gjorde dere en dårlig job med oppvarmingen. Når jeg prøvde å sove der, var det så bikkjekaldt at jeg lå og frøs hele natta lang. Langt mer komfortabelt å sove inne. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 2. That! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Da var dere nok uheldige. Vi fikk riktignok et par bemerkninger/klager på kjølig temperatur, men mesteparten av tiden (og alle gangene jeg var innom) var det varmt og lukket. Jo flere som ligger der jo varmere blir det! Nå vet jeg ikke om varmen ble skrudd av på dagtid, men hvis dette er tilfelle var det nok ganske kaldt hvis man gikk dit "tidlig" på kvelden. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Njaa, da jeg la meg der var det sent på natta, og Crewet holdt på og stenge endene men fikk det ikke til. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Sover dere ikke i sovepose da? Ser for meg at det skal være temmelig kalt for at jeg skal fryse i soveposen... Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Sov i sovepose med klæra på men forsatt var det kalt Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hvordan var det å få plasser sent på kvelden/natta i teltene? Jeg var aldri innom de en gang på TG10. Klarte alltid å finne meg en plass på tribunen. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 blir man vekket av crew om man legger seg ute? Jeg har vurdert å dra med en fet sove-pose og legge meg på oppblåsbar madrass ute, under tak, men har lite lyst til å bli vekket av cew hele tiden... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå