Jonzki Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Det blir ofte informert om seating i god tid foor de aapner for seating. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Ta med Wii eller Xbox? Eller begge? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 Ingen av delene. Ta med en datamaskin. 4 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg skjønner meg ikke på de som går på LAN med en konsoll Greit nok om det er PC og konsoll, men bare konsoll? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg skjønner ikke folk som kjøper Konsoll. De skulle bare kjøpt PC-er, så kunne vi fått all slik underholdning på PC-en isteden. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg ga meg med konsoll etter PS2, ser ikke poenget med det når jeg har en høyst fungerende PC Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg skjønner ikke folk som kjøper Konsoll. De skulle bare kjøpt PC-er, så kunne vi fått all slik underholdning på PC-en isteden. Er så enig. Altså, platformspill kan være greit til konsol, men FPS spill?! Makan til skvip skal man lete lenge og langt etter. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Med riktig fokus, kunne samtlige spill på konsoll fungert helt ypperlig på PC. Er ikke verre enn å legge opp til kjøp av kontroller. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Men så er det ikke alle spill som kommer til PC da. Jeg vet ikke med andre, men det var derfor jeg kjøpte meg xbox. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Har ikke kjøpt en console etter PS2. Da teller jeg ikke med DSen min. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Men så er det ikke alle spill som kommer til PC da. Jeg vet ikke med andre, men det var derfor jeg kjøpte meg xbox. Hadde det ikke vært for de pengegriske selskapene, kunne vi lett spilt samtlige konsollspill på PC-en. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Kjøpe xbox for Halo og Fable? Om man skal kjøpe en konsoll kjøper man ihvertfall en som er verdt penga, Playstation 3. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Nei, for Gears of War 2. edit: I all hovedsak. Alan Wake er jo også xbox-eksklusivt. Endret 14. januar 2011 av bazukh Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Duh, skal man først spille og evt. kjøpe Xbox er det jo obligatorisk å kjøpe Halo Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg har et eller anna Halo-spill, men jeg er ikke spesielt fan, for å være ærlig. Og Slimda, ja, vi kunne nok det. Problemet er at de ikke blir utgitt til PC, som da gjør at det blir vanskelig. Ikke at PC-en min ikke klarer dra de. Så da er det ikke opp til meg lenger. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg vet. Det er det som er så idiotisk. Tenk så mye gøy om vi bare hadde hatt en plattform å bry oss om. Da slipper vi å kjøpe inn Xbox og PS3 og Wii og Kinect og PC og Mac og Linux og faren og mora. Sukk. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Sant. Men så er det nå ganske behagelig å bare lene seg tilbake i senga eller sofaen og ta det fullstendig med ro. Det er ikke like lett når en spiller på PC. edit: Ja, en kan koble til kontroller, blablabla. Hadde vi ikke hatt konsoller, er det ikke sikkert vi hadde hatt så mange av de heller. Endret 14. januar 2011 av bazukh Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Åh? Jeg er rimelig sikker på at vi hadde joysticker og slikt på det glade 80-90-tallet. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Ja, men det er da ikke det samme å spille med en joystick som en xbox-kontroller, kjære deg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Selvsagt ikke, men jeg sier bare at siden vi hadde kontroller på det tidspunktet, er det ingenting som tilsier at vi ikke ville hatt det på PC-er ved en senere anledning, om spill-PC-ene ble lagt opp til det. Jeg spiller forresten Super NIntendo-spill med en USB Nintendo-kontroller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå