Niqābninja Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Om vi fjerner konsoller fra historien, er det ikke sikkert joysticken hadde utviklet seg i den retningen at den kom til å ligne på dagens kontrollere. Vi hadde riktignok ikke savnet det, men det er vel egentlig ikke så relevant i akkurat denne diskusjonen. Jeg foretrekker NES-spill på NES. Og SNES-spill på SNES, for den saks skyld. edit: Jeg hadde egentlig veldig mye mer fornuftig å si, men det forsvant. Det er vel en av de dagene. I hvert fall - Jeg har blitt veldig glad i xboxen min, til tross for at det egentlig bare skulle være en konsoll jeg kunne bruke til de spillene som ikke kom til PC. Jeg foretrekker helt klart FPS-spill ol. på PC, men det er nå litt kos å slenge seg ned i sofaen og spille det òg. Dessuten er det koseligere å spille coop med split-screen enn på hver sin PC. Endret 14. januar 2011 av bazukh Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Hvor blir det at TG-Bakrunden?? For de som ikke skjønner hva "Bakrund" betyr: Wallpaper, skrivebordsbakrunn Endret 14. januar 2011 av N1ko Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 For all del Bazukh, jeg er enig med deg på alle de punktene. Å kaste seg ned i sofaen, evt. spille splitscreen er kjempegøy! Men ikke glem at gamle PC-spill også hadde Splitscreen-funksjon. Hva jeg egentlig mener er... Skulle ønske at isteden for å lage konsoller, la de heller til flere funksjoner på PC-en, slik den kunne fungert som en konsoll uten problemer. F.eks som en "Multimedia-PC" koblet opp på TV-en. Fremtiden kommer nok med noe slikt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Men ikke glem at gamle PC-spill også hadde Splitscreen-funksjon. Ja, og det var null problem DA, men nå tror jeg det kunne blitt veldig trangt foran tastaturet. Vokst litt, tror jeg. ^_^ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Bakrunden? What? Hhahahahaah, bakgrunn? :----D Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Ikke mobb skriveleifen min! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Ikke mobb skriveleifen min! *mobbe, mobbe, mobbe* *mobbe, mobbe, mobbe* Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Hei Balli Kyllinggryte: Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Ikke mobb skriveleifen min! Unnskyld, jeg skjønte virkelig ikke hva du mente i det hele tatt. Helt seriøst. Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) "Bakrunden" var umulig å skjønne hva skulle bety Epic skrivefail N1ko Endret 14. januar 2011 av ChristianL Lenke til kommentar
Balli Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Hei Balli Kyllinggryte: oh yesh, i is omnomnom Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 "Bakrunden" var umulig å skjønne hva skulle bety Epic skrivefail N1ko Fuck deg a christian slutt å stalk meg på diskusjon Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 "Bakrunden" var umulig å skjønne hva skulle bety Epic skrivefail N1ko Fuck deg a christian slutt å stalk meg på diskusjon Jeg stalker deg ikke, men jeg leser de samme trådene som deg.. Stor forskjell det Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) For all del Bazukh, jeg er enig med deg på alle de punktene. Å kaste seg ned i sofaen, evt. spille splitscreen er kjempegøy! Men ikke glem at gamle PC-spill også hadde Splitscreen-funksjon. Hva jeg egentlig mener er... Skulle ønske at isteden for å lage konsoller, la de heller til flere funksjoner på PC-en, slik den kunne fungert som en konsoll uten problemer. F.eks som en "Multimedia-PC" koblet opp på TV-en. Fremtiden kommer nok med noe slikt. Fremtiden? lol Det finnes allerede slike løsninger. Det er bare å bygge seg en. og i tillegg Xbox 360 Wireless controller for windows så er du klar. De fleste spill støtter nemlig kontrolleren ut av boksen. Har selv relativt saftig PC i stuen for noe sånt Skjønner ikke hvorfor jeg kjøpte Xboxen for 3 år siden når jeg kan alt få det på PC... Endret 14. januar 2011 av Greddi Lenke til kommentar
Jarlex Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg skjønner meg ikke på de som går på LAN med en konsoll Greit nok om det er PC og konsoll, men bare konsoll? Haha, jeg tar med Xbox og Mac Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Fint, du tok med en PC med Mac OS Du har nesten skjønt det! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Haha, jeg tar med Xbox og Mac Du er der snart! Hva kan man spille på Mac, egentlig? Noen kjente titler, slik som CS, Wow etc? Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Haha, jeg tar med Xbox og Mac Du er der snart! Hva kan man spille på Mac, egentlig? Noen kjente titler, slik som CS, Wow etc? Heroes Of Newerth Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Wow og CS funker på Mac os Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå