Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden

Anbefalte innlegg

Om vi fjerner konsoller fra historien, er det ikke sikkert joysticken hadde utviklet seg i den retningen at den kom til å ligne på dagens kontrollere. Vi hadde riktignok ikke savnet det, men det er vel egentlig ikke så relevant i akkurat denne diskusjonen.

Jeg foretrekker NES-spill på NES. Og SNES-spill på SNES, for den saks skyld.

edit: Jeg hadde egentlig veldig mye mer fornuftig å si, men det forsvant. Det er vel en av de dagene. I hvert fall - Jeg har blitt veldig glad i xboxen min, til tross for at det egentlig bare skulle være en konsoll jeg kunne bruke til de spillene som ikke kom til PC. Jeg foretrekker helt klart FPS-spill ol. på PC, men det er nå litt kos å slenge seg ned i sofaen og spille det òg. Dessuten er det koseligere å spille coop med split-screen enn på hver sin PC.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For all del Bazukh, jeg er enig med deg på alle de punktene. Å kaste seg ned i sofaen, evt. spille splitscreen er kjempegøy!

Men ikke glem at gamle PC-spill også hadde Splitscreen-funksjon. ;)

Hva jeg egentlig mener er... Skulle ønske at isteden for å lage konsoller, la de heller til flere funksjoner på PC-en, slik den kunne fungert som en konsoll uten problemer.

F.eks som en "Multimedia-PC" koblet opp på TV-en. Fremtiden kommer nok med noe slikt.

Lenke til kommentar

For all del Bazukh, jeg er enig med deg på alle de punktene. Å kaste seg ned i sofaen, evt. spille splitscreen er kjempegøy!

Men ikke glem at gamle PC-spill også hadde Splitscreen-funksjon. ;)

Hva jeg egentlig mener er... Skulle ønske at isteden for å lage konsoller, la de heller til flere funksjoner på PC-en, slik den kunne fungert som en konsoll uten problemer.

F.eks som en "Multimedia-PC" koblet opp på TV-en. Fremtiden kommer nok med noe slikt.

Fremtiden? lol

Det finnes allerede slike løsninger. Det er bare å bygge seg en.

og i tillegg Xbox 360 Wireless controller for windows så er du klar. De fleste spill støtter nemlig kontrolleren ut av boksen.

Har selv relativt saftig PC i stuen for noe sånt :p

Skjønner ikke hvorfor jeg kjøpte Xboxen for 3 år siden når jeg kan alt få det på PC...

Endret av Greddi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...