SvennAndre Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Da var oppsparing av penger begynt. Hvor mye anbefales og ta med? Med tanke på at jeg spiser tre måltid for dagen (noe småsnacks innimellom), (for) mye brus og ett par turer over grensen og handle snus. Spørs mye på hvor de 3 måltidene kommer fra, for å si det mildt! Hørt om folk som har klart seg med 300-400kr for sikkerhetsskyld, med all mat medbragt, som ferdigsmurte brødskiver, brød, pålegg etc. Selv tar jeg med endel drikke og snop selv, og kjøper mat etter hva vi gjør den dagen. Det ble endel Dolly(?) pizza i fjor, som stekes i skipet. Var ganske genialt, men nokså dyrt. Kantina i vikingskipet selger enkle smørbrød, hamburger, pølser etc. Kvaliteten er så som så, forståelig nok, og prisen litt høy. Helt greit egentlig, forventer ikke gåse frikassé heller Bruker nok en 600kr-ish totalt på bare mat. Ellers er det VELDIG kjekt å ha med seg reservepenger. Ett år streika nettverkskorte på pcen, så da måtte det handles nytt, som fort blir 200-300kr. Bortsett fra det, har nettbutikkene som er der, ofte tilbud på hardware, og har man dårlig selvkontroll *ehm* så er det greit å ha litt til overs for sånt og. Endret 12. januar 2011 av SvennAndre 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Tyvm, tror nok jeg skal greie meg med det jeg sparer opp Selvkontroll og penger er ikke noen god kombinasjon hos meg, og jeg er en storspiser, og hardware kan vel alltids oppgraderes så penger til det hadde vel vært greit og. Sparer vel opp 3-4000 frem til april, med mindre jeg får en av jobbene jeg har søkt på. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 jeg hadde med en 1,5k. dette var for mat under hele oppholde. ble igjen 600 kr ca etter mat og et nytt headsett (500kr) Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Aiit, come to think of it så er det bensinpenger og, fra Bergen til Hamar. Og en tur til Sverige selvfølgelig. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg hadde nøyaktig 0,- NOK med meg. Når du har søte jenter som vekker deg med hamburgere og brus helt gratis, så trenger du ikke penger. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg hadde nøyaktig 0,- NOK med meg. Når du har søte jenter som vekker deg med hamburgere og brus helt gratis, så trenger du ikke penger. Hvordan? Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Kom til å tenke på mine 1200 kr som gikk i kun burgere ble brukt mer penger. Kjøpte baconsnacks, 2 x Dolly og musematte. Pluss reise fra Ålesund, TG-billett, ble faktisk bare drukket vann og medbrakt energidrikk. Det skal også nevnes at jeg utnyttet meg av min matbillett til hvert måltid. TG ble ganske dyrt, alt i alt. (Kanskje nevnt dette før, men det er nevneverdig ) ca 4,6 tusen Endret 12. januar 2011 av Verbalo Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg hadde nøyaktig 0,- NOK med meg. Når du har søte jenter som vekker deg med hamburgere og brus helt gratis, så trenger du ikke penger. Hvordan? Kjenner du folk som jobber i crew eller i/for HOA er ikke mat noe problem. Spiste litt hjemme og fikk veldig mye spandert på meg. Hadde lik null utgifter under hele TG. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Oi oi oi, jeg kjenner en i crew som lager mat elns. Gjett om det skal utnyttes Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg hadde nøyaktig 0,- NOK med meg. Når du har søte jenter som vekker deg med hamburgere og brus helt gratis, så trenger du ikke penger. Hvordan? Kjenner du folk som jobber i crew eller i/for HOA er ikke mat noe problem. Spiste litt hjemme og fikk veldig mye spandert på meg. Hadde lik null utgifter under hele TG. Dette er personen å stalke under TG, å sitte ved siden av her som å spare 500 kr. Snike deg i soveposen = gratis frokost. 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 Det finnes ikke noe mer koselig enn å forsiktig bli vekt av ei kjempesøt jente som har et brett med hamburger og brus med til deg. Før hun så smyger ned i senga og deler dyne med deg. Åh, jeg savner TG. Dette er personen å stalke under TG, å sitte ved siden av her som å spare 500 kr. Snike deg i soveposen = gratis frokost. Kjør Martin808-style. Hadde såvidt sagt hei til han før, men før jeg vet ordet av det er han plutselig i senga mi og gir meg massasje. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Haha 97 dager, alt for lenge.. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Nå fikk litt så, martin808 + nopros + massajse = gaymoment? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 Jaa, men det lå ei jente i samme seng og. Så det var ikke såå gay. 1 Lenke til kommentar
NOddi Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Det beste er å ha en stor lønnskonto slik at man slipper å tenke på hvor mye man må ha med Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Får jeg jobb en stund før TG har jeg nok en "stor" lønnskonto jeg og Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Jeg er blakk, og jeg trenger ca. 8000 innen TG... Kanskje minus rundt 3200, hvis jeg får kamera til bursdagen min. Meg får forhåpentlighvis 4800 inn på konto i slutten av februar/starten av mars. Kanskje litt mer, hvis jeg er heldig. Og jeg får vel ønske meg litt til bursdagen min Trodde ikke jeg skulle få nok, før jeg nettop regna ut hvor mye min neste lønninga kanskje blir Da går vel dette likevel. Hvis jeg maser nok om kamera Og de 8000 var veldig grovt regnet, med mange avrundinger, oppover. EDIT: Ah, nå ble jeg glad. Da får jeg vel råd til å besøke deg en helg da Jonas Endret 12. januar 2011 av Zoro Sama 1 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 TG er som en ferie, jeg tenker ikke over hvor mye penger jeg bruker der. Bruker nok ikke mer enn rett under 1000 på mat, rundt 300-400 på snus, 900 på bensin etc - men er bare en gang i året og er vel verdt det. Dessuten trenger man ikke bruke masse penger, kan godt ta toget, spise brødskiver og ha et sunt forhold til tobakk - men TG handler om så mye mer enn penger. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 TG SKAL være kos og chill..... Bekymre seg for pengebruk burde være det siste, rett under "glemme tannbørsten" og kabinett. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jonas, det blir kos og sitte ved siden av deg da. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå